Ja dat Sam moest kotsen als hij die stront moest opruimenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, maar toch wel al aan de leeftijd denk ik, bij t eerste seizoen zat ze dr al in, die lieve Angie
Is 10 jaar normaal voor een dobermann?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ze was 10 jaar.
[ afbeelding ]
![]()
Al die andere honden van ze vind ik stom, maar Angie was zo tof
Casper oid was dat, die was al overleden geloof ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Is 10 jaar normaal voor een dobermann?
Waar is die ene eigenlijk gebleven die van Lindsey die Angie zwanger had gemaakt, of is die al eerder overleden?
Hartaanval, gewoon zo hup dood, wel fijn voor de hond.quote:
Ahw, ja dat wel, geen lijden enzo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hartaanval, gewoon zo hup dood, wel fijn voor de hond.
Juicyquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Maar Angie was echt de tofste hond van de hele familie![]()
Hebben ze nu alleen nog maar die stomme Simbamops en die twee kuchiwallies![]()
Maar ja, de serie is toch afgelopen, dus wat boeit t eigenlijk nog
Die kop van Sam toen ze het hem verteldenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik noem echt alle chiwallies Djoeeeeeeeeeesie!
Ja Juicy is van Kelly.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Kelly heeft ook een chi toch?
Diva?
En dan is dr nog Nathan, die is erger dan Juicy![]()
Of is Juicy van Kelly en Diva van Carmeeeeeen?
quote:
Klopt, geweldige serie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)kaanse-tv-serie.html
Sommige hier kijken die serie toch?
Dat had mijn schoonmoeder vroeger met haar bloedhond. Die had na een schijnzwangerschap besloten dat de oude pleeborstel haar pup was. De pleeborstel moest altijd mee, ze liepen enigszins voor lul op het strand.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde Sjon leren iets mee te dragen buiten, zodat ie zich daarop kon focussen ipv op al die dingen waar hij zich vooral niet op moet focussen.
Maar dat was een kansloze missie
Ja! Dat er niets meer uit gekomen is sinds vanmorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het beter gaat! Hopelijk zet het doorquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Dat er niets meer uit gekomen is sinds vanmorgen
En ik heb net kip gekookt, dus even kijken straks of dat er in blijft.
Ben wel naar de DA geweest, maar zonder dieren. Gewoon even gevraagd wat en hoe en ik moest toch weer nieuw Borievoer en Boriekoekjes (allebei alleen bij de DA verkrijgbaar).
Mocht het dan er morgen allemaal nog in zitten (of er op een normale manier uit komen ipv om de twee minuten) dan laat ik het nakijken nog wel even zitten en anders ga ik morgen mèt de Biet.
Fijn dat het nu iig beter lijkt te gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Dat er niets meer uit gekomen is sinds vanmorgen
En ik heb net kip gekookt, dus even kijken straks of dat er in blijft.
Ben wel naar de DA geweest, maar zonder dieren. Gewoon even gevraagd wat en hoe en ik moest toch weer nieuw Borievoer en Boriekoekjes (allebei alleen bij de DA verkrijgbaar).
Mocht het dan er morgen allemaal nog in zitten (of er op een normale manier uit komen ipv om de twee minuten) dan laat ik het nakijken nog wel even zitten en anders ga ik morgen mèt de Biet.
Owjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |