Het is ook leuk om te doen.quote:
Ja?quote:
Nee!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook leuk om te doen.En het feelgoodgevoel is ook niet verkeerd.
![]()
Ing: de 9e mogen Puma en kids verhuizen (als ze dan nog bij mij zijn), in die weken erna kan ik best ergens een daggie vrij nemen.
Lig jij met een oud lijk in bed?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef Qwea het volgende:
Ik ga mijn bejaarden lichaam ook maar te bedde leggen.
trusten!
Wat een leuke spullen had je gemaakt voor de 3 B's!quote:
13:37?quote:Op woensdag 20 juli 2011 07:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik weet hetsoms als ik echt moe ben kan ik niet slapen
ben nu wel echt kapot trouwensmaar ik moet wachten op een sms zodat ik kaartjes kan bestellen
![]()
En dan ga ik slapen tot wanneer we naar de dierenarts moeten. Hoe laat wil je weg?
quote:
Hopelijk lukt hetquote:Op woensdag 20 juli 2011 07:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]vroeger ging ik altijd naar de klok kijken rond die tijd.
Tyfus ik ben echt moe
Ik ga mn best doen om wakker en presentable te zijn
quote:
Dan zet je het geluid van je telefoon heel hard en ga je slapenquote:Op woensdag 20 juli 2011 07:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ik moet eerst nog wachten op een sms zodat ik kan inloggen en kaartjes bestellen. Volgens de website kan dat 'enkele uren' duren
Ja, het uiteinde van een internetsnoer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heeft ze gisteren iets anders gegeten? Of iets kapot gebeten/opgegeten toen je weg was?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:34 schreef oh-oh het volgende:
Wat Multi zegt ja.
Veel plezier in de Smart met de poepende Beetle
Ik ben het gewoon niet gewend dat een toch al mager hondje vijf dagen amper iets eet en dan nu ook nog elk korreltje dát ze eet er meteen uit laat lopen. Als dat een kwestie is van 'stel je niet aan, gewoon nog ff een tijdje niets geven' is, dan geef ik daarna grif toe dat ik me aangesteld heb, maar nu... ik weet niet, het baart me zorgen en volgens mij is dat meer te prijzen dan uit te lachenquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
En ga je Greys? Het is ook wat...een pup weer na 15 jaar
Dat is het nu dan ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou zelf dan weer niet snel ff boodschappen gaan doen als ik een hond had die elke twee minuten spetterpoepte. Daar ging ik dan mee in de tuin staan tot t klaar was geloof ik !
Dat scheelt al.quote:
Ze heeft 'zitting' van 13 tot 14 uur in het durp hier, dus dan ga ik even langs.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:24 schreef Cat22 het volgende:
Arme Beetle.Ik kan me best voorstellen dat je je zorgen maakt. Nieuw in huis, mager beestje. Ik zou zelf in ieder geval de DA bellen en als het toch op loopafstand is, is langsgaan ook een optie. Waarschijnlijk is er niks aan de hand maar heeft ze nog goede tips en je wil toch niet meemaken dat er wel iets is en Beetle uitgedroogd raakt.
Sterkte met dweilen en beterschap voor de Beetle.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Bietje een bietje ziek? Ik zou in elk geval zorgen dat ze drinkt Greys, dat is het belangrijkste. En inderdaad straks maar even vragen wat het beste is voor Beetle aan de DA. Misschien heeft ie ook wel tips hoe je haar kunt laten aansterken en voor het beter etenGewoon een lijstje maken voor jezelf, als je er toch bent kun je net zo goed de hele vragenlijst meenemen
Nou jij komt er ook maar niet vanaf he?quote:Mogge trouwens
Laat mij die tips tegen diarree ook maar even weten
Nee de slapte is gelukkig wat weggetrokken. Maar ik loop nog steeds leeg. Vandaag maar eens flink wat calcium naar binnen proppen. Kan sowieso geen kwaad voor mequote:Op woensdag 20 juli 2011 09:38 schreef Greys het volgende:
'Ik ben er nou toch....'
[..]
Nou jij komt er ook maar niet vanaf he?
Voel je je ook echt slap als een vaatdoek of valt dat nog mee? Nog geen enkele verbetering?
Dat is een doodzieke hond!quote:
Beterschap.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee de slapte is gelukkig wat weggetrokken. Maar ik loop nog steeds leeg. Vandaag maar eens flink wat calcium naar binnen proppen. Kan sowieso geen kwaad voor me
Ik had het pas al een week...dus pas maar opquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beterschap.Zeg, dit gaat toch niet zo'n ding zijn als een jaartje geleden toen de ene na de andere F&Fer diarree kreeg he?
![]()
Is een bezoekje aan een medisch geschoolde wellicht een idee? Het had namelijk nu wel zo'n beetje ruimschoots over moeten zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Nee de slapte is gelukkig wat weggetrokken. Maar ik loop nog steeds leeg. Vandaag maar eens flink wat calcium naar binnen proppen. Kan sowieso geen kwaad voor me
e gaan t9och niet gelijk de 9ontlasting 9onder9oeken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:45 schreef ElisaB het volgende:
Greys! Als het je lukt, vang meteen een beetje op in een (heel erg goed afsluitbaar) potje. Zet het in je kofferbak en als de DA erom vraagt, haal je het op. Vraagt de DA er niet om, dan stop je op de terugweg bij een openbare prullenbak en gooi je het hele boeltje weg
Als mijn katten spetterpoepen, ga ik ook naar de DA hoor
Is het een leuk nichtje, of....quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben op WJ's nichtje aan het passen.
Kind is helemaal panisch voor Oscar. Gillen, krijsen in dolle paniek schoppen naar Oscar als ie in de buurt komt.
Depends. Mijn DA vraagt altijd hoe het eruit ziet. Ik kom niet verder dan 'dun en bruin', maar omdat het een hondje uit het buitenland is, zou het zomaar kunnen dat ze er een stripje in willen hangen. Tochquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:46 schreef Harajuku. het volgende:
e gaan t9och niet gelijk de 9ontlasting 9onder9oeken?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben op WJ's nichtje aan het passen.
Kind is helemaal panisch voor Oscar. Gillen, krijsen in dolle paniek schoppen naar Oscar als ie in de buurt komt.
Kan je vast oefenen voor je eigen Plork.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ze is wel lief.
Maar het is zo'n pieperd.
Toen haar grote zus erbij was vond ze het niet eng.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Lekker dan, dan zou ze hier niet moeten flikken. Waarom moet je dan oppassen als ze honden stom vind. Of wist je dat niet. Oscar is ook een hele enge rat.
Whelp! Hier komen vanavond twee meiden die vorig jaar de kittens doodeng vonden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Toen haar grote zus erbij was vond ze het niet eng.
De kittens vindt ze ook eng, maar minder.
Ik had m'n moeder net aan de telefoon toen ze zo aan ht gillen was, die vond 't ook niet normaal.
Mijn Plork wordt nooit zo hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Kan je vast oefenen voor je eigen Plork.
Diarree = standaard rijst met gekookte kipfilet hierquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:09 schreef Greys het volgende:
En lang leve Google, want de ene site zegt dat je je hond dan juist een lepeltje yoghurt moet geven omdat dat zou helpen tegen diarree, en de andere site zegt 'wat je je hond sowieso NOOIT moet geven is yoghurt want dat is niet verteerbaar voor kat en hond'.
En oh-oh zei hier laatst dat ze zo vaak yoghurt geeft en dat dat zo goed gaat.
Nou, zoek het maar uit
Oscar vindt kinderen dus het allerleukste wat er bestaat dus da's lastig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whelp! Hier komen vanavond twee meiden die vorig jaar de kittens doodeng vonden.Gelukkig zitten de kittens in de kraamkamer en vinden mijn katten kleine kinderen ook eng dus die zullen zich vast niet laten zien.
![]()
Ow ja, huishouden.![]()
Welnee, ze heeft pas net diarree. Als het nog 3 a 4 dagen zo aanblijft houden dan zou ik naar de DA gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:29 schreef Greys het volgende:
Dus naar de DA hoeft nog even niet denk je?
Ik word alleen zo onzeker als de pest van al die zgn EHBO tips en sites. Ik las net dat als je hond diarree heeft dat je hem geraspte appel mag geven en banaan. En op andere sites staat weer dat ze daar diarree van krijgen![]()
Dus ik dacht laat ik het dan maar aan de DA gaan vragen wat er nou wel en niet mag en moet, want hier word ik ook geen wijs uit
Ik voel me nu niet meer echt beroerd, zoals de eerste paar dagen. Ik kan genoeg eten en drinken. Daarbij heb ik nu dus mijn hondenmiddelquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:45 schreef ElisaB het volgende:
Is een bezoekje aan een medisch geschoolde wellicht een idee? Het had namelijk nu wel zo'n beetje ruimschoots over moeten zijn
Aha, er zit vooruitgang in dus? Beterquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel me nu niet meer echt beroerd, zoals de eerste paar dagen. Ik kan genoeg eten en drinken. Daarbij heb ik nu dus mijn hondenmiddelIk wacht nog even af, kijken of die calcium wat doet vandaag.
Zo groot ben je nietquote:Denk je dat ik de hoeveelheid voor "grote honden" aan moet houden?
Eet smakelijkquote:Ik heb nu een bak met wat muesli, twee scheppen van mijn eigen calciumpoeder en 3 scheppen hondencalcium. Heb er maar wat extra yoghurt bijgegoten anders wordt het zo'n droge boel
Ik haal kipilet bij de lidl en kook dat ongeveer een half uurtjequote:Op woensdag 20 juli 2011 09:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga sowieso even naar de DA Q, gewoon even laten zien, even algeheel vlug check-upje.
Hoe lang moet je die kipfilets koken ongeveer?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Frits was ook altijd snotterig, dat kwam door zn hart en dat vocht...
Rewimo, wat naar dat het nog zo slecht gaat, beterschap![]()
Qweaaaaaaaaa bedankt voor je geniale pretpakket
Ik heb gisteren voor t slapengaan een pil gepopt, en de hele nacht over je gedroomdquote:
Ik bedoelde meer tijdens de sexquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor t slapengaan een pil gepopt, en de hele nacht over je gedroomd
Werken die dingen bij je ja?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor t slapengaan een pil gepopt, en de hele nacht over je gedroomd
Mooi!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet heus wel wat je bedoelde![]()
Anyway, ja mn keel voelt een stuk beterder nu!
NOES!quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het uiteinde van een internetsnoer.
Maar daar heb ik (dacht ik) alles van teruggevonden. Want ze at het niet op.
Ik zou lekker even naar de DA gaan hoor, voor je eigen geruststellingquote:Maar sowieso, ze krijgt hier ander voer dan bij het gastgezin, dus dat zal ook wel opspelen natuurlijk.
En aangezien ze zo'n slechte eter is en ik vandaag ipv Carnibest dan Duck en Nature Diet zou gaan proberen, wordt die diarree wrs alleen maar erger. Want met al dat uitproberen blijft het eten wisselen.
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
Sjon is écht rete-fotogeniek![]()
Iedereen leeft nog hier!
Alleen het uiteinde van het losse internetsnoer niet meer, dat onder de bank lag en waarvan Tombo gister nog zei dat ik het op moest ruimen voor vandaag![]()
quote:
nooooooooooooooooohquote:
Ze boekt wel echt snel vooruitgangquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
En Bink is niet écht het speelse type zeg maar
Dus dit vond ik wel leuk om te zien. En daarna snauwde ze Beetle nog even af toen hij al netjes ging liggen hahaha.
Voor een klein friemeltje appel gaat hij inmiddels ook 'af' trouwens!![]()
Zit lukt ook zonder voer/beloning, maar 'af' is wat moeilijker, dus dat gaat nog even met een stukje appel.
Filmpje ervanquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:19 schreef Greys het volgende:
Ik kan het filmpje nu zelf niet met geluid afspelen hier, want dan gaat Beetle keihard mee zitten blaffen
Het beginnetje was ik net te laat voor, het was deze keer echt Bink die als eerste begon, door de voorpootjes, kont omhoog en blaffen, zo van 'nou kom dan!'quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Bink!
Volgens mij is ze niet echt aan het spelen voor, puppy daagt haar uit en zij laat haar heel stoer en schattig zien wie de baas is in casa Bink
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Kind wordt niet meer hysterisch als ze Oscar ziet.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:46 schreef Greys het volgende:
Het ging niet helemaaaaal vlekkeloos (hij zat ook al voordat ik ZIT zei) maar toch...
![]()
Zo ongeveer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Kind heeft door dat Oscar niemand in stukken scheurt?
Als ik Beetle roep let ze daarna alleen nog op mij, dus voor mijn gevoel hoef ik daarna niet steeds de naam bij de commando's te zeggen. Maar misschien is het wel beter hoor, weet het eigenlijk niet. Bij agility bij Bink vroeger moest ik ook 'Binky doooooooooooor, Binky oooooooooover' enzo roepen. Maar anderen riepen weer alleen 'door' en 'over'.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:48 schreef Qwea het volgende:
Ik heb trouwens altijd geleerd dat het beter werk als je bij elk commando de naam zegt, of ben ik nou wel heel erg van de oude stempel?
Niet dat ik dat bij Baloe doe, want zodra ik knip met mijn vingers en de vingercommando's geef () gaat ie al
Dat is vet handig om gelijk aan te lerenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bietje gaat al zitten als ik alleen mijn hand plat uitsteek, ik hoef al niet eens meer zit te zeggen
Jammer dat het met MM niet werkt hè Q?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
Dat is vet handig om gelijk aan te lerenAls ze ooit doof wordt, kan ze nog steeds zitten op commando
Ik kan ook zitten op commando.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is vet handig om gelijk aan te lerenAls ze ooit doof wordt, kan ze nog steeds zitten op commando
Heul dat dat wel werktquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jammer dat het met MM niet werkt hè Q?
Hangt van de beloning af denk ikquote:
Dat is het natuurlijk, houdt MM ook van appelquote:
Moggequote:
Ja dat Sam moest kotsen als hij die stront moest opruimenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, maar toch wel al aan de leeftijd denk ik, bij t eerste seizoen zat ze dr al in, die lieve Angie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |