Je doet als een wijf. Nu moeten we zeker gaan vragen |"Wat scheelt er?"?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:22 schreef JedimindhaX het volgende:
Ugh, ik heb echt zo'n dag dat ik nergens zin in heb. Wil het liefst gewoon op bed gaan liggen in de foetushoudingvoel me random echt zó kut. Nja, ok, niet helemaal random misschien
Zeg dan meteen wat er is denk ik dan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je doet als een wijf. Nu moeten we zeker gaan vragen |"Wat scheelt er?"?
Ik ben voor werk de hele dag buiten, is wel goed voor je humeur (niet om je te pesten maar als tip ofzo, weetikveel). Het werk is overig wel vrij kutquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:22 schreef JedimindhaX het volgende:
Ugh, ik heb echt zo'n dag dat ik nergens zin in heb. Wil het liefst gewoon op bed gaan liggen in de foetushoudingvoel me random echt zó kut. Nja, ok, niet helemaal random misschien
Inderdaad. Als 'n vriendin het zo brengt, dan vraag ik expres niet wat er loos is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg dan meteen wat er is denk ik dan.
Ja of er is gewoon niks speciaalsquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je doet als een wijf. Nu moeten we zeker gaan vragen |"Wat scheelt er?"?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:22 schreef JedimindhaX het volgende:
het is denk ik ook wat je gewend bent. Had het er afgelopen weekend nog over met een vriendin van mij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik woon wel een eindje van mijn ouders vandaan en dat vind ik helemaal geen probleem. Verschilt natuurlijk ook van persoon tot persoon. Zolang je prima met je ouders door één deur kunt, is het allemaal ok.
heb je gezopen danquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:22 schreef JedimindhaX het volgende:
Geluk is overrated. Het zijn slechts momentopnames. Achterover leunen als je iets voor elkaar hebt en ervan genieten en dan niets meer doen is alleen voor de absolute elite weggelegd. Stop dus met zeuren dat zou moeten krijgen zonder dat je ervoor gewerkt hebt, Benzin. Iedereen moet hard werken om zijn spullen 'op orde' te krijgen, jij dus ook. En het gras is inderdaad altijd groener bij de buren. Dat is schijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:10 schreef benzin het volgende:
Ik wil alleen de boel een beetje op orde en gelukkig zijn. Als dat al een hoge lat is dan kunnen we er net zo goed een einde aan maken met de hele mensheid, want dan heeft leven geen zin. Geluk is het belangrijkste dat er is.
En als het zo'n hoge lat is, waarom lijken zoveel mensen dat wel te bereiken?
Als geluk echt overrated is, waar leven we dan voor? Wat zou dan mijn doel moeten zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geluk is overrated. Het zijn slechts momentopnames. Achterover leunen als je iets voor elkaar hebt en ervan genieten en dan niets meer doen is alleen voor de absolute elite weggelegd. Stop dus met zeuren dat zou moeten krijgen zonder dat je ervoor gewerkt hebt, Benzin. Iedereen moet hard werken om zijn spullen 'op orde' te krijgen, jij dus ook. En het gras is inderdaad altijd groener bij de buren. Dat is schijn.
Grow up.
Hoe moet ik waarderen wat ik heb en waar vind ik die geluksmomenten? Waar vind jij bijvoorbeeld je geluksmomenten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef formerjellybean het volgende:
Er zullen heus wel geluksmomenten zijn maar die zie jij niet omdat je te druk bent met focussen op wat je niet hebt, niet kunt in plaats van te waarderen wat je momenteel wel hebt.
Geluk zit in veel dingen, grote en ook hele kleine dingen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe moet ik waarderen wat ik heb en waar vind ik die geluksmomenten? Waar vind jij bijvoorbeeld je geluksmomenten?
omdat jij een domme sukkel bent die simpele adviezen zoals 'ga op een sportclub' weigert op te volgen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:10 schreef benzin het volgende:
En als het zo'n hoge lat is, waarom lijken zoveel mensen dat wel te bereiken?
kan toch, het is voor iedereen weer anders. Er zijn mensen die onwijs gelukkig zijn met bv treintjes. Ik wil er nog niet dood mee gevonden wordenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:25 schreef benzin het volgende:
Misschien klinkt dat raar en/of is er iets mis met me, maar die dingen die jullie noemen interesseert mij niets. Daar voel ik weinig bij eigenlijk
nou vind ik niet, want dat heb je zelf niet in de hand. De rest over het algemeen wel. Je kan je leven zo leuk maken als dat je zelf wilt. En dat doe je door het geluk uit verschillende dingen te halen. ongeacht de situatie. Mits je daar voor in zet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:45 schreef Crutch het volgende:
Geluk? Wat dacht je van het feit dat je hier op aarde mag rondlopen is dat genoeg?
En soms gewoon eens simpelweg door te waarderen wat je hebt, want ik denk dat daar ook wat voor te zeggen valt. Ja , je kan je best kut over dingen voelen maar je hebt een dak boven je hoofd , ouders die om je geven , je krijgt dagelijks eten. Er zijn zat mensen die daar een moord voor zouden doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou vind ik niet, want dat heb je zelf niet in de hand. De rest over het algemeen wel. Je kan je leven zo leuk maken als dat je zelf wilt. En dat doe je door het geluk uit verschillende dingen te halen. ongeacht de situatie. Mits je daar voor in zet.
Dit bedoelde ik ermee eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En soms gewoon eens simpelweg door te waarderen wat je hebt
Nee. Want als dit alles zou zijn en ik zeker wist dat het nooit beter zou worden dan dit, dan had ik als ik de keuze zou hebben ervoor te kiezen om nooit geboren te worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:45 schreef Crutch het volgende:
Geluk? Wat dacht je van het feit dat je hier op aarde mag rondlopen is dat genoeg?
Ik heb geen idee waar ik mijn ding moet gaan vinden omdat ik van niets echt blij wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan toch, het is voor iedereen weer anders. Er zijn mensen die onwijs gelukkig zijn met bv treintjes. Ik wil er nog niet dood mee gevonden worden
Maar de kern van het verhaal is dat je in de hele kleine simpele dingen het geluk moet zien. En daar ook van genieten.
Ja snap wat je bedoeld en kan je daar ook gelijk in geven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En soms gewoon eens simpelweg door te waarderen wat je hebt, want ik denk dat daar ook wat voor te zeggen valt. Ja , je kan je best kut over dingen voelen maar je hebt een dak boven je hoofd , ouders die om je geven , je krijgt dagelijks eten. Er zijn zat mensen die daar een moord voor zouden doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |