Ja, en niet overdreven gespierdquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat vind je bijv mooi aan je armen? Dat ze slank zijn?
jij doet precieshet zelfde als -Strawberry-quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet mn nagels (aan mijn tenen zijn ze kapot en afgescheurd omdat ik dat vroeger altijd deed, en als ik ze nu niet kort houd groeit de nagel in het vlees)
Niet mijn benen (dik)
Niet mijn kont (Dik)
Niet mijn oren
Niet mijn tanden (blijven redelijk geel)
Dus lijstje van wat wel dan maar:
- ogen
- schouders
- neus
- als mijn haar kort is (lang wordt het vettig)
- laatste lukt niet...
ah jo zoveel vrouwen hebben striae, dus niet druk om maken. En je tanden. Tja maar weinig mensen hebben mooie tanden naar mijn mening.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgende week heb ik een afspraak met de derma (eindelijk) en dan ga ik aan zware medicijnen (hopelijk). Maar het is niet alleen acne, ik heb ook wel wat striae. Ach, niks aan te doen.
Glimlach bedoel ik meer tanden. Die staan niet helemaal recht. Heb ik ooit een beugel gehad maar dat vond ik irritant, ben ik mee gestopt. Best wel spijt van, misschien dat ik nog eens een nieuwe neem voor een tijdje. Zo'n in en uit ding die ik al had. En dan een spalkje om alles bij elkaar te houden als het goed staat.
dat is zo oneerlijk he. ik heb nooit een beugel gehad(niet nodig enzo). maar ze staan wel 0,5 mm scheef, en een tand onderaan staat wel 2 mm scheef. volgensmij mensen met een superslecht gebit (lelijk, slechte genen)die een beugel hebben gehad die hebben dan vaak een perfect recht gebit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgende week heb ik een afspraak met de derma (eindelijk) en dan ga ik aan zware medicijnen (hopelijk). Maar het is niet alleen acne, ik heb ook wel wat striae. Ach, niks aan te doen.
Glimlach bedoel ik meer tanden. Die staan niet helemaal recht. Heb ik ooit een beugel gehad maar dat vond ik irritant, ben ik mee gestopt. Best wel spijt van, misschien dat ik nog eens een nieuwe neem voor een tijdje. Zo'n in en uit ding die ik al had. En dan een spalkje om alles bij elkaar te houden als het goed staat.
Als de medicijnen net zo werken als bij mijn broertje kan ik een perfect gladde huid krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef ook_gek het volgende:
ah jo zoveel vrouwen hebben striae, dus niet druk om maken. En je tanden. Tja maar weinig mensen hebben mooie tanden naar mijn mening.
Maar kan je wel van je acne afkomen of blijf je een slechte huid houden?
Hoe weet je dat nou, je hebt nog nooit de juiste hulp gehad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
precies alles wat er met mij mis is, daar is moeilijk/niets aan te doen!. het is niet leuk
ja dit is een leuke vraag ook voo jou.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is zo oneerlijk he. ik heb nooit een beugel gehad(niet nodig enzo). maar ze staan wel 0,5 mm scheef, en een tand onderaan staat wel 2 mm scheef. volgensmij mensen met een superslecht gebit (lelijk, slechte genen)die een beugel hebben gehad die hebben dan vaak een perfect recht gebit.
en dan loop ik met me gebit met 0,5 mm scheef.
en ook met die pillen enzo voor betere huid, ik heb geen pillen voor betere huid nodig.
precies alles wat er met mij mis is, daar is moeilijk/niets aan te doen!. het is niet leuk
Ik heb allemaal witte strepen op mijn benen nuquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als de medicijnen net zo werken als bij mijn broertje kan ik een perfect gladde huid krijgen.
Heb nog geen littekens of van die putjes gelukkig.
het heeft helemaal niks over wel of niet eerlijk te maken. Iedereen heeft wel iets of wat, en dat hele gelul over wel of niet eerlijk is een slap exuus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is zo oneerlijk he. ik heb nooit een beugel gehad(niet nodig enzo). maar ze staan wel 0,5 mm scheef, en een tand onderaan staat wel 2 mm scheef. volgensmij mensen met een superslecht gebit (lelijk, slechte genen)die een beugel hebben gehad die hebben dan vaak een perfect recht gebit.
en ook met die pillen enzo voor betere huid, ik heb geen pillen voor betere huid nodig. maar dan mensen met slechte huid, die krijgen pillen, en dan krijgen ze een mooie huid enzo.
precies alles wat er met mij mis is, daar is niets of misschien heel moeilijk wat aan te doen!. het is niet leuk
oh en nog iets he. ik heb geen bril.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, je hebt nog nooit de juiste hulp gehad.
Voor slechte tanden ga je naar de tandarts of orthodontist.
Voor slechte huid naar de dermatoloog.
Voor geestelijke problemen naar de psych.
geen idee, 5 is veels te veel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dit is een leuke vraag ook voo jou.
5 positieve punten over je uiterlijk. Ben benieuwd.
Ik ken het. Bedacht me toen jaren terug dat ik het niet erger wilde laten worden. Ging op dieet, veel afgevallen en nu is het stukken beter. Misschien vinden ze ooit nog een wondermiddeltje uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb allemaal witte strepen op mijn benen nu
Ik heb er een links en een rechts van mijn penis, de breedste en grootste van allen, die is zelfs nog paars -.-, en vormt een vquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken het. Bedacht me toen jaren terug dat ik het niet erger wilde laten worden. Ging op dieet, veel afgevallen en nu is het stukken beter. Misschien vinden ze ooit nog een wondermiddeltje uit.
I.t.t. acne valt er vrij weinig aan te doen, dus je kan niet anders dan je erbij neerleggen. Het kan altijd erger.
Je weet niet eens zeker wat er precies met je mis is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh en nog iets he. ik heb geen bril.
al zou ik slechte ogen hebben, dan zou ik lensen kunnen gebruiken ofzo
precies alles waar wat aan te doen is, is al redelijk goed bij mij, of niet zo slecht dat er iets nodig is.
en alles wat er mis met me is, daar is geen cure voor.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh en nog iets he. ik heb geen bril.
al zou ik slechte ogen hebben, dan zou ik lensen kunnen gebruiken ofzo
precies alles waar wat aan te doen is, is al redelijk goed bij mij, of niet zo slecht dat er iets nodig is.
en alles wat er mis met me is, daar is geen cure voor.
[..]
geen idee, 5 is veels te veel.
maar om in een positieve draai te blijven/komen:
-me botstructuur in me gezicht is best mannelijk/alfa.
-ik ben niet kort
-ik lijk een oer-nederlander. geen buitenlander/alochtoon/toerist
en de rest weet ik niet. ik weet meer negatieve punten over me uiterlijk
Geweldige stimulans om af te vallen wel. Kon toen precies zien als ik was afgevallen, dan trok dat paarse weg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb er een links en een rechts van mijn penis, de breedste en grootste van allen, die is zelfs nog paars -.-, en vormt een vniet fijn ik kras m zo open
Je bent slank.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
geen idee, 5 is veels te veel.
maar om in een positieve draai te blijven/komen:
-me botstructuur in me gezicht is best mannelijk/alfa.
-ik ben niet kort
-ik lijk een oer-nederlander. geen buitenlander/allochtoon/toerist. maar meer meisjes willen natuurlijk weer negers, en mediteranen, en zo dan dat er negers/mediteranen en alles zijn.
en de rest weet ik niet. ik weet meer negatieve punten over me uiterlijk
Alleen is het bij mij niet wegens dik zijn (ben gewoon normaal) maar omdat ik te snel groeidequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geweldige stimulans om af te vallen wel. Kon toen precies zien als ik was afgevallen, dan trok dat paarse weg.
Bij mij ook een paar. En door paardrijden schijnt (wtf?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Alleen is het bij mij niet wegens dik zijn (ben gewoon normaal) maar omdat ik te snel groeide(zei de dokter iig)
Waarom noem je jezelf dan dik?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet mn nagels (aan mijn tenen zijn ze kapot en afgescheurd omdat ik dat vroeger altijd deed, en als ik ze nu niet kort houd groeit de nagel in het vlees)
Niet mijn benen (dik)
Niet mijn kont (Dik)
Niet mijn oren
Niet mijn tanden (blijven redelijk geel)
Dus lijstje van wat wel dan maar:
- ogen
- schouders
- neus
- als mijn haar kort is (lang wordt het vettig)
- laatste lukt niet...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en ook met die pillen enzo voor betere huid, ik heb geen pillen voor betere huid nodig. maar dan mensen met slechte huid, die krijgen pillen, en dan krijgen ze een mooie huid enzo.
precies alles wat er met mij mis is, daar is niets of misschien heel moeilijk wat aan te doen!. het is niet leuk
strea littekens en andere dingen onder de kleding boeit helemaal niets bij het versieren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb er een links en een rechts van mijn penis, de breedste en grootste van allen, die is zelfs nog paars -.-, en vormt een vniet fijn ik kras m zo open
Mijn bovenbenen lijken meer op harige hammen dan op benen en mijn aars steekt een stuk naar achter. Maar de rest van me lichaam is ok.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mij ook een paar. En door paardrijden schijnt (wtf?). Als ik dat had geweten.
Dan kan je er niet zoveel aan veranderen. Gewoon wachten.
[..]
Waarom noem je jezelf dan dik?
Als je een beetje geluk hebt wel jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Alcohol is echt wel fijn, negatieve gedachtes zijn gewoon weg!
in mijn perfecte ideologische verhaaltje hoe ik me graag wil presenteren om het even te schetsen he, gaan alle uber nederalndse meisjes lekker bloemkool eten met de uber nederlandse jongens want dat zijn de leukste, met de gespreksonderwerpen en instelling van de balkenende voc mentaliteit, en dan gaan ze leuk golf spelen op een golfbaan voor de sociale contacten. en als vermaak rond huis daarna fierljeppen(doe ik nooit, kan ik niet, etcetc. ik loop wel om bij slootjes) bij ondiepe slootjes ofzoiets en alles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |