Een minder vervelende moeder.quote:
quote:
Daar is het andere deel van de trio voorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar ik vind dat bijna niks boven seks gaat
Zo mee eenschquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
Ik vind sokken in bed toch wel raar... Dat is wel een beetje een afknapper. En ik houd er ook niet van dat iemand zonder waarschuwing een vinger of wat anders in m'n reet stopt.
Wat nou als je wel iets hoort dat sex voor je betekend????!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dit zou voor mij ook geen seks betekenen hoor.
Houd je bek homo!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een GAY plaatje heb jij gevonden, vuige Hetero.
Misschien reageert er wel een leuke studente.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
hmm das wel lastiger.
Hang sowieso een memo op bij de Uni dat je slaapplaats zoekt
Ken hem ook helemaal uit mijn hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Tering, ben ik zo ouderwetsch, of kan de jeugd van tegenwoordig op iedere vorm van teringherrie neuken?
Maar 't is okay als je eerst "wowowoowwww PASS OPP!!!!" zegt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
Ik vind sokken in bed toch wel raar... Dat is wel een beetje een afknapper. En ik houd er ook niet van dat iemand zonder waarschuwing een vinger of wat anders in m'n reet stopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |