Idk mij zou donderdga iig beter uitkomen want werken vrijdagquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
Voor wie is de ijsmeet verschoven dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haren trekken, beuken, knijpen, slaan.
Nooit vastgehouden? Overheen geaaid? Oh dat vind ik echt prettig. Het groene oppervlak. De standvastigheid. Alles. Het laat ook niet los.quote:
Ik word niet geil van schuurpapier, sorryquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nooit vastgehouden? Overheen geaaid? Oh dat vind ik echt prettig. Het groene oppervlak. De standvastigheid. Alles. Het laat ook niet los.
Ik heb het over jaren ervaring van iemand in de dertig ofzo niet van iemand die op zijn 15de als is ontmaagd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap echt niet wat je zo eng vindt aan ervaring? Elke niet-maagd heeft het meegemaakt en elke niet-maagd zal je begrijpen. En serieus, mijn ex porde de vijfde keer nog steeds in mijn lies. 5 keer seks is ook ervaring en je nziet wat ervan kwam
Heeft niks met lief te maken. Ik ben hardstikke lief, maar in bed wil ik gewoon flink geneukt worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
OhNu weet ik niet meer zo zeker of ik lief ben
Heb ik ook wel eens gehadquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh dat was raar? Ik had een herhaling van Knetter net! En ik had het niet eens echt in de gaten, en blijkbaar was de volgende al bezig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit zo'n prachtige oneliner daarover gemaakt, zo erg dat ik em niet op fok herhaalquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft niks met lief te maken. Ik ben hardstikke lief, maar in bed wil ik gewoon flink geneukt worden.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga slapen, lekker dromen over dit en alle meisjes die daar op lijkenBinnenkort heb ik wel een leuken date misschien
Slaap lekker SnuffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ik ga slapen, lekker dromen over dit en alle meisjes die daar op lijkenBinnenkort heb ik wel een leuken date misschien
Weltrusten SnufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Kom je donderdag naar de IJsmeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Dat gaat wel moeilijk op een loveseatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |