Neuh ik ga er ook niet naartoe om te neuken, gewoon voor de lol.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De goude stel regel, leg de lat niet te hoog! Anders neuk je nooit!
En lelijle vrouwen willen compenseren en doen dat vaak door middel van sex
Ik dacht 21/22 ergens gelezen te hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef jacqhassel het volgende:
ik vraag mij nu toch af hoe oud benzin is. Dacht eerst nog dat het een zij was![]()
Vrouwen zijn nl gevoeliger als mannen dat hoort bij hun hormonen .
Maar het blijkt een hij te zijn![]()
Ik vind benzin erg negatief over komen een negatief zelfbeeld. Krijgt hier veel aandacht iedereen die iets voor hem wil doen en geeft hem raad.
Maar niets is goed. benzin wil in het negatieve blijven hangen. Wil niet geholpen worden wil alleen maar klagen in plaats van dragen.......En zolang Benzin dat blijft doen is elke hulp zonde van onze tijd. Heb toch echt hier gezien dat veel mensen hem bij stonden er energie in staken
Valt mee, maar ik vond het wel even fijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wrongde negatieve gevoelens zijn even weg maar die komen daarna net zo hard weer terug.
Soms is het gewoon fijn on alles om je heen te vergeten voor een paar uurtjes, even uit de sleurquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Valt mee, maar ik vond het wel even fijn.
Kijk dat klinkt goed!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:15 schreef Newbie114 het volgende:
Terug van de kapper, in mijn poging socialer te worden mooi met de kapster geluld (dat doe ik normaal nooit, vandaar dat ik het zei). Lekker frisse kop nu
Mee!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt goed!
En viel het mee of tegen?
Ik zev stapje in de goede richtingquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mee!
Het verbaasde me even toen we een gesprek hadden, heb ik normaal nooit met vreemden![]()
Maar, ze was een heel aardig persoon. Ik denk dat ik het altijd vreemd heb gevonden om opeens met iemand die je niet kent te beginnen te praten. Toch heb ik het in deze vakantie al 2 keer gedaan (al dacht ik de 1ste keer dat ik die persoon wel kende)
Ik ben ook niet zo van het luxe leven hoor, het is wel fijn maar ik wordt er niet gelukkig van. Ik moet bekennen dat geluk voor mij toch ook echt afhankelijk van andere mensen is. Bewonderen ze mij, voel ik me goed, kraken ze me af dan voel ik me kut. Ik weet dat dit eigenlijk niet zou moeten, maar het is wel zo. Alle mensen die een beetje schijt hebben aan alles (bijvoorbeeld de impliciete sociale omgangsregels), hebben het een stuk makkelijker in mijn ogen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:25 schreef benzin het volgende:
Misschien klinkt dat raar en/of is er iets mis met me, maar die dingen die jullie noemen interesseert mij niets. Daar voel ik weinig bij eigenlijk
Ik ken het hoor. Maar het is niet het gefaald hebben wat je voelt, het is het falen. Dat wil je stoppen maar het lukt niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De relatie met zijn ouders is sowieso een vraagteken voor mij. Ik snap ook niet dat Benzin zijn huidige situatie niet gewoon als een enorme bevrijding ervaart. Naar eigen zeggen heeft hij gefaald in het leven, en stelt het niks voor. Speel dan open kaart, en gooi die enorme ballast van je schouders. Kan jou het schelen wat andere mensen van je denken, de situatie is zoals hij is. Ik snap niet waarom hij nog een bepaalde schijn wilt ophouden, terwijl hij hier alleen maar depressiever van wordt.
Benzin mist een paar goede vrienden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef jacqhassel het volgende:
ik vraag mij nu toch af hoe oud benzin is. Dacht eerst nog dat het een zij was![]()
Vrouwen zijn nl gevoeliger als mannen dat hoort bij hun hormonen .
Maar het blijkt een hij te zijn![]()
Ik vind benzin erg negatief over komen een negatief zelfbeeld. Krijgt hier veel aandacht iedereen die iets voor hem wil doen en geeft hem raad.
Maar niets is goed. benzin wil in het negatieve blijven hangen. Wil niet geholpen worden wil alleen maar klagen in plaats van dragen.......En zolang Benzin dat blijft doen is elke hulp zonde van onze tijd. Heb toch echt hier gezien dat veel mensen hem bij stonden er energie in staken
Ik ook nooit zie het nut er niet van in.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:15 schreef Newbie114 het volgende:
Waarom vertel je dat je op fok! Zit? Ik vertel dat nl nooit.
Moet ik me er voor schamen dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:15 schreef Newbie114 het volgende:
Dat ontkracht niet dat de TT bij jou van toepassing is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:13 schreef JedimindhaX het volgende:
Oh, ze kende fok trouwens, dus misschien leest ze wel mee![]()
in dat geval moet je niet dingen (over me) gaan denken aan de hand van de titel van dit topic, haha
ik zit hier alleen voor -Strawberry-
en een btje voor LuxorBeetroots
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:16 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Moet ik me er voor schamen dan?
Hard, heel hard.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ontkracht niet dat de TT bij jou van toepassing is.
Ach als iemand vraagt naar mijn hobbies heb ik er niet zoveel moeite mee om ook te zeggen dat ik graag lees en post op fora.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:15 schreef Newbie114 het volgende:
Ik verberg het niet alleen ik ga het niet zomaar vertellen, omdat ik hier gewoon te vaak en te lang zit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:18 schreef JedimindhaX het volgende:
Krampachtig gaan verbergen dat je lid bent van een forum heeft ook weinig nut, boysdoe gewoon relaxed. Je moet je niet anders gaan voordoen dan dat je bent.
Ik kan hem niet helemaal lezen, zit op mobielquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff dat neuken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:20 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik kan hem niet helemaal lezen, zit op mobiel
Fuck dat. Je hoeft je username toch ook niet te vermelden? Daarbij vind ik het vrij krampachtig. Echt zo bang dat meisjes je een nerd vinden ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verberg het niet alleen ik ga het niet zomaar vertellen, omdat ik hier gewoon te vaak en te lang zit.
Ach meisjes denken toch al niet zo goed over mij dus tsja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:22 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Fuck dat. Je hoeft je username toch ook niet te vermelden? Daarbij vind ik het vrij krampachtig. Echt zo bang dat meisjes je een nerd vinden ofzo#care, dat soort meisjes moet je al niet eens willen.
Haha briljant, wat zeiden ze allemaal dan ? Vonden ze je depressief ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Benzin mist een paar goede vrienden.
Ik heb een paar dagen geleden een soort van positviteitcursus gehad van vrienden omdat ze vonden dat ik heel erg negatief was over mezelf, mezelf naar beneden haalde en vonden dat dat niet zo langer kon. Die twee hebben gewoon 2 uur op me in zitten praten omdat ze vonden dat ik een leuke jongen was die een eigen Gerrie (dat is al de derde keer dat ik die term hoor) verdiende.
Als benzin nou ook eens zulke vrienden had zou het wel goed komen.
Ze vonden dat ik teveel negatieve opmerkingen maakte over mezelf, zoals hier boven nu ik er er over nadenk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:29 schreef hasjman het volgende:
[..]
Haha briljant, wat zeiden ze allemaal dan ? Vonden ze je depressief ofzo?
Leuke vrienden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Benzin mist een paar goede vrienden.
Ik heb een paar dagen geleden een soort van positviteitcursus gehad van vrienden omdat ze vonden dat ik heel erg negatief was over mezelf, mezelf naar beneden haalde en vonden dat dat niet zo langer kon. Die twee hebben gewoon 2 uur op me in zitten praten omdat ze vonden dat ik een leuke jongen was die een eigen Gerrie (dat is al de derde keer dat ik die term hoor) verdiende.
Als benzin nou ook eens zulke vrienden had zou het wel goed komen.
Pas maar op, voor je het weet zit ik in je slipje!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik val alleen op donker haar en donkere ogen, sorrie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:36 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet zit ik in je slipje!
(Met je toestemming, uiteraard)
Ja maar dat is wel vreemd want ze wouden dat ik 5 mooie dingen over mezelf zou opschrijven.quote:
Ik verf mn haar en draag lenzen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik val alleen op donker haar en donkere ogen, sorrie.
Dat zegt wel iets, dat het zo moeilijk voor je is. Zou het niet moeten zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel vreemd want ze wouden dat ik 5 mooie dingen over mezelf zou opschrijven.
Dat is niet zo makkelijk kan ik je vertellen.![]()
Verder heeft het meisje veel positieve dingen over me gezegd (zijn een jongen en een meisje namelijk) Met haar kan ik sowieso heel goed praten want zij was vroeger ook onzeker.
Dat ziet er toch niet uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik verf mn haar en draag lenzen.
What else you got?
oke je 5 stekste positieve punten van je zelfquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets, dat het zo moeilijk voor je is. Zou het niet moeten zijn.
Ik ben het gewoon niet gewend en het ook niet echt mij om te zeggen ik heb mooie ogen of ik heb een knappe kop dat voelt zo vreemd en een beetje arrogant voor mij dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij hadden het over het uiterlijk want met mijn innerlijk ben ik altijd tevreden geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke je 5 stekste positieve punten van je zelf
kom maar op.
Hoe weet jij dat nou weerquote:
Mag je doen, ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:42 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weerik zal een x mn haar verven (was ik toch al van plan) en dan mn ogen een andere kleur photoshoppen, ok?
kan alleen ff duren
Heb je überháupt wel eens een foto van me gezien eigenlijk? Nee toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag je doen, ik ben wel benieuwd.
Mijn eigenwaarde is prut, dus voor mij is zoiets ook niet makkelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:43 schreef ook_gek het volgende:
oke strawberry 5 uiterlijke positieve punten
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Heb je überháupt wel eens een foto van me gezien eigenlijk? Nee toch?
geinig dan die opmerking van je netquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn eigenwaarde is prut, dus voor mij is zoiets ook niet makkelijk.
Maar probeer eens dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We zijn best wel geschikt voor elkaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn eigenwaarde is prut, dus voor mij is zoiets ook niet makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |