abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:44:17 #176
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100338978
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:38 schreef Janena het volgende:
Ik denk dat MJ gewoon te 'groot' en te rijk was...dat trekt mensen aan bij wie geld en roem het slechtste in hen naar boven haalt.

Nu hebben de meeste mensen met een gewone jeugd interne alarmbelletjes die dan afgaan maar die van Michael deden het niet zo goed. :o

Verder denk ik ook dat er een grote groep mensen om hen heen niet potentieel slecht waren maar zo onder de indruk waren van hem en/of de wereld waarin hij leefde dat ze gewoon hele rare dingen deden...
Ja nee je eerste alinea begrijp ik, en is ook bekend.
Zijn alarmbellen deden het vaak niet, nee. Ik denk dat hij ook te goed van vertrouwen qua aard was. Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten immers. Maar hij leerde er ook niet van, op de een of andere manier.
Leef en Laten Leven
pi_100340366
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

De draaimolen was al weg voordat ie stierf..., en hij had een groepje die- hards om zich heen toch. Dat groepje wat hij dichtbij liet komen. Ook dat heeft niet geholpen...
Huh wie wat waar? Groepje die-hards om zich heen? Ik leer hier altijd best veel. :P


Veel plezier Rnnz!
pi_100340492

Jared's a knight! Daddy. Daddy. Daddy. Jared's a knight. Daddy. Daddy. Daddy. Daddy. Daddy. Jared's a knight.
standaarddrinker
pi_100340711
O+ O+ O+
pi_100344332
Vet zeg Rnnz! Heel veel plezier gewenst daar!

Ik denk dat Michael inderdaad slechte mensenkennis had. Vanaf zijn vroegste jeugd had hij alleen maar ja-knikkers om hem heen, en als die er niet waren kon hij ze wel "kopen". En hij was natuurlijk ook al gewend dat iedereen om hem heen geld aan hem verdiende.

Dat hij daar later niet uit ervaring van leerde is wel jammer, ja. Of misschien wist hij het wel (hij verklaarde toch zo nu en dan wel eens tegen vrienden van al die parasieten af te willen?) maar lukte het niet omdat hij verder niks had om op terug te vallen.
pi_100347923
Ik dnek dat hij mensen ook heel graag wilde vertrouwen, omdat hij dat vrij duidelijk heeft gemist. Daarnaast groeit zo'n imperium ook boven je hoofd als je niet een stabiele persoonlijkheid hebt, dus dan moet je wel mensen hebben die het voor je runnen.

En veel plezier in Mexico, fucking vet, half jaartje daarheen. Lekker in de drugsoorlog :9 Anyway, bekeert en keert weder!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_100350744
Dat ook, ja. Toch altijd het goede van de mens willen zien of zo, ook al is dat er niet altijd. Soms dacht ik echt wel eens "jezus Michael, hoe dom ben je nou?" terwijl hij op andere termijnen juist zo'n geniaal zakenman was.
pi_100352338
Hij was gewoon te lievvvv. O+
pi_100353681
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:00 schreef MetBas het volgende:
Hij was gewoon te lievvvv. O+
Ik zou het eerder naïef en wereldvreemd noemen, maar ik zie je punt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:55:06 #185
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100354478
Het was een hele slimme man maar ik denk dat hij bewust naief wou blijven.
Zoiets had van 'ik blijf in het goede van de mens geloven'.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:53:04 #186
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_100363349
Rnnz, veel plezier en succes in Mexico!!!
You will allways be my hero...
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:24:27 #187
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100375559
Hihi, zo leuk al die meningen op een rijtje :)
Ik denk dat er in elke mening een kern van waarheid zit. En samen maakt het MJ. Net zoals iedereen had ook hij vele kanten natuurlijk.
En Gif, geef eens een voorbeeld van wanneer je dacht: jezus ben je nou zo dom :D
Leef en Laten Leven
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:29:15 #188
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100375750
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 01:33 schreef MetBas het volgende:

[..]

Huh wie wat waar? Groepje die-hards om zich heen? Ik leer hier altijd best veel. :P


Veel plezier Rnnz!
Dit is de website van het groepje. Zij hebben echt regelmatig met hem kunnen praten, en hij vertrouwde hen ook dingen toe.

http://www.this-is-not-it.com/
Leef en Laten Leven
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 10:15:42 #189
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_100385021
Er zitten fans in dat groepje die al vanaf de Bad tour achter hem aan gingen, ook Nederlanders. Ze waren er overal en altijd. Als Michael in de Bashir documentaire in Las Vegas naar buiten loopt, staan er Spaanse fans, zij hoorden er ook bij.
You will allways be my hero...
pi_100387685
Waar halen ze het geld en de tijd vandaan?
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:34:05 #191
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100387755
Ik ken wel een paar nederlandse fans die tijdens de HIStory tour een doorlopend krediet hebben afgesloten waarvan ze later steeds weer geld opnamen....

En de tijd, tja...die leefden in die tijd gewoon van uitzendwerk waarbij ze weg konden wanneer ze wilden.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_100387912
Ik weet niet of ik dat heel tof of heel vreemd moet vinden. :P Vraag mij ook af wat Michael er van vond, dat zo'n groepje ze over de hele wereld volgde.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 13:49:17 #193
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100389416
IK heb zelf altijd gewoon mijn leven gehad en daardoor is hij bij 3 HIStory concerten en wat hotelbezoeken gebleven (en Mj and friends in Munchen in 1999).
Soms hoorde je pas op het laatste moment dat hij ergens zou verschijnen en ik kon niet zomaar vrij krijgen van mijn werk en later met mijn kinderen kon ik er al helemaal niet zomaar vandoor.
We zouden wel een week naar London in 2009, dat was ruim op tijd bekend dus daar heb ik toen wat voor kunnen regelen.

Ik weet niet of Michael echt goed besefte wat fans opgaven om hem te volgen....hij heeft zelf nooit een normaal leven gehad natuurlijk.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:03:07 #194
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_100391220
Inderdaad, sommigen hadden een doorlopend krediet. En sommige hadden heel veel schulden. Die Spaanse fans hadden dacht ik iets van een discotheek in Spanje dus die hoefden er niet zoveel te zijn.
Een Nederlandse fan was stewardes en hoe ze het wist ze combineren met Michael weet ik niet maar ze was er altijd en overal.
Tijdens de rechtzaak duurde het erg lang voordat de uitspraak eindelijk kwam en sommige fans hebben gewoon hun vluchten opzettelijk gemist en dus hun eerste werkdag na de vakantie. Bizar!
You will allways be my hero...
pi_100413093
Om zulke dingen daarvoor te doen zou ik dan wel minimaal een knuffelavondje of zo met hem willen. :+ O+
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:12:25 #196
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100416524
HAha inderdaad...Ik ken een fan die nog steeds afbetaald maar ze heeft er geen spijt van. Zo maakt iedereen zijn eigen keuzes.

Achteraf had ik hem wel vaker willen zien en had ik gewild dat ik het hoger opgespeeld had (ik mocht van mijn ouders bijv. niet naar de Dangerous tour omdat ik kort daarvoor naar New Kids on the Block :') was geweest). De laatste jaren was hij regelmatig in London en Parijs en omdat het niet om concerten ging ben ik nooit gegaan, het voelde voor mij te freakerig om alleen heen te gaan om bij zijn hotel te posten. Toch denk ik af en toe: wel jammer, was toch best leuk geweest en misschien had ik hem dan kunnen ontmoeten of zo.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_100417448
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:24 schreef Robijn48 het volgende:
En Gif, geef eens een voorbeeld van wanneer je dacht: jezus ben je nou zo dom :D
Bijvoorbeeld van die domme dingen qua PR zoals met Gavin hand in hand voor de camera gaan zitten, of als hij weer met vage figuren omging als Uri Geller. Van die figuren waarvan iedereen wel zag dat ze niks toevoegden en alleen maar parasiteerden, maar die hij dan blijkbaar als zijn new best friend beschouwde. Hij zag gewoon niet dat die mensen niet "echt" waren.

Janena, ik heb daar ook spijt van, dat ik de laatste jaren niet naar London of zo gegaan ben (om dezelfde reden als jij, ik dacht altijd ik zie hem nog wel eens met een concert, daar was ik wel voor bereid te reizen en geld neer te tellen). Was ik maar gegaan, dan had ik hem tenminste een keer kunnen zien.
  zondag 7 augustus 2011 @ 17:42:18 #198
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100427918
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld van die domme dingen qua PR zoals met Gavin hand in hand voor de camera gaan zitten, of als hij weer met vage figuren omging als Uri Geller. Van die figuren waarvan iedereen wel zag dat ze niks toevoegden en alleen maar parasiteerden, maar die hij dan blijkbaar als zijn new best friend beschouwde. Hij zag gewoon niet dat die mensen niet "echt" waren.

Janena, ik heb daar ook spijt van, dat ik de laatste jaren niet naar London of zo gegaan ben (om dezelfde reden als jij, ik dacht altijd ik zie hem nog wel eens met een concert, daar was ik wel voor bereid te reizen en geld neer te tellen). Was ik maar gegaan, dan had ik hem tenminste een keer kunnen zien.
Inderdaad...Die Rabbi Schmuley Boteach was ook al zo'n parasiet....En die Thome Thome was ook zo'n griezel!

IK heb erge spijt dat ik in maart 2009 niet gegaan ben (naar London). Ik had er het geld voor liggen, had ook wel tijd maar wilde mijn geld bewaren voor de komende concerten.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:47:11 #199
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100464521
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld van die domme dingen qua PR zoals met Gavin hand in hand voor de camera gaan zitten, of als hij weer met vage figuren omging als Uri Geller. Van die figuren waarvan iedereen wel zag dat ze niks toevoegden en alleen maar parasiteerden, maar die hij dan blijkbaar als zijn new best friend beschouwde. Hij zag gewoon niet dat die mensen niet "echt" waren.


Janena, ik heb daar ook spijt van, dat ik de laatste jaren niet naar London of zo gegaan ben (om dezelfde reden als jij, ik dacht altijd ik zie hem nog wel eens met een concert, daar was ik wel voor bereid te reizen en geld neer te tellen). Was ik maar gegaan, dan had ik hem tenminste een keer kunnen zien.
Jaah, dat is zeker waar. Toen ik dat met die Gavin voor de eerste keer zag, dacht ik: waarom doet ie dat nou, na 1993? Ik snapte het ook echt niet. Nu inmiddels denk ik dat ie soms ook (erg) koppig kon zijn. Dat ie zoiets had: ja zeg, ik doe niks verkeerd. En daarom zie ik geen reden dit te laten. Dat vind ik dan wel weer sterk, maar slim was het niet.

Soms he, is het klotiger spijt te hebben van iets wat je niet gedaan hebt dan iets wat je wel ge/misdaan hebt ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Robijn48 op 08-08-2011 16:07:43 ]
Leef en Laten Leven
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:05:37 #200
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100465281
Joe heeft weer wat gevonden :')

http://www.jwjackson.com/?p=69
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')