Nee weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Etsu het volgende:
Je hoeft echt geen lerarenopleiding Engels gedaan te hebben wil je kunnen redden in het buitenland hoor.
Haha jezus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, dit is een groot argument om geen Engels te gaan doen.
Zolang je maar geen foute keuzes maakt. Want nu moet je het wel gewoon halen, wil je geen langstudeerboete krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee weet ik ook wel.
[..]
Haha jezus.![]()
Ja, dat is ook zeer zeker waar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang je maar geen foute keuzes maakt. Want nu moet je het wel gewoon halen, wil je geen langstudeerboete krijgen.
En ik zou wachten met uit-/inschrijven ivm antwoord op je mail.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zeer zeker waar.
Ik ben klaar met de pabo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zou wachten met uit-/inschrijven ivm antwoord op je mail.
Onwaar. Ene is beter in Engels dan in geschiedenis, en iemand anders vindt andersom makkelijker.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Engels is wel makkelijker dan Geschiedenis qua leren denk ik.
Geschiedenis is veel leuker. Ik zou Engels echt nooit volhouden denk ik. Veel saaier dan rechten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Engels is wel makkelijker dan Geschiedenis qua leren denk ik.
O, zo erg is dat toch niet? Geniet nog lekker van je internetloze vakantie. Voordat je het weet zit je weer in Nederland.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja, en ben er nog wel voor minimaal 3 weken, wel internetloos
Dus volgend jaar juf?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben klaar met de pabo.
Kreeg een mail van de examencommissie dat ze pas in week 34 kunnen vergaderen.
Precies. Behalve D&S.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geschiedenis was een van de weinige vakken waar ik het nog enigszins interessant vond om te leren.
Als je iets écht leuk vindt zie je leren ook niet echt als leren.quote:
Oké, daar heb jij dan weer een punt. Dat was kut.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geschiedenis was een van de weinige vakken waar ik het nog enigszins interessant vond om te leren.
Dat was ook interessant, maar saai.quote:
Mmmm. Hangt er van af.quote:
Ik heb altijd een punt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, daar heb jij dan weer een punt. Dat was kut.
Daar zou ik sowieso niet naar kijken, momentopname alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
KB, waar heb je het hoogst op gehaald op CE?
Engels en Geschiedenisquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
KB, waar heb je het hoogst op gehaald op CE?
Nouja, als je een 9 hebt gehaald voor GS, en een 5 voor Engels, zou ik zeker geen Engels studeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar zou ik sowieso niet naar kijken, momentopname alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |