SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:53 schreef Dastan het volgende:
Ik zou nämlich dit jaar al gaan met mijn oom, maar hij was te laat voor kaartjes.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat is je muzieksmaak dan? Want btw verhoging geldt voor alle festivals.Decibel, DefQon dus ook.
Ja, dat benadrukte ik ook al:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat is je muzieksmaak dan? Want btw verhoging geldt voor alle festivals.Decibel, DefQon dus ook.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:52 schreef Dastan het volgende:
Het is in het algemeen gewoon belachelijk dat festivals en concerten financieel nog onbereikbaarder worden.
Ja, daar snap ik dus geen kut van.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
migswim aanslaat sjwlwowhd jskaosnb jssksnsje mediamagnaat ksksshsksms jalapenopepers
Ja, ik dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:56 schreef Dastan het volgende:
bovendien kan ik nu zien wie er allemaal lurkt
sorry.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daar snap ik dus geen kut van.
Ja, maar die zijn nog duurder!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Achja, anders heb je ook nog Belgische festivals, die verslaan de Nederlandse sowieso.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:56 schreef Dastan het volgende:
bovendien kan ik nu zien wie er allemaal lurkt
O, dan gaan we daarheen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Open'er in Polen. Halve liters voor 'n halve piek.
Ja lekker tussen dronken Polen staan te baggeren, nee, ik pas.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn nog duurder!
Rock Werchter is nu al 220 eu.
maar oh nee, ik vergeleek het met Pinkpop maar het duurt een dag langer dus is helemaal niet duurder.![]()
Je hebt ook nog Open'er in Polen. Halve liters voor 'n halve piek.
mediamagnaatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ramde random op mn toetsenbord van mm telefoon, meteen autocorrect ook.
Is toch hartstikke leuk. Saamhorigheid dit datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja lekker tussen dronken Polen staan te baggeren, nee, ik pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |