Ik haal kipilet bij de lidl en kook dat ongeveer een half uurtjequote:Op woensdag 20 juli 2011 09:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga sowieso even naar de DA Q, gewoon even laten zien, even algeheel vlug check-upje.
Hoe lang moet je die kipfilets koken ongeveer?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Frits was ook altijd snotterig, dat kwam door zn hart en dat vocht...
Rewimo, wat naar dat het nog zo slecht gaat, beterschap![]()
Qweaaaaaaaaa bedankt voor je geniale pretpakket
Ik heb gisteren voor t slapengaan een pil gepopt, en de hele nacht over je gedroomdquote:
Ik bedoelde meer tijdens de sexquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor t slapengaan een pil gepopt, en de hele nacht over je gedroomd
Werken die dingen bij je ja?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor t slapengaan een pil gepopt, en de hele nacht over je gedroomd
Mooi!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet heus wel wat je bedoelde![]()
Anyway, ja mn keel voelt een stuk beterder nu!
NOES!quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het uiteinde van een internetsnoer.
Maar daar heb ik (dacht ik) alles van teruggevonden. Want ze at het niet op.
Ik zou lekker even naar de DA gaan hoor, voor je eigen geruststellingquote:Maar sowieso, ze krijgt hier ander voer dan bij het gastgezin, dus dat zal ook wel opspelen natuurlijk.
En aangezien ze zo'n slechte eter is en ik vandaag ipv Carnibest dan Duck en Nature Diet zou gaan proberen, wordt die diarree wrs alleen maar erger. Want met al dat uitproberen blijft het eten wisselen.
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
Sjon is écht rete-fotogeniek![]()
Iedereen leeft nog hier!
Alleen het uiteinde van het losse internetsnoer niet meer, dat onder de bank lag en waarvan Tombo gister nog zei dat ik het op moest ruimen voor vandaag![]()
quote:
nooooooooooooooooohquote:
Ze boekt wel echt snel vooruitgangquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
En Bink is niet écht het speelse type zeg maar
Dus dit vond ik wel leuk om te zien. En daarna snauwde ze Beetle nog even af toen hij al netjes ging liggen hahaha.
Voor een klein friemeltje appel gaat hij inmiddels ook 'af' trouwens!![]()
Zit lukt ook zonder voer/beloning, maar 'af' is wat moeilijker, dus dat gaat nog even met een stukje appel.
Filmpje ervanquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:19 schreef Greys het volgende:
Ik kan het filmpje nu zelf niet met geluid afspelen hier, want dan gaat Beetle keihard mee zitten blaffen
Het beginnetje was ik net te laat voor, het was deze keer echt Bink die als eerste begon, door de voorpootjes, kont omhoog en blaffen, zo van 'nou kom dan!'quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Bink!
Volgens mij is ze niet echt aan het spelen voor, puppy daagt haar uit en zij laat haar heel stoer en schattig zien wie de baas is in casa Bink
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Kind wordt niet meer hysterisch als ze Oscar ziet.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:46 schreef Greys het volgende:
Het ging niet helemaaaaal vlekkeloos (hij zat ook al voordat ik ZIT zei) maar toch...
![]()
Zo ongeveer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Kind heeft door dat Oscar niemand in stukken scheurt?
Als ik Beetle roep let ze daarna alleen nog op mij, dus voor mijn gevoel hoef ik daarna niet steeds de naam bij de commando's te zeggen. Maar misschien is het wel beter hoor, weet het eigenlijk niet. Bij agility bij Bink vroeger moest ik ook 'Binky doooooooooooor, Binky oooooooooover' enzo roepen. Maar anderen riepen weer alleen 'door' en 'over'.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:48 schreef Qwea het volgende:
Ik heb trouwens altijd geleerd dat het beter werk als je bij elk commando de naam zegt, of ben ik nou wel heel erg van de oude stempel?
Niet dat ik dat bij Baloe doe, want zodra ik knip met mijn vingers en de vingercommando's geef () gaat ie al
Dat is vet handig om gelijk aan te lerenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bietje gaat al zitten als ik alleen mijn hand plat uitsteek, ik hoef al niet eens meer zit te zeggen
Jammer dat het met MM niet werkt hè Q?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
Dat is vet handig om gelijk aan te lerenAls ze ooit doof wordt, kan ze nog steeds zitten op commando
Ik kan ook zitten op commando.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is vet handig om gelijk aan te lerenAls ze ooit doof wordt, kan ze nog steeds zitten op commando
Heul dat dat wel werktquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jammer dat het met MM niet werkt hè Q?
Hangt van de beloning af denk ikquote:
Dat is het natuurlijk, houdt MM ook van appelquote:
Moggequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |