Vanochtend vermaakte ze zich anders primaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Zal niet gezellig zijn aan de bar vanavond of aan het ontbijt.
Misschien had Cancellara de koes weer stil moeten leggen danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Andy Schleck... "boehoe, het parcours heeft me genekt"
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien had Cancellara de koes weer stil moeten leggen dan
Hij probeert tenminste om zich verstaanbaar te maken voor de hele wereld ipv wie hem toevallig verstaat. Genoeg renners die gewoon stug hun eigen taal gaan spreken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:24 schreef sjeeledrees het volgende:
A-i-j diddend vieel zoeper wen dai attekt
Dat zou kunnen, maar ik vind Contador toch écht wel de sterkste ogen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Straks is hij weer de enigste die Contador kan volgen in de bergen!
Autist alert.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dat stemmetjeDie kende ik nog niet.
Daar heb je ook alweer gelijk in......quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij probeert tenminste om zich verstaanbaar te maken voor de hele wereld ipv wie hem toevallig verstaat. Genoeg renners die gewoon stug hun eigen taal gaan spreken.
Lekker makkelijk iedereen net na de koers interviewen en Contador als ie in de zon staat en al een tijdje in de bus heeft gezeten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik vind Contador toch écht wel de sterkste ogen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef pennyfarthing het volgende:
ondertussen is Renate in slaap gevallen
Wat wil je met zo'n saaie premierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef pennyfarthing het volgende:
ondertussen is Renate in slaap gevallen
Ow, maar ik bedoel de wedstrijd zelf vandaag. Sorry dat ik niet zo duidelijk was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Lekker makkelijk iedereen net na de koers interviewen en Contador als ie in de zon staat en al een tijdje in de bus heeft gezeten.
Als ze dan iedereen eraf rijden net zoals vorig jaar staat ie zo op #1 met 40sec voor op Contadorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik vind Contador toch écht wel de sterkste ogen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze Belg is oprechter in zijn wielerliefde dan Dries van Agt vroeger. Die gaf later toe er stemmen mee te hopen te winnen.
Dit is toch omroep max, de goeden ouwe tijd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef sjeeledrees het volgende:
kijk ik nou naar de avondMIS of avondETAPPE?
heeft ze al wat gezegd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Side-kick mag alleen praten als haar wat gevraagd wordt en moet verder haar bek dichthouden.
zelfde principe als bij ons thuis dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Side-kick mag alleen praten als haar wat gevraagd wordt en moet verder haar bek dichthouden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:29 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
zelfde principe als bij ons thuis dus
Ja straks komen de boodschappen langs op de lopende band.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is toch omroep max, de goeden ouwe tijd?
Ditquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk niet dat ik dit tot het einde toe vo lhou, wat een gezever.
Mart zou zelfs de koningin niet laten uitsprekenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timm_95 het volgende:
Mart laat weer eens de premier niet uitspreken
Dacht je dan dat hij dat ging doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timm_95 het volgende:
En dan moesten we van jou toegeven dat Mart god is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timmmmm het volgende:
Zijn ook geen gasten aan tafel waar je je mond voor open zou doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Twee volmaakte buitenstaanders in de wielerwereld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk moet je 'm een keer bij Pauw en Witteman aan tafel zetten. Kijken wie er wint.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Mart zou zelfs de koningin niet laten uitspreken
Och, Van der Veer is de baas geweest van een bedrijf met een omzet groter dan het BBP van Belgie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timm_95 het volgende:
De premier van België of de ex-baas van Shell?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:31 schreef Evertjan het volgende:
Edwin Kelder Winkels was beter als sidekick
Dacht het wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:32 schreef rubbereend het volgende:
Van die 15 miljoen wordt wel het hele Rabobankwielerproject betaald toch??
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:32 schreef Szura het volgende:
Zie die Van de Veer nog steeds de andere kant opkijken
Jij tankt nooit bij Shell?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef Yonjuuni het volgende:
Wat zou Shell nou weer aan sportsponsoring hebben? Die verkopen geen consumentenproducten en hebben geen naamsbekendheid nodig...
Formule 1?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef Yonjuuni het volgende:
Wat zou Shell nou weer aan sportsponsoring hebben? Die verkopen geen consumentenproducten en hebben geen naamsbekendheid nodig...
Ferrari F1quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef Yonjuuni het volgende:
Corruptie in Afrika verbloemen en goodwill kwekenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef Yonjuuni het volgende:
Verdient Contador het meest?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Nu wacht ik nog op het rijtje uit hetzelfde artikel van De Volkskrant met de groot-verdieners van het peleton.
Ja.quote:
Katusha sponsort 30 miljoen, 20 miljoen naar de ProTourploeg. Lijstje klopt niet echt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef Evertjan het volgende:
vertekend beeld dat lijstje Rabo sponsert met die 15 miljoen ook veel jeugdwielrennen en veldrijden dus niet alleen de Protour moet van die 15 miljoen rondkomen
Dat dacht ik ook al, niet alleen het budget voor de tour.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:32 schreef rubbereend het volgende:
Van die 15 miljoen wordt wel het hele Rabobankwielerproject betaald toch??
Ja die man praatte gewoon door, die krijgt na de uitzending nog wel van Mart te horenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:34 schreef Niox het volgende:
Ow, ow. Mart wil onderbreken maar het lukte niet?
Het journalistieke idee is vast om een absolute topper uit de zakenwereld commentaar te laten geven op absolute topsporters, maar het komt er niet helemaal uit idd..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef Schunckelstar het volgende:
wie is deze totaal nietszeggende idioot![]()
de tering, hoe saai
Ferrari heeft een budget van ¤ 230 Miljoen pjquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, niet alleen het budget voor de tour.
Dan valt het namelijk ook enorm mee als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de voetbal waar Heracles al een begroting van 10 miljoen heeft. Om nogaar te zwijgen over de formule 1.
Ik heb geen rijbewijs. Ik tank al 30 jaar in café'squote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Ferrari heeft een budget van ¤ 230 Miljoen pj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |