Ik reageerde als eerste, toen dacht ik dat het over seks moest gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar je kan hier toch geen seks op hebben?
Watte? Ik ben verblind door je spelfout.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat nou als je wel iets hoort dat sex voor je betekend????!!!!
Allebei denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Tering, ben ik zo ouderwetsch, of kan de jeugd van tegenwoordig op iedere vorm van teringherrie neuken?
Hier kan je ook echt geen seks op hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
Erg genoeg zou ik liegen als ik zou zeggen dat ik geen seks op dit nummer kan hebben.
Vriend van me luistert dit te vaak.Verkeerde timing etc.
d=tquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Watte? Ik ben verblind door je spelfout.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik reageerde als eerste, toen dacht ik dat het over seks moest gaan
Nee! Of ik ben geen jeugd meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Tering, ben ik zo ouderwetsch, of kan de jeugd van tegenwoordig op iedere vorm van teringherrie neuken?
foto van je honT erbijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien reageert er wel een leuke studente.
Nee, ik kan het hier absoluut niet opquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Iets meer overleg wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar 't is okay als je eerst "wowowoowwww PASS OPP!!!!" zegt?
[sub]Of natuurlijk "Van onderen!"[sub]
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef iBenny het volgende:
Seks op Jordy van Loon's toverbal... "Goed nummer he"
Als ze in Amsterdam komen zullen we dan naar concert gaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ken hem ook helemaal uit mijn hoofd.
Net als de meeste nummer van de Jeugd.
Stijlvol.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef McSteamy het volgende:
2 euro op dr buik leggen na het neuken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |