SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Ben bang van niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Water123 het volgende:
KB, als je een studie kiest die je bijv. in Utrecht alleen kan doen.. mag je dan op kamers?
Hehe, maar Jan werkt.. en die is alleen 's avonds vrij dus dat is ook mooi kut.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je kunt ook een studie kiezen waar je weinig contacturen hebt en verder bij Janneman zitten
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik hou van mijn ouders. Ik ben meer bij Mark thuis dan thuis.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:50 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hee! We hadden eigk gehoopt dat je niet zou FOK!kengrapje hoor
Misschien hebben jullie morgen meer geluk, want mijn moeder is gvd zo'n wereldstekkerdoos vergeten, dus mijn oplader van mijn laptop past niet in zo'n kut engels stopcontactquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:50 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hee! We hadde neigk gehoopt dat je niet zou FOK!kengrapje hoor
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie morgen meer geluk, want mijn moeder is gvd zo'n wereldstekkerdoos vergeten, dus mijn oplader van mijn laptop past niet in zo'n kut engels stopcontact
Zit je in een hotel? Gewoon vragen of hun een schakelaar hebben, dat hadden ze in mijn hotel ook!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie morgen meer geluk, want mijn moeder is gvd zo'n wereldstekkerdoos vergeten, dus mijn oplader van mijn laptop past niet in zo'n kut engels stopcontact
Het is 11 uur 's avondsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zit je in een hotel? Gewoon vragen of hun een schakelaar hebben, dat hadden ze in mijn hotel ook!
Ja dat snap ik, maar dat kun je morgen toch doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het is 11 uur 's avondsik lig in pyjama in bed, dus ga ik nu niet meer doen.
Dat deed ik wel toen ik op vakantie was. Gewoon even snel in mijn pyjama naar beneden met de lift.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het is 11 uur 's avondsik lig in pyjama in bed, dus ga ik nu niet meer doen.
Morgen gaan we vroeg weer weg, dus heb ik de hele dag geen laptop, tot eventueel 's avonds, maar ik weet niet of we in een hotel terecht komen morgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat kun je morgen toch doen.
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ook echt de lerarenopleiding daarvan ja?
Maatschappijleer is tofff. Alleen ik heb gewoon een stronthekel aan leraarschap, daarom ben ik gestopt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]echt? lekker rustig geen kattige opmerkingen oid fijn fijn
Wat zijn jullie toch schatjesquote:
ja dat wilde ik ook maar maar geen ideequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:04 schreef Etsu het volgende:
neem gewoon een halfjaartje pauze, KB, en loop met de open dagen enzo mee. en halfjaar werken en dit dat.
Eckte Kaasrol-actie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
Ik dacht net dat het topic dood was maar toen zag ik dat ik op pagina 1 zat.
Doeei KBquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi kaasrol
ik ga er vandoor denk ik toedeltjes
ok doeiquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi kaasrol
ik ga er vandoor denk ik toedeltjes
By yours trulyquote:
gratis?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:22 schreef Kaasrol het volgende:
Heeft er iemand interesse in een gratis grote beeldbuis TV?
Ik was toch geen bitch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:22 schreef strontboer het volgende:
[..]
damn you's a sexy bitch, a sexy bitch, damn you's a sexy bitch
Ja, moet er vanaf en ik heb geen zin om hem naar het grofvuil te brengenquote:
Oke gelukkig boh.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jawel, bitch in postitieve zin deze keer![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, moet er vanaf en ik heb geen zin om hem naar het grofvuil te brengen
Ik heb al mijn eigen TV/monitor combo, hoef geen lelijke beeldbuis. Dat ding is even diep als breedquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]Je kan hem toch ook houden? Misschien heb je er nog iets aan als je op kamers gaat.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb al mijn eigen TV/monitor combo, hoef geen lelijke beeldbuis. Dat ding is even diep als breed
Anders gaat hij op allesgratisafhalen als jullie hem niet willen hoor
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh zei ik al dat ik binnenkort een iPad krijg?
iPod Touch XLquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh zei ik al dat ik binnenkort een iPad krijg?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
Natuurlijk zoek je een baan op allesgratisafhalen.nl, dat is waar de kwaliteitskrachten te vinden zijn
http://banen-en-opleiding(...)k-zoek-een-baan.html
HAHAHAHAquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn scherm gaat ineens op zijn zij, WAT IS DEZE
Waar is Mark heen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee.
De enige met wie ik dat doe zijn Sandertje en Rubentje.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe krijg ik dit weg
Ik zit nu met mijn hoofd schuin om te proberen het weer goed te krijgen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TREK DE STEKKER UIT JE COMPUTER
Ik heb daar zo'n knop voor. Ik neem aan dat jij die niet hebt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe krijg ik dit weg
Ik zit nu met mijn hoofd schuin om te proberen het weer goed te krijgen
WERKT NIET WANT LAPTOP EN ACCU DIT DATquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TREK DE STEKKER UIT JE COMPUTER
Ik klikte op iets op mijn muis, maar nu wil ie hem alleen nog maar spiegelen. En mijn andere scherm staat trouwens op zijn kopquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n knop voor. Ik neem aan dat jij die niet hebt?![]()
Hoe heb je dat nou weer geflikt?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik klikte op iets op mijn muis, maar nu wil ie hem alleen nog maar spiegelen. En mijn andere scherm staat trouwens op zijn kop
Als ik het wist zou ik het zeggenquote:
Kamer opgeruimd, deel 1quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef Water123 het volgende:
[..]
PrimaHeb alles ingepakt enzo.. Nog wat nuttigs gedaan vandaag?
Ja ik heb vandaag niet veel gegetenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kamer opgeruimd, deel 1
Is je honger al over?
Dan moet je dat wel doen, anders is het logisch dat je honger hebtquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ik heb vandaag niet veel gegeten
Dat is bevrijdend heh?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel doen, anders is het logisch dat je honger hebt
Morgen rest van m'n kamer opruimen.
En dan bedoel ik dus alles van de afgelopen 6 jaar.
Bij sommige dingen denk ik van "jammer om weg te doen". Maar als ik het zou bewaren, denk ik niet dat ik er ooit nog naar zou omkijkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat is bevrijdend heh?Ik heb dat meteen gedaan nadat ik wist dat ik was geslaagd
Ik heb een paar vuilniszakken gevuld
Ja dat had ik ook. Ik bewaar wel mijn documentatiemap en literatuurdossier voor mijn broertje. Volgens mij heb ik de rest weggegooid.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij sommige dingen denk ik van "jammer om weg te doen". Maar als ik het zou bewaren, denk ik niet dat ik er ooit nog naar zou omkijken
Werkstukken enzo bewaar ik ook wel jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:57 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Ik bewaar wel mijn documentatiemap en literatuurdossier voor mijn broertje. Volgens mij heb ik de rest weggegooid.
Wat ging jij nou studeren? Ik ben het vergeten. Ik heb een geheugen als een zeefquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:58 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Werkstukken enzo bewaar ik ook wel ja
Maar morgen dus de andere helft doen
Hihi, ik vergeet dat ook altijd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wat ging jij nou studeren? Ik ben het vergeten. Ik heb een geheugen als een zeef![]()
![]()
![]()
![]()
En waar?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hihi, ik vergeet dat ook altijd.
Informatica
Feestje van wat?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:03 schreef Californium het volgende:
Zo! jammer dat een persoon achter mij besloot dat de inhoud van zijn glas bier niet meer lekker was en ik overduidelijk een bierdouche nodig hadmaar verder was het een leuk feestje vanavond weer!
![]()
Nu maar even douchen en dan morgen weer werken
Waarom die moeite als je bijna een nieuwe koopt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:07 schreef Water123 het volgende:
Oke!Maakt toch niet uit? Ik ben nu mijn laptop aan het opruimen.. mn harde schijf.. zoveel foto's en shit
Dan heb ik alvast alles gesorteerdquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom die moeite als je bijna een nieuwe koopt?
En dan geen fobo hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:10 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dan heb ik alvast alles gesorteerdIk heb veel te veel foto's van mezelf
narcist ik
Een feestje van 40000 mensen die 4 dagen lang een paar km lopen en wordt gevierd door zo'n 100000 vrienden en wel 7 dagen langquote:
Ah okequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Neh ik hou er niet zo van om foto's van mezelf op internet te zetten
I get itquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Een feestje van 40000 mensen die 4 dagen lang een paar km lopen en wordt gevierd door zo'n 100000 vrienden en wel 7 dagen lang
Avond 4 van de 7 is ten einde!
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:20 schreef Water123 het volgende:
Kijk hier ben ik een zombie![]()
[ afbeelding ]
Dance en gewoon de top40 voor zover dat een muzieksmaak isquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat is trouwens jouw muzieksmaak? Dance-richting of rock ofzo?
Dance en hogerquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dance en gewoon de top40 voor zover dat een muzieksmaak isen die van jou?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dance en hoger
Maar soms ook andere dingen. Gewoon wat ik leuk vind, maar dat is dus meestal dance/trance/hardstyle
Maar ik heb een liedje van iemand geremixt, wil je hem horen?
Origineel:quote:
Ja had iets sneller gekund ja, maar dit kwam beter uitquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:38 schreef Water123 het volgende:
Ja klinkt leukMaar mag van mij wel iets snellere tempo inzitten
Wil je link nu weg doen please?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja had iets sneller gekund ja, maar dit kwam beter uit
Haha ja primaquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Mag het ook zo?"
zo = op deze manier
Klik maar
Ik ga morgen nog even goed kijken wat ik nog mee wil op vakantie. En verder naar de braderie en afscheid (quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ga jij morgen nog wat doen?
Oke.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog even goed kijken wat ik nog mee wil op vakantie. En verder naar de braderie en afscheid () nemen van mn vrienden en morgenavond nog even stappen en 's nachts vertrekken!
En jij?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:58 schreef Water123 het volgende:
Ik vind het echt raar dat er een opleiding bestaat tot Bakker of Bakker-assistent![]()
![]()
niet neerbuigend bedoeld of zo.. vind het gewoon vreemd
Heel erg veel van die kraampjes! Maar is wel altijd giga druk, dus ik ga 's ochtends als ik op kan staanquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:59 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke.
Wat is er op de braderie?
[..]
Of een maandje cursusquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je kunt zo'n opleiding volgen op het MBO. Ik dacht dat je zonder opleiding ook wel bakker kon worden
Nou die opleiding tot Bakker-assistent duurt 1 jaar. En voor Allround Broodbakker moet je 3 jaar studerenquote:
Kan altijd eigenlijk, maar het is handig om het niet te lang te laten liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:56 schreef Etsu het volgende:
Theorie![]()
Vanaf de hoeveelste les moet je ermee beginnen ongeveer?
Waarom altijd in Rotterdam? Kom jij maar naar Eindhoven centraal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rotterdam Alexander, spoor 2, vanmiddag om 15:00. Ik wacht op je.
Omdat ik daar woon. Eindhoven is poep.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom altijd in Rotterdam? Kom jij maar naar Eindhoven centraal.
Eindhoven poep noemen terwijl je in Rotterdam woont.quote:
Ik ruik gebash op Rotterdam. Ik ga je aangeven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindhoven poep noemen terwijl je in Rotterdam woont.
De ironie.
Bashen op Rotterdam is immer terecht.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ruik gebash op Rotterdam. Ik ga je aangeven.
Ja oke, maar nu even niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bashen op Rotterdam is immer terecht.
Jawel, anders zou het niet immer zijn.quote:
Niet jokken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel, anders zou het niet immer zijn.
Dat was een algemene mededelingquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat beschouw ik maar als ongelezen en gericht aan R_R.
Ik vind wel meerdere dingen niet kunnen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ja ik vind het echt niet kunnen hoor
ja nou dat is toch gewoon vervelendquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind wel meerdere dingen niet kunnen.
ja maar daar kan je vrij weinig aan doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja nou dat is toch gewoon vervelend
Ja, is goed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:09 schreef Etsu het volgende:
Anyways, ik ga werken en dan rijlessen, tot ziens allemaal.
R_R, vanmiddag 15.00 hè.
Lator.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:09 schreef Etsu het volgende:
Anyways, ik ga werken en dan rijlessen, tot ziens allemaal.
R_R, vanmiddag 15.00 hè.
Joe.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eindhoven of Rotterdam, moet jij weten, we ontmoeten elkaar wel hooooi
Dat zeg je toch niet.quote:
Hoezo denken zij jou het examen te laten doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
CBR broodmongolen hoezo denken zij dat ik geld ga betalen voor een oefenexamen
Is dat nodig dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:12 schreef Etsu het volgende:
Wat zeg jij KB maak jezelf uit voor gekkerd ja
Sorry.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
CBR broodmongolen hoezo denken zij dat ik geld ga betalen voor een oefenexamen
Lloret de Mar in van die pauperwinkeltjes waarvan je er in elke straat in het centrum 20 hebt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet waar ik die t-shirts kan krijgen met bijv. die mini Jack Sparrow, Bob Marley of The Beatles?
Jullie allemaal stuk voor stuk.!quote:
O, ik dacht dat zijn een beetje originele shirts.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lloret de Mar in van die pauperwinkeltjes waarvan je er in elke straat in het centrum 20 hebt.
Gewoon op internet kijkuh!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:40 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
O, ik dacht dat zijn een beetje originele shirts.
Levensgevaarlijke Baas.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:56 schreef Gitaarmat het volgende:
M'n broertje van 12 rijdt hier door de straat op een quad waar je een autorijbewijs voor nodig hebt.
Ik ben er als klein jongentje op de crossbaan een keer keihard gecrashed. Maar ze blijven gaaf.quote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ben er als klein jongentje op de crossbaan een keer keihard gecrashed. Maar ze blijven gaaf.
Uit de bocht gevlogen en lag half over de reling heen.quote:
Ik gebruik inderdaad geen condooms, mijn superieure genen moeten wel goed verspreid worden.quote:
Auw, pijnlijk. Gekneusde ribben is zo ongeveer het ergste wat je kan hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Uit de bocht gevlogen en lag half over de reling heen.Gelukkig alleen kneuzingen en geen breuken alleen kon ik nauwelijks ademhalen want ik kwam op mijn ribben terecht.
Bij mn jurkjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe vaak denk je ze te gaan gebruiken?
Echt wel. Beter dan all stars eronderquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, dat is meestal wel mooi ja.
Haha, dat sowieso ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt wel. Beter dan all stars eronder![]()
Ik heb gewoon zo 1 dags theoriecursus gevolgd en toen gelijk examen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, bij m'n oefenexamen 5 van de 40 fout, precies goed.
Doe je netjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo 1 dags theoriecursus gevolgd en toen gelijk examen.2 fout van normale vragen.
Ik heb ook teveel geld uitgegeven, zo'n vakantie in Spanje hakt er best wel in kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan ik al mn pr0n op zetten inderdaad.
Ik heb teveel geld uitgegeven deze maand.
Ik 14/25 en 6/40 fout.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb hier een boek met 10 oefenexamens, heb net de eerste gemaakt.
6/25 en 5/40.
Bij gevarenherkenning 11 geloof ik. Van de 40 vragen mag je er 5 fout hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik 14/25 en 6/40 fout.
Hoeveel mag je eig fout hebben?
En binnen een week mijn rijbewijs gehaald.quote:
Hoeveel geld totaal generaal?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En binnen een week mijn rijbewijs gehaald.21 lessen ongeveer binnen 1 week gevolgd. Kreeg alleen na 4 dagen mijn TT al die wel min of meer waardeloos was gegaan.
Erg netjes, ik doe het je niet na.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En binnen een week mijn rijbewijs gehaald.21 lessen ongeveer binnen 1 week gevolgd. Kreeg alleen na 4 dagen mijn TT al die wel min of meer waardeloos was gegaan.
1300/1500 euro of zo maar mijn ouders betaalden.quote:
Dat lucht op wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even door het huis springen onder begeleiding van dit nummer.
Oh.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het zijn geen echte pumps HJ, maar sleehakjes.
Dat tweede jurkje had nog wel wat korter gemogen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0864_130R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.3]&set=key[width],value[3823]&set=key[height],value[4470]&set=key[x],value[67]&set=key[y],value[378]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0009815_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Het is dezelfde.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat tweede jurkje had nog wel wat korter gemogen.
Ziet er echt zo ontzettend kort uit, niet dat ik daar problemen mee heb, maar de draagster van het jurkje misschien wel.quote:
Ik heb er ook geen problemen mee, ik hou daar wel van.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ziet er echt zo ontzettend kort uit, niet dat ik daar problemen mee heb, maar de draagster van het jurkje misschien wel.
Ligt er maar net aan of je een goeie ass hebt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen problemen mee, ik hou daar wel van.
Ik weet alleen niet of jongens er behoefte aan hebben om mijn bijna ass exposure te zien.
Hij is wel groot.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of je een goeie ass hebt.
Ik zie het.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, nee, ik moest gewoon lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |