Vanochtend vermaakte ze zich anders primaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Zal niet gezellig zijn aan de bar vanavond of aan het ontbijt.
Misschien had Cancellara de koes weer stil moeten leggen danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Andy Schleck... "boehoe, het parcours heeft me genekt"
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien had Cancellara de koes weer stil moeten leggen dan
Hij probeert tenminste om zich verstaanbaar te maken voor de hele wereld ipv wie hem toevallig verstaat. Genoeg renners die gewoon stug hun eigen taal gaan spreken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:24 schreef sjeeledrees het volgende:
A-i-j diddend vieel zoeper wen dai attekt
Dat zou kunnen, maar ik vind Contador toch écht wel de sterkste ogen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Straks is hij weer de enigste die Contador kan volgen in de bergen!
Autist alert.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dat stemmetjeDie kende ik nog niet.
Daar heb je ook alweer gelijk in......quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij probeert tenminste om zich verstaanbaar te maken voor de hele wereld ipv wie hem toevallig verstaat. Genoeg renners die gewoon stug hun eigen taal gaan spreken.
Lekker makkelijk iedereen net na de koers interviewen en Contador als ie in de zon staat en al een tijdje in de bus heeft gezeten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik vind Contador toch écht wel de sterkste ogen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef pennyfarthing het volgende:
ondertussen is Renate in slaap gevallen
Wat wil je met zo'n saaie premierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef pennyfarthing het volgende:
ondertussen is Renate in slaap gevallen
Ow, maar ik bedoel de wedstrijd zelf vandaag. Sorry dat ik niet zo duidelijk was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Lekker makkelijk iedereen net na de koers interviewen en Contador als ie in de zon staat en al een tijdje in de bus heeft gezeten.
Als ze dan iedereen eraf rijden net zoals vorig jaar staat ie zo op #1 met 40sec voor op Contadorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik vind Contador toch écht wel de sterkste ogen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze Belg is oprechter in zijn wielerliefde dan Dries van Agt vroeger. Die gaf later toe er stemmen mee te hopen te winnen.
Dit is toch omroep max, de goeden ouwe tijd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef sjeeledrees het volgende:
kijk ik nou naar de avondMIS of avondETAPPE?
heeft ze al wat gezegd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Side-kick mag alleen praten als haar wat gevraagd wordt en moet verder haar bek dichthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |