Staat ook op borden naast de weg, dus ja, ach. GEWOON GASSEN MET DIE HANDEL HEB IK VANDAAG OOK NOG GEDAAN.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
SPOORVORMING OH MIJN GOD SPOORVORMING OH NEE WAT EEN ELLENDE
Precies, gewoon schijt hebben en lekker je eigen ding doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Staat ook op borden naast de weg, dus ja, ach. GEWOON GASSEN MET DIE HANDEL HEB IK VANDAAG OOK NOG GEDAAN.
gewoon lekker zuipen achter het stuurquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Precies, gewoon schijt hebben en lekker je eigen ding doen.
ja toch 'word ik rustiger van'quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso altijd een goed idee.
Wa?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
en wat las ik vandaag toch weer voor gekanker over de coffeeshops in Nederland.
bah.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja toch 'word ik rustiger van' [ afbeelding ]
ach, dat cda en pvv alles willen sluiten en dat het slappe vvd daar weer in meegaat.quote:
dat werd godverdomme eens tijd, dat die timmerman weer eens zijn verkruiste lichaam laat zien.quote:
M&O was best wel een poepvak ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, Nederlands, economie en informatica.
Wat is m&o voor een poepvakwhy?
Ach, m'n hele kelder staat nog vol dus ik heb wel genoeg voor 20 jaar nog.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
ach, dat cda en pvv alles willen sluiten en dat het slappe vvd daar weer in meegaat.
sowieso nu met die europese unie wordt het onwaarschijnlijk dat we over tien jaar wiet nog gedogen schijnt het.
Ja? Kweek jij zelf?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ach, m'n hele kelder staat nog vol dus ik heb wel genoeg voor 20 jaar nog.
AIVD ingelicht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ach, m'n hele kelder staat nog vol dus ik heb wel genoeg voor 20 jaar nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |