abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99720316
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:22 schreef JedimindhaX het volgende:
Ugh, ik heb echt zo'n dag dat ik nergens zin in heb. Wil het liefst gewoon op bed gaan liggen in de foetushouding :P voel me random echt zó kut. Nja, ok, niet helemaal random misschien :{
Je doet als een wijf. Nu moeten we zeker gaan vragen |"Wat scheelt er?"?
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:33:12 #52
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99720379
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zeg dan meteen wat er is denk ik dan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99720389
quote:
Ugh, ik heb echt zo'n dag dat ik nergens zin in heb. Wil het liefst gewoon op bed gaan liggen in de foetushouding :P voel me random echt zó kut. Nja, ok, niet helemaal random misschien :{
Ik ben voor werk de hele dag buiten, is wel goed voor je humeur (niet om je te pesten maar als tip ofzo, weetikveel). Het werk is overig wel vrij kut :')

[ Bericht 0% gewijzigd door minibeer op 20-07-2011 21:12:42 ]
Finally, someone let me out of my cage
pi_99720486
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Zeg dan meteen wat er is denk ik dan.
Inderdaad. Als 'n vriendin het zo brengt, dan vraag ik expres niet wat er loos is.
pi_99722395
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja of er is gewoon niks speciaals
Finally, someone let me out of my cage
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:19:41 #56
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99722741
quote:
:') gast. Doe effe niet zo zielig.
Je moeder is een hamster
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:31:03 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99727011
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik woon wel een eindje van mijn ouders vandaan en dat vind ik helemaal geen probleem. Verschilt natuurlijk ook van persoon tot persoon. Zolang je prima met je ouders door één deur kunt, is het allemaal ok. :)
het is denk ik ook wat je gewend bent. Had het er afgelopen weekend nog over met een vriendin van mij.

We zijn beiden gewend dat als we uit school kwamen altijd een kopje thee klaar stond en dat dan de dag door gesproken werd. Wat je gedaan hebt, wat je van plan bent te doen en ik werd daar altijd vrij in gelaten. Soms wel van uhm zal je dat nou wel doen.

Maar ook veel dingen samen met het gezin doen. Denk aan uit eten, lunchen enz.

Mensen die veel minder contact hebben met hun ouders deden dat soort dingen niet of stukke minder.

quote:
heb je gezopen dan :D

De enige keren dat ik voor dood in bed wil liggen heb ik echt een kater en ben ik uber brak :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_99729512
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:10 schreef benzin het volgende:

Ik wil alleen de boel een beetje op orde en gelukkig zijn. Als dat al een hoge lat is dan kunnen we er net zo goed een einde aan maken met de hele mensheid, want dan heeft leven geen zin. Geluk is het belangrijkste dat er is.

En als het zo'n hoge lat is, waarom lijken zoveel mensen dat wel te bereiken?
Geluk is overrated. Het zijn slechts momentopnames. Achterover leunen als je iets voor elkaar hebt en ervan genieten en dan niets meer doen is alleen voor de absolute elite weggelegd. Stop dus met zeuren dat zou moeten krijgen zonder dat je ervoor gewerkt hebt, Benzin. Iedereen moet hard werken om zijn spullen 'op orde' te krijgen, jij dus ook. En het gras is inderdaad altijd groener bij de buren. Dat is schijn.

Grow up. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:28:40 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99730322
genieten van wat je wel hebt.

vechten voor wat je wilt, als je dat hebt genieten en meer willen.

Ik wil altijd meer en beter. De lat altijd hoger leggen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:44:58 #60
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99731159
Terug van werken :)
Lekker afterparty gehad met mooie serveersters (ik ben eerder weg gegaan, moet morgen weer vroeg op), gratis bier :D
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_99731547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:

Geluk is overrated. Het zijn slechts momentopnames. Achterover leunen als je iets voor elkaar hebt en ervan genieten en dan niets meer doen is alleen voor de absolute elite weggelegd. Stop dus met zeuren dat zou moeten krijgen zonder dat je ervoor gewerkt hebt, Benzin. Iedereen moet hard werken om zijn spullen 'op orde' te krijgen, jij dus ook. En het gras is inderdaad altijd groener bij de buren. Dat is schijn.

Grow up. :Y
Als geluk echt overrated is, waar leven we dan voor? Wat zou dan mijn doel moeten zijn?

Zoals ik het zie is geluk ook heel erg verbonden aan jezelf goed voelen en lekker in je vel zitten of zie ik dat verkeerd? Want ik wil mezelf minimaal gewoon goed voelen :)
pi_99731657
Je laat je geluk van anderen afhangen, dat zul je juist zelf moeten doen. Er zullen heus wel geluksmomenten zijn maar die zie jij niet omdat je te druk bent met focussen op wat je niet hebt, niet kunt in plaats van te waarderen wat je momenteel wel hebt.
pi_99732021
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef formerjellybean het volgende:
Er zullen heus wel geluksmomenten zijn maar die zie jij niet omdat je te druk bent met focussen op wat je niet hebt, niet kunt in plaats van te waarderen wat je momenteel wel hebt.
Hoe moet ik waarderen wat ik heb en waar vind ik die geluksmomenten? Waar vind jij bijvoorbeeld je geluksmomenten? :)
pi_99732288
Ik haal de geluksmomenten uit kleine dingen , zoals mijn familie hebben, mijn eigen huisje en mijn tijd gewoon indelen zoals ik wil .
Ergens denk ik dat je zo bezig bent het na te jagen dat je de kleine geluksmomentjes die er echt ttoedoen vergeet en dan ik niet hebben van een vriendin, maar de kleine momentjes dat je naar een film, of een goede maaltijd eet. Denk namelijk dat je het najagen van een vriendin die je gelukkig maakt los moet laten en eerst het stukje geluk in jezelf zien te vinden.
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:16:55 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99732569
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe moet ik waarderen wat ik heb en waar vind ik die geluksmomenten? Waar vind jij bijvoorbeeld je geluksmomenten? :)
Geluk zit in veel dingen, grote en ook hele kleine dingen.

Zeker met dit weer geniet ik van mijn auto. Ik heb een cabrio en als ik met me dak open naar me werk kan rijden en geniet van de ochtendzon en de wint door me haren heb ik een geluk moment.
Ik heb er voor moeten werken en veel ook, maar ik heb hem nu wel.

Maar ook BV eten. Ik houd van heerlijk eten, dus als ik een keer lekker goed uit eten gaat is dat een geluks moment.

Maar dat zelfde geluks moment heb ik als ik met een hele goede vriendin op de bank een kop thee drink.

Ik heb zelf een luxe leven, ik geniet van veel dingen en kan zeggen dat ik een heerlijk leven heb.
Zet me op het terras met een drankje met goede vrienden en ik geniet. Maar ook als ik daar alleen zit geniet ik heerlijk.

Maar voor dat alles heb ik kei hart moeten werken, want als ik niks gedaan had zal ik bovenstaande nooit kunnen doen.
pi_99732916
Misschien klinkt dat raar en/of is er iets mis met me, maar die dingen die jullie noemen interesseert mij niets. Daar voel ik weinig bij eigenlijk -O-
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:37:10 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99733335
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:10 schreef benzin het volgende:
En als het zo'n hoge lat is, waarom lijken zoveel mensen dat wel te bereiken?
omdat jij een domme sukkel bent die simpele adviezen zoals 'ga op een sportclub' weigert op te volgen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:42:48 #68
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99733539
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:25 schreef benzin het volgende:
Misschien klinkt dat raar en/of is er iets mis met me, maar die dingen die jullie noemen interesseert mij niets. Daar voel ik weinig bij eigenlijk -O-
kan toch, het is voor iedereen weer anders. Er zijn mensen die onwijs gelukkig zijn met bv treintjes. Ik wil er nog niet dood mee gevonden worden ;)

Maar de kern van het verhaal is dat je in de hele kleine simpele dingen het geluk moet zien. En daar ook van genieten.
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:45:45 #69
118585 Crutch
pi_99733636
Geluk? Wat dacht je van het feit dat je hier op aarde mag rondlopen is dat genoeg?
Je moeder is een hamster
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:49:41 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99733777
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:45 schreef Crutch het volgende:
Geluk? Wat dacht je van het feit dat je hier op aarde mag rondlopen is dat genoeg?
nou vind ik niet, want dat heb je zelf niet in de hand. De rest over het algemeen wel. Je kan je leven zo leuk maken als dat je zelf wilt. En dat doe je door het geluk uit verschillende dingen te halen. ongeacht de situatie. Mits je daar voor in zet.
pi_99733879
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nou vind ik niet, want dat heb je zelf niet in de hand. De rest over het algemeen wel. Je kan je leven zo leuk maken als dat je zelf wilt. En dat doe je door het geluk uit verschillende dingen te halen. ongeacht de situatie. Mits je daar voor in zet.
En soms gewoon eens simpelweg door te waarderen wat je hebt, want ik denk dat daar ook wat voor te zeggen valt. Ja , je kan je best kut over dingen voelen maar je hebt een dak boven je hoofd , ouders die om je geven , je krijgt dagelijks eten. Er zijn zat mensen die daar een moord voor zouden doen
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:54:11 #72
118585 Crutch
pi_99733933
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En soms gewoon eens simpelweg door te waarderen wat je hebt
Dit bedoelde ik ermee eigenlijk.
Je moeder is een hamster
pi_99733994
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:45 schreef Crutch het volgende:
Nee. Want als dit alles zou zijn en ik zeker wist dat het nooit beter zou worden dan dit, dan had ik als ik de keuze zou hebben ervoor te kiezen om nooit geboren te worden.

De nadelen wegen niet op tegen de voordelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

kan toch, het is voor iedereen weer anders. Er zijn mensen die onwijs gelukkig zijn met bv treintjes. Ik wil er nog niet dood mee gevonden worden ;)

Maar de kern van het verhaal is dat je in de hele kleine simpele dingen het geluk moet zien. En daar ook van genieten.
Ik heb geen idee waar ik mijn ding moet gaan vinden omdat ik van niets echt blij wordt. :) Maar ik zal eens proberen op te letten.
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:57:22 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99734034
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En soms gewoon eens simpelweg door te waarderen wat je hebt, want ik denk dat daar ook wat voor te zeggen valt. Ja , je kan je best kut over dingen voelen maar je hebt een dak boven je hoofd , ouders die om je geven , je krijgt dagelijks eten. Er zijn zat mensen die daar een moord voor zouden doen
Ja snap wat je bedoeld en kan je daar ook gelijk in geven.

Echter ben ik van mening dat wanneer je dat niet hebt het door eigen toe doen is gekomen, in nederland dan he.

En dat je dat alles zelf kunt bereiken als je maar wilt.
pi_99734070
Als ik jou was zou ik dan toch echt eens naar een psycholoog gaan want dit klinkt gewoon als een depressie.
En wat maakt jou leven nou zo uitzonderlijk kut als ik het mag vragen ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')