SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Ben bang van niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Water123 het volgende:
KB, als je een studie kiest die je bijv. in Utrecht alleen kan doen.. mag je dan op kamers?
Hehe, maar Jan werkt.. en die is alleen 's avonds vrij dus dat is ook mooi kut.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je kunt ook een studie kiezen waar je weinig contacturen hebt en verder bij Janneman zitten
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik hou van mijn ouders. Ik ben meer bij Mark thuis dan thuis.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:50 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hee! We hadden eigk gehoopt dat je niet zou FOK!kengrapje hoor
Misschien hebben jullie morgen meer geluk, want mijn moeder is gvd zo'n wereldstekkerdoos vergeten, dus mijn oplader van mijn laptop past niet in zo'n kut engels stopcontactquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:50 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hee! We hadde neigk gehoopt dat je niet zou FOK!kengrapje hoor
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie morgen meer geluk, want mijn moeder is gvd zo'n wereldstekkerdoos vergeten, dus mijn oplader van mijn laptop past niet in zo'n kut engels stopcontact
Zit je in een hotel? Gewoon vragen of hun een schakelaar hebben, dat hadden ze in mijn hotel ook!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie morgen meer geluk, want mijn moeder is gvd zo'n wereldstekkerdoos vergeten, dus mijn oplader van mijn laptop past niet in zo'n kut engels stopcontact
Het is 11 uur 's avondsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zit je in een hotel? Gewoon vragen of hun een schakelaar hebben, dat hadden ze in mijn hotel ook!
Ja dat snap ik, maar dat kun je morgen toch doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het is 11 uur 's avondsik lig in pyjama in bed, dus ga ik nu niet meer doen.
Dat deed ik wel toen ik op vakantie was. Gewoon even snel in mijn pyjama naar beneden met de lift.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het is 11 uur 's avondsik lig in pyjama in bed, dus ga ik nu niet meer doen.
Morgen gaan we vroeg weer weg, dus heb ik de hele dag geen laptop, tot eventueel 's avonds, maar ik weet niet of we in een hotel terecht komen morgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat kun je morgen toch doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |