je kan het best zo vaak verdunnen en dan is het inderdaad gewoon water (volgens mij dan, volgens homeopathie een geneesmiddel) maar het kan wel en op de manier die al eerder is beschreven heb je er niet veel water voor nodig.quote:Ik ben gewoon mathematisch aan het redeneren. Een bewering als 1e-400 verdund BESTAAT niet, wiskundig gezien, want het KAN niet. Dit heeft verder niet met homeopathie te maken, men moet gewoon hun shit beter formuleren.
Dat zeg ik dus, het is gewoon overpriced water.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:51 schreef Gamesua het volgende:
[..]
@ Drinky, ik weet niet wat jij bedoelt te zeggen, maar in mijn optiek is een homeopathisch middel volledig een waterplacebo en overpriced.
Ok, het leek alsof je voor homeopathie was en de rest als overpriced water bestempeldequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, het is gewoon overpriced water.
Volgens homeopathen nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef boyv het volgende:
Kan ik ook een hele eend eten tegen de griep?
En dan rauw of wat
Werkt minstens even goed als oscillococcinum! Dat garandeer ik je!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef boyv het volgende:
Kan ik ook een hele eend eten tegen de griep?
En dan rauw of wat
Veel van die druppels neem je uiteindelijk in in een oplossing van whisky of jenever. En reken maar dat dat medische effecten heeftquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:51 schreef Gamesua het volgende:
Hoe kan je in homeopathie geloven als je weet dat iets zo ver verdund is, dat zelfs van de H2O moleculen in je potje geen eentje er ooit een werkzame stof heeft gezien?
Als je goed dronken bent, heb je overal al een stuk minder last vanquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Veel van die druppels neem je uiteindelijk in in een oplossing van whisky of jenever. En reken maar dat dat medische effecten heeft
Haha. Ik heb het voor een huidaandoening die ik heb ook geprobeerd. Mijn ouders wilden het heel erg maar ik niet. Mijn Dermatoloog zei: ''Ach, joh. Weet je wat? Probeer het maar gewoon, als het niet werkt. Dan niet''.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:37 schreef boyv het volgende:
Als je gewoon zo dom bent dat je echt denkt dat het werkt, wil het ook nog weleens werken. En aan domheid geen genoeg
Alsof je van enkele druppels dronken wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef erikkll het volgende:
[..]
Als je goed dronken bent, heb je overal al een stuk minder last van
Sure, en waarom is het alleen de geest van de werkende stof die achterblijft en niets van al die andere stoffen waar het water in de tijd dat het bestaat in contact mee is geweest?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
Het is eigenlijk uiteindelijk "de geest" van de werkende stof wat achterblijft in dat water.
Spooky!quote:Op woensdag 2 november 2011 10:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
Het is eigenlijk uiteindelijk "de geest" van de werkende stof wat achterblijft in dat water.
Het heilige schudden Piet. Het heilige schudden !quote:Op woensdag 2 november 2011 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sure, en waarom is het alleen de geest van de werkende stof die achterblijft en niets van al die andere stoffen waar het water in de tijd dat het bestaat in contact mee is geweest?
Hoe heet die docu ook alweer?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |