Jij eerstquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:43 schreef ook_gek het volgende:
oke strawberry 5 uiterlijke positieve punten
niks moeilijks aanquote:
Waar denk je dat ik die opmerking op baseer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geinig dan die opmerking van je net
[..]
Maar probeer eens dan?
Bij jezelf of iemand anders?quote:
bij me zelf, dat lijstje gaat over me zelf. Dat vind ik van me zelf.quote:
had al zo vermoeden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik die opmerking op baseer.
Nou gelukkig hebben mijn vrienden dat ding alvast voor me ingevuld.quote:
O ja mijn kont die vind ik eigenlijk best mooi.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn lijstje:
Mijn ogen
Mijn armen
Mijn kont
Mijn glimlach
Ik kan dat ook niet...quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets, dat het zo moeilijk voor je is. Zou het niet moeten zijn.
Mijn armen zijn mooierquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
O ja mijn kont die vind ik eigenlijk best mooi.
Zover ik hem kan zien dan.
Maar voor de rest hebben we dus hetzelfde.
je mist er nog 1quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn lijstje:
Mijn ogen
Mijn armen
Mijn kont
Mijn glimlach
je zegt nu allemaal positieve ding over je zelf, maar toch eindig je met iets negatiefs. En dat moet je dus niet doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ogen
Lichaamsverhouding
Oren
Lippen
Borsten
Wat ik niet mooi vind is eigenlijk vooral mijn huid. En glimlach, maar goed.
Neus en kin zou ik liever ook anders zien, maar ik weet dat daar niets echt lelijks aan is dus daar sta ik maar niet te lang bij stil.
Geloof ik niet, kom op fuck de rest wat vind je nog meer netjes of mooi aan je zelf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef Newbie114 het volgende:
Nou dan zal ik mijn lijstje ook even doen:
- ogen
- schouders (want breed)
- dat was het wel
Ik hoor de laatste tijd teveel dat ik mooi en lekker haar heb.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je mist er nog 1
Weet je wat het is. Je moet het zelf vinden en vaak krijg je over dat soort dingen een compliment.
Ga er maar eens op letten.
Ik krijg vaak de vraag of ik kleur lenzen heb. En vaak krijg ik de opmerking dat mijn nagels altijd netjes geknipt en schoon zijn. Zeker voor een man. Gek genoeg kijken veel vrouwen naar de nagels van een man.
Tevens hoor ik ook dat ik pret oogjes heb. En dat ik een vrolijke uitstraling heb.
Als mensen dat tegen je zeggen moet je dat aannemen.
niet denken maar aannemenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd teveel dat ik mooi en lekker haar heb.![]()
Dat ik denk WTF?
Ja maar ze beginnen er ook steeds aan te zitten.quote:
Niet mn nagels (aan mijn tenen zijn ze kapot en afgescheurd omdat ik dat vroeger altijd deed, en als ik ze nu niet kort houd groeit de nagel in het vlees)quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof ik niet, kom op fuck de rest wat vind je nog meer netjes of mooi aan je zelf.
Volgende week heb ik een afspraak met de derma (eindelijk) en dan ga ik aan zware medicijnen (hopelijk). Maar het is niet alleen acne, ik heb ook wel wat striae. Ach, niks aan te doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je zegt nu allemaal positieve ding over je zelf, maar toch eindig je met iets negatiefs. En dat moet je dus niet doen
Maar goed je huid en glimlach. Die glimlach is er niet omdat jij je kut voelt door je huid. Ik heb je nooit gezien, maar hoe erg is het dan, of juist niet hoe erg.
Ik ben echt benieuwd. En kan je er wat aan doen? BV een huid behandeling?
Wat vind je bijv mooi aan je armen? Dat ze slank zijn?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn lijstje:
Mijn ogen
Mijn armen
Mijn kont
Mijn glimlach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |