dat gaat met deze muziek niet lukkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:02 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Dat was ook de insteek volgens mij
Maar dat is dan de vrouw.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier kan je als vrouw zo retegeil op dansen, daar gaat die van jou echt wel van omhoog.
Ik ben sowieso niet op feestjes waar Britney wordt gedraaidquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier kan je als vrouw zo retegeil op dansen, daar gaat die van jou echt wel van omhoog.
Het mag van mij wel iets rustiger, hier raak ik spastisch van als ik er geil op zou willen dansenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Baas.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet op feestjes waar Britney wordt gedraaid
Hihi, insteken.:Dquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:02 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Dat was ook de insteek volgens mij
Wat deed je op de meet danquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet op feestjes waar Britney wordt gedraaid
Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat vraagt ie met een big smile op z'n gezicht.
Nee, tijdens de seks hoeft dit ook niet. Maar dan hoef ik Dirrty van Christina ook niet te horen. Maar het zijn wel goede opwarmersquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is dan de vrouw.Dit tijdens de daad word ik niet heel blij van...
Eens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, tijdens de seks hoeft dit ook niet. Maar dan hoef ik Dirrty van Christina ook niet te horen. Maar het zijn wel goede opwarmers.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, tijdens de seks hoeft dit ook niet. Maar dan hoef ik Dirrty van Christina ook niet te horen. Maar het zijn wel goede opwarmers.
Ik nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het mag van mij wel iets rustiger, hier raak ik spastisch van als ik er geil op zou willen dansen
Ik zou gewoon geen muziek opzetten wel zo makkelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter dit dan op het nummer van Jofu
En ze blijven maar komen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:04 schreef mr-green het volgende:
zo WTF met die updates aan de rechterkant van Fok! echt honderden achter elkaar
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind jou serieus zo'n geweldige toevoeging aan dit topic he
Zo leuk is verkracht worden anders niet, mopquote:
Ik ook niet, vraag maar aan mr-greenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik kan sowieso niet goed dansen en doe het dan ook bijna nooit
.
Ff opscheppen in dit topicquote:
Ik heb eindelijk iemand die het songfestival ook leuk vind.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ff opscheppen in dit topic. Ik zie er Heloef wel voor aan als de tijd daar is
.
Dat is juist het beste deel, dat ik homo benquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk iemand die het songfestival ook leuk vind.
Je bent dan wel homo maar toch.
Die gooit het gelijk in dit topicquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ff opscheppen in dit topic. Ik zie er Heloef wel voor aan als de tijd daar is
.
Qua lichaam zou je het wel moeten kunnen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik kan sowieso niet goed dansen en doe het dan ook bijna nooit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |