Met naat?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als het zover is, praat erover ofzo, desnoods met naat
Kom dan terug!quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had dus gewoon door kunnen draaien
Het begint allemaal zo ingewikkeld tot worden, dat ligt vast aan mij ofzo.quote:
Gewoon niet teveel over nadenkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Het begint allemaal zo ingewikkeld tot worden, dat ligt vast aan mij ofzo.
een jongen of een meisje?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:05 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, iemand zei me net dat ik leuk ben.
Schattig he.
Waarom niet?quote:
quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel over nadenken
Ehm ik praat wel met iemand anders dank u vriendelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom niet?Het zou mij een worst wezen wat je bespreekt met hem, zolang je het maar niet op fok doet.
En jongetjequote:Op woensdag 20 juli 2011 01:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
een jongen of een meisje?
Ik vond je wel schattig toen je lag te slapen op de meet in de tuin
Nee. Dat heeft iedereen. Maar ik zal je zeggen, ik zat me op te vreten van tevoren. En toen kwam het moment, en ging het eigenlijk vrij vanzelf. Veel van de dingen waar ik echt mee zat (en ik ben allemaal vrij laat ontmaagd enzo, dus ik had er echt een beetje druk achter zitten qua beschamend enzo) vielen eigenlijk gewoon van me af en ik liet me gewoon meevoeren in het moment.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Het begint allemaal zo ingewikkeld tot worden, dat ligt vast aan mij ofzo.
Sorry, maar dan moet ie maar op tijd zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:06 schreef Samzz het volgende:
Het is voor de volgende DJ ook niet erg leuk om te lezen dat hij niet gewenst is, he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |