Ja alle vrouwen willen negers daarom ben ik single, was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh en nog iets he. ik heb geen bril.
al zou ik slechte ogen hebben, dan zou ik lensen kunnen gebruiken ofzo
precies alles waar wat aan te doen is, is al redelijk goed bij mij, of niet zo slecht dat er iets nodig is.
en alles wat er mis met me is, daar is geen cure voor.
[..]
geen idee, 5 is veels te veel.
maar om in een positieve draai te blijven/komen:
-me botstructuur in me gezicht is best mannelijk/alfa.
-ik ben niet kort
-ik lijk een oer-nederlander. geen buitenlander/allochtoon/toerist. maar meer meisjes willen natuurlijk weer negers, en mediteranen, en zo dan dat er negers/mediteranen en alles zijn.
en de rest weet ik niet. ik weet meer negatieve punten over me uiterlijk
Negers hebben wel een grote lul. Toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja alle vrouwen willen negers daarom ben ik single, was het maar zo'n feest.
ja volgensmij ook. maar een hoer begon spontaan een keer juist het tegenovergestelde tegen me te vertellen. dus weet niet, iedereen zegt wat anders.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Negers hebben wel een grote lul. Toch?
wooh too much informationquote:Oh nog iets wat minder is mijn pik is 16 cm stijf en ja ik heb hem gemeten.
Sorry moest even. Maar mijn pik is dus gewoon kleinquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja volgensmij ook. maar een hoer begon spontaan een keer juist het tegenovergestelde tegen me te vertellen. dus weet niet, iedereen zegt wat anders.
[..]
wooh too much information
Teveel info.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh nog iets wat minder is mijn pik is 16 cm stijf en ja ik heb hem gemeten.
ja en dat maakt helemaal niets uit tijdens het versieren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry moest even. Maar mijn pik is dus gewoon klein
1 centimeter boven het gemiddelde je denkt dat ie klein is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry moest even. Maar mijn pik is dus gewoon klein
Wut echt? Ik dacht 17 is het gemiddelde... Maar dat snap ik. Ik ga pitten. Laterzquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
1 centimeter boven het gemiddelde je denkt dat ie klein is.
Ik heb hem trouwens nooit gemeten en als ik het doe ga ik het hier niet vermelden.![]()
Slaap lekker jongen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wut echt? Ik dacht 17 is het gemiddelde... Maar dat snap ik. Ik ga pitten. Laterz
Excuus me..quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
praktijk is dat alle meisjes liever negers mediteranen toeristen en buitenlanders willen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:42 schreef JedimindhaX het volgende:
Waarom reageert niemand op de grootte van mijn piemel?
Heb je te veel met Schenkstroop lopen praten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
-ik lijk een oer-nederlander. geen buitenlander/allochtoon/toerist. maar meer meisjes willen natuurlijk weer negers, en mediteranen, en zo dan dat er negers/mediteranen en alles zijn.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh nog iets wat minder is mijn pik is 16 cm stijf en ja ik heb hem gemeten.
Toe maar jongens.quote:
Amaretto cola?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wijn is smerig.
Meestal bestel ik gewoon een biertje, wat ik niet te zuipen vind. Of een baco.
Ik bestel nooit iets raars straks hebben ze dat niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:00 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Amaretto cola?
Amaretto cassis?
(Rode) vodka red bull?
Pisang ambon jus d'orange?
Die al eens gedronken?
De meest voorkomende penislengte, dus de gemiddelde lengte bij volwassen mannen in de stijve toestand is ongeveer 16,5 cm. De lengte van 11-21 cm wordt als normaal aangezien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wut echt? Ik dacht 17 is het gemiddelde... Maar dat snap ik. Ik ga pitten. Laterz
Makkelijk hard te krijgen. Seksueel gefrustreerd?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:02 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Echt flink jammer van die ":')", zonder die erbij had ik al serieus hard geweest nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |