Met al die kinky vrouwen hier, mooi nietquote:
Jammerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is er volgens mij meer aanbod dan vraag in
Dat valt volgens mij best mee. Maar het zijn niet altijd de mensen die je zelf uitkiest die je klant zijn hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is er volgens mij meer aanbod dan vraag in
Sterker nog, meestal niet zelfsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij best mee. Maar het zijn niet altijd de mensen die je zelf uitkiest die je klant zijn he
Je hebt tegenwoordig zo'n ongeloofwaardige column in de Viva van zo'n gigolo die de meeste lekkere wijven neukt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij best mee. Maar het zijn niet altijd de mensen die je zelf uitkiest die je klant zijn he
Ja, soms koop ik 'm wel eens, maar eigenlijk denk ik altijd achteraf "wat een crap stond er nou weer in zeg".quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het maar lekker weg leest denken ze bij de Viva, en blijkbaar werkt het.
En toch blijf je 'm kopen hè.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, soms koop ik 'm wel eens, maar eigenlijk denk ik altijd achteraf "wat een crap stond er nou weer in zeg".
Ja, dan denk ik, die ene euro.quote:
En Beetman de Viva?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dan denk ik, die ene euro.Dan haal ik voor Beetman de VI en wil ik zelf ook wat te lezen.
Uiteindelijk lees ik eigenlijk liever de VI.
Ik vind het blad "Onze Taal" meer wat voor jou, en dan met name het kolommetje waar die testjes in staan zodat je elke maand wat "onbekende" woorden kan gebruiken!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dan denk ik, die ene euro.Dan haal ik voor Beetman de VI en wil ik zelf ook wat te lezen.
Zo werkt het met tijdschriften vaak iddquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, soms koop ik 'm wel eens, maar eigenlijk denk ik altijd achteraf "wat een crap stond er nou weer in zeg".
Kost dat kreng maar een euro?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kijk al regelmatig op de site.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het blad "Onze Taal" meer wat voor jou, en dan met name het kolommetje waar die testjes in staan zodat je elke maand wat "onbekende" woorden kan gebruiken!
Ja, is vaak in de aanbieding en dan voor een euro. Die complete tijdschriftenbranche loopt voor geen meter meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kost dat kreng maar een euro?Jezus, daar ga ik 'm bijna voor lezen
Ok, als je nog nooit het blad hebt gelezen moet je toch eens een keertje dat doen, het is echt een minder stoffig blad dan dat je op het eerste gezicht zou zeggen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kijk al regelmatig op de site.
[..]
Ja, is vaak in de aanbieding en dan voor een euro. Die complete tijdschriftenbranche loopt voor geen meter meer.
Dat zou die goedkope proefabbo's verklaren en waarom ze steeds weer opnieuw bij me aankloppen na een paar maanden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:34 schreef Kluts het volgende:
Ja, is vaak in de aanbieding en dan voor een euro. Die complete tijdschriftenbranche loopt voor geen meter meer.
Oh, het lijkt me idd ook leuk, maar dan moet ik weer een abbo nemen en dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok, als je nog nooit het blad hebt gelezen moet je toch eens een keertje dat doen, het is echt een minder stoffig blad dan dat je op het eerste gezicht zou zeggen!
Tenminste, dat vond ik. Ik vind het een leuk blad.
Precies. Sommige bladen bestaan daardoor al niet meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou die goedkope proefabbo's verklaren en waarom ze steeds weer opnieuw bij me aankloppen na een paar maanden.
Veel tijdschriften zijn door internet gewoon niet meer relevant.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het lijkt me idd ook leuk, maar dan moet ik weer een abbo nemen en dat wil ik niet.
[..]
Precies. Sommige bladen bestaan daardoor al niet meer.
Ik koop vaak de Gameplay. Vind ik toch wat relaxter weg lezen dan review online lezen. Zeker op de plee, anders moet die hele laptop weer meequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel tijdschriften zijn door internet gewoon niet meer relevant.
Een blad als de Power Unlimited hoef je voor de reviews bijvoorbeeld niet te kopen, die zijn een maand eerder al op internet te vinden.
quote:
Had een collega van me laatst ook, stonk uit zijn bek, niet leuk meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vrouwtje!
Wil je wel geloven dat de verstandskiezen-ellende nog niet over is?Gewoon een kant ontstoken, auw, vies, bah
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had een collega van me laatst ook, stonk uit zijn bek, niet leuk meer
Oeps, sorry.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan er ook nog wel bij.
Oh, daar heb ik dan weer geen verstand van. Iemand in mijn kennissenkring heeft dat blad en ik krijg het dus iets later te lezen (maar zo actueel zijn die dingen nooit, dus niet erg).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het lijkt me idd ook leuk, maar dan moet ik weer een abbo nemen en dat wil ik niet.
[..]
Roosjes, dames ruiken altijd naar roosjesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oeps, sorry.![]()
Eh, misschien valt het bij jou heel erg mee en ruik je naar rozemarijn
Of naar een mengelmoes van Marlboro en RedBull.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oeps, sorry.![]()
Eh, misschien valt het bij jou heel erg mee en ruik je naar rozemarijn
Die kans is zeer klein.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of naar een mengelmoes van Marlboro en RedBull.
Iel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of naar een mengelmoes van Marlboro en RedBull.
Dames ja?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Roosjes, dames ruiken altijd naar roosjes
Ik ben geen damequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Roosjes, dames ruiken altijd naar roosjes
Ah, wil een klant een biertje?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om af te sluiten en voor de verandering eens echt te gaan werken
Meen je dat nou joh? Ben je al teruggeweest?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vrouwtje!
Wil je wel geloven dat de verstandskiezen-ellende nog niet over is?Gewoon een kant ontstoken, auw, vies, bah
Ik heb zin in een afhaalpizza.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er straks meerdere zijn die een biertje lusten.
Maar nu eerst tijd voor pizza
das toch gestapelde pastaquote:
nope.. meer als een knuffel zit er ff niet inquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:00 schreef -Engel- het volgende:
kan ik hier een nieuw hoofd krijgen? Ja mooi... Nee... jammer
Ze kunnen tegenwoordig best veel, neusbruggetje, kaaklijntje enzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:00 schreef -Engel- het volgende:
kan ik hier een nieuw hoofd krijgen? Ja mooi... Nee... jammer
Knuffel is ook goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:02 schreef clevy het volgende:
[..]
nope.. meer als een knuffel zit er ff niet in
't bonst... zit een soort van druk op >>> net of iemand probeert het bot bij elkaar te drukken.... totaal geen focus en ik ben zooooooooooooo moequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig best veel, neusbruggetje, kaaklijntje enzo.
Wat schort eraan?
Interessant.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't bonst... zit een soort van druk op >>> net of iemand probeert het bot bij elkaar te drukken.... totaal geen focus en ik ben zooooooooooooo moe
Wat is IANADquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessant.
Maar het klinkt meer als iets psychisch. Uiteraard, IANAD.
* clevy geeft -Engel- een stevige zachte knuffelquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:12 schreef clevy het volgende:
[..]
* clevy geeft -Engel- een stevige zachte knuffel
Ik zou je natuurlijk naar Google kunnen verwijzen, maar het komt erop neer dat ik geen dokter ben.quote:
... oke... ik google wel weer ...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou je natuurlijk naar Google kunnen verwijzen, maar het komt erop neer dat ik geen dokter ben.
nix en.. gewoon nutteloos statement, as usualquote:
Dat onderwerp heb ik al gehad vandaag... nextquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja, zeg, gaan we het nog over sex hebben of hoe zit dat?
+1.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
Net als het doen, kun je het er niet vaak genoeg over hebben
Okay. Neuken dan maar?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat onderwerp heb ik al gehad vandaag... next
Tuinhuisjequote:
Nice!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuinhuisje
Is op 6 minuten lopen door het park van mij. Een poepsjiek (en niet eens duur!) hotel. Heb er vanavond voor het eerst cocktails gedronken. Van binnen was het echt zo mooi. Het mooiste hotel dat ik ken. De 2 Colombiaanse dames van mijn gezelschap verbleven er 4 weken! Ik dacht dat het echt keiduur was, maar 140 euro voor zo'n hotel is echt niet veel.
Ik denk dat ik die mijn tent insleep op een of ander festivalquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nice!Dus jij weet wel waar je je eerstvolgende aanwinst mee naartoe neemt.
Eerstvólgende zeg ik toch.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die mijn tent insleep op een of ander festival
Maar had ik kunnen doen ja.
Nee, knuffelmeisje en ik hadden een geweldig dateweekend
Haha, vissersmeisjequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerstvólgende zeg ik toch.
Maar tof, dat zijn de dingen die het doen he.
Goed verhaal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:09 schreef Nonverbaal het volgende:
Alle mannen zijn hoeren WTF.....not me, nog nooit vreemd gegaan en hou erg van eerlijkheid en oprechtheid denk eerder dat de meeste vrouwen hoeren zijn hoor....hihi maar niet alle hoor zijn nog genoeg gewone vrouwen.....
quote:
Als ik me écht heel rot voel draai ik dat liedje wel eensquote:
Zwelgen in je eigen verdrietquote:Op woensdag 20 juli 2011 07:39 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Als ik me écht heel rot voel draai ik dat liedje wel eens
Oeh, daar ben ik erg goed in! Black van Pearl Jam doet het dan ook erg goed.quote:
Inderdaadquote:
Zolang ze het niet menenquote:Op woensdag 20 juli 2011 07:43 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Inderdaad
Als ik het even allemaal echt niet meer zie zitten zijn er altijd een paar goede vrienden die mogen zeggen dat het nooit meer goed komt en dat ik een hopeloos geval ben, dan lucht het gelijk op
Yep. Thuiswerken vandaag.quote:
Ze zijn verontwaardigd als ik het vraag, dus denk het nietquote:
Deze?quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:25 schreef Spijker83 het volgende:
The sun is up! En ik dus ook..
waarom heb ik nog geen gordijnen gekocht..
Leuk!quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Bijna!![]()
Nog een paar bier!
En vandaag Mac OS X Lion.
Allemaal belachelijk!quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ziek? Zwanger? Vakantie? Aan het werk?
Ik ben hier!quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Dolle pret hier.Waar is iedereen eigenlijk?
Hoi Kersje!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Niet zo enthousiast reageren allemaal
hoihoi!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Niet zo enthousiast reageren allemaal
Scharrels.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Net even lekker gebakje gegeten met collega's die ik tijdens de borrel heb opgescharreld
Hoi Spiritquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Net even lekker gebakje gegeten met collega's die ik tijdens de borrel heb opgescharreld
Vriendjesquote:
Nog een oud lijk ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
Jongen (16) vergrijpt zich aan lijk
Dat moet gewoon een FOKker zijn. Het kan niet anders.
Zieligquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef rival het volgende:
luipaard verscheurt dorpelingen
actiefoto's!
duh!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
Gaat het zo'n dag worden dat iedereen zegt: 'Goh, wat is het rustig hier' of 'Gaat hard hier' en dat iedereen daar dan op reageert?
We waren al verder. Maar bedankt dat je dat onderwerp were naar boven brengt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
Gaat het zo'n dag worden dat iedereen zegt: 'Goh, wat is het rustig hier' of 'Gaat hard hier' en dat iedereen daar dan op reageert?
Dat laatste, eens kijken of ik fokken kan beperken tot de rookpauzesquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ziek? Zwanger? Vakantie? Aan het werk?
Dat zou pas rotten!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laten we die nou niet uitd e sloot halen
Luipaarden zijn zo mooiquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef rival het volgende:
luipaard verscheurt dorpelingen
actiefoto's!
Hij wilde vast gewoon een beetje spelenquote:
Dan moet je echt geil zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
Jongen (16) vergrijpt zich aan lijk
Dat moet gewoon een FOKker zijn. Het kan niet anders.
Neem een katquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Mooi beest vooral, zou wel een tamme willen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:40 schreef BeamofLight het volgende:
Dan moet je echt geil zijn niet helemaal sporen in je bovenkamer
Dat denk jij!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
We waren al verder. Maar bedankt dat je dat onderwerp were naar boven brengt.
Jij hebt ook een dekbed met luipaardmotief? En een legging?quote:
Een tamme eend?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind een tijger nog mooier trouwens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Pfffquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
ja te laat, heb het luik al dicht laten maken
Waarom moet ik gelijk aan Feitosa denken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
Jij hebt ook een dekbed met luipaardmotief? En een legging?
Neequote:Op woensdag 20 juli 2011 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een dekbed met luipaardmotief? En een legging?
+1 (of eigenlijk een hoop meer +)quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom moet ik gelijk aan Feitosa denken?
De vraag die ik net wilde stellen. Bijna letterlijk op die manier.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is die omgepompte strandbal eigenlijk?
Nou.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
+1 (of eigenlijk een hoop meer +).
kwaak.quote:
ik een Panter.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind een tijger nog mooier trouwens.
Waarom moest ik door die beschrijving aan hem denkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Waar is die omgepompte strandbal eigenlijk?
geen interesse.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff. Een hond dan, die kan je in luipaardkleur verven
.
Gaat mij niet lukken verwacht ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste, eens kijken of ik fokken kan beperken tot de rookpauzes
Ik mag ook wel eens aardig zijnquote:
Wie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
De vraag die ik net wilde stellen. Bijna letterlijk op die manier.
Gesproken over mensen die we toch niet missen.
Jaquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet dat de leeuw de koning van de dieren is. Zo mooi of majestueus zijn ze niet.
plaatje spreekt jou tegen sammetje.quote:
Ik vind ze wel mooi.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet dat de leeuw de koning van de dieren is. Zo mooi of majestueus zijn ze niet.
Ze zijn wel mooi, maar ik vind tijgers zo veel mooierquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind ze wel mooi.
Maar wel meer mensen hebben beweerd dat de tijger sterker en gevaarlijker is.
Maar die is zo verlegen dat die de titel niet heeft gekregen
Ik zei dan ook dat ik het niet snapquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
plaatje spreekt jou tegen sammetje.
Ik ook maar ook te verlegen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn wel mooi, maar ik vind tijgers zo veel mooier.
Ik vind jaguars, panters en luipaarden ook mooier dan leeuwenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook maar ook te verlegen.
Wat ze ook weer mooi mysterieus maakt.
Die manen tellen ook wel een tikje mee denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
Hier is de echte koning, zelfs leeuwen lopen liever een rondje om.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
Een Giraffe vallen ze ook niet aan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Hier is de echte koning, zelfs leeuwen lopen liever een rondje om.
[ afbeelding ]
Giraffes vallen ze wel aan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een Giraffe vallen ze ook niet aan.
Is dat dan de keizer?
Maar een giraffe zal nooit een leeuw aanvallen, i.t.t. een olifant.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:04 schreef Godtje het volgende:
Is dat dan de keizer?
Niet voor niks een van de Big Fivequote:Op woensdag 20 juli 2011 11:02 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoax!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat dan de keizer?
en het feit dat Leeuwen in een groep zitten zal ook wel meetellen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die manen tellen ook wel een tikje mee denk ik
Jonkies misschien... Heeft een groep leeuwen ooit een gezonde, volwassen olifant aangevallen en gewonnen?quote:
Alle katachtigen, behalve de leeuw, zijn solitaire dieren. Behalve in paartijdquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
en het feit dat Leeuwen in een groep zitten zal ook wel meetellen...
Tijgers zijn eenlingen toch?
Ja, en vermijden liever elk contact.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, tijgers zijn echte autisten en zouden zich dus prima thuisvoelen op FOK!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef rival het volgende:
Te sociaal voor ze.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, tijgers zijn echte autisten en zouden zich dus prima thuisvoelen op FOK!
Echt nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle katachtigen, behalve de leeuw, zijn solitaire dieren. Behalve in paartijd.
Dito.quote:
Oh, goshquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Deze wel? [ afbeelding ]
Niet dat het eigenlijk de moeite van het herhalen waard is.
Deze doet het welquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Deze wel? [ afbeelding ]
dus dat, samen sta je sterkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle katachtigen, behalve de leeuw, zijn solitaire dieren. Behalve in paartijd.
Dat zei ik toch al? Het zijn niet allemaal topgrappenquote:
Vast wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jonkies misschien... Heeft een groep leeuwen ooit een gezonde, volwassen olifant aangevallen en gewonnen?
en vergeet dequote:Op woensdag 20 juli 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Deze wel? [ afbeelding ]
Het slagingspercentage van leeuwen is volgens mij niet veel groter dan dat van de tijgerquote:
En de Samurai Pizzacats. Dat keek ik altijdquote:
Haha.. Ooh daar komen de herinneringen weer..quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de Samurai Pizzacats. Dat keek ik altijd.
Wat zijn we toch weer eensgezind he, poesjequote:Op woensdag 20 juli 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
De vraag die ik net wilde stellen. Bijna letterlijk op die manier.
Zeg, de enige die de moeite waard zijn zijn Eek en de Thundercats jaquote:
Zeg, dat maak ik zelf nog wel uit jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, de enige die de moeite waard zijn zijn Eek en de Thundercats ja
Lion-Ooooooooo!!!!
Mum-RRrrraaaaaaaaa!!!!!!
Berry.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Poll:
Catwoman Michelle Pfeiffer of Catwoman Halle Berry?
Waar is Eartha Kitt in deze?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Poll:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens hallo en zo
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Qua uiterlijk of qua karakter in de film of qua film uberhaupt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Poll:
quote:
Ik ging i.i.g. van uiterlijk uit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:02 schreef Ang3l het volgende:
Qua uiterlijk of qua karakter in de film of qua film uberhaupt?
Nogal een verschil. Halle is mooier dan Michelle... maar de film sloeg echt nergens op.
Durf te kiezen. We zitten op een forum met een nogal simpele vraag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua uiterlijk of qua karakter in de film of qua film uberhaupt?
Nogal een verschil. Halle is mooier dan Michelle... maar de film sloeg echt nergens op.
Dat is/was ze zeker.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:07 schreef Godtje het volgende:
Ik vond Michelle ook altijd een mooie vrouw.
Jamaar de randvoorwaarde is bepalend voor mijn keuzequote:Op woensdag 20 juli 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Durf te kiezen. We zitten op een forum met een nogal simpele vraag.
We beslissen niet over levens hier. Je hoeft echt niet alle randvoorwaardes te kennen om voor 1 van de wtee te kiezen.
Je laat een shotglass vodka op je borst zetten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Goedemiddag mensen.
Oeh, afspraak voor tattoo gemaakt![]()
![]()
Uhuh, de roze olifantquote:
Heb je een suikeroompje gevonden dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh, de roze olifantMet Hindu bloemen enzo
Ik heb pas ook nog iemand een tattoo gegeven voor dr verjaardag, het is iig een leuke cadeauideequote:Op woensdag 20 juli 2011 12:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je een suikeroompje gevonden dan?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je een suikeroompje gevonden dan?
Ah oké, en nee, dat weet ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
Nee! Hij wordt er niet in 1 keer opgezet he. En ik heb niet zo'n brede rug
Ja, is ook zo, maar wat MissB wil is nogal prijzig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb pas ook nog iemand een tattoo gegeven voor dr verjaardag, het is iig een leuke cadeauidee.
Maar zelf lopen ze een rondje om voor een muisquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:02 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar wat MissB wil is nogal prijzig.
Wat moet ik me daar bij voorstellen, Hindu bloemen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, de roze olifantMet Hindu bloemen enzo
Ik zal als ik thuis ben wel een foto postenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen, Hindu bloemen?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal als ik thuis ben wel een foto posten
Als ik daar geld voor apart heb weten te leggen lijkt me dat mijn zaak hequote:Op woensdag 20 juli 2011 12:58 schreef Godtje het volgende:
Was het laatst niet het punt van een betrouwbare bron dat je je geld wel beter kon gebruiken?
Is dat niet tekenfilmbijgeloof?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar zelf lopen ze een rondje om voor een muis
Je ex dacht daar op het forum anders over dacht ik me te herinneren. Die vond het kennelijk iets voor heel FOK!quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik daar geld voor apart heb weten te leggen lijkt me dat mijn zaak he
Oh hehequote:Op woensdag 20 juli 2011 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ex dacht daar op het forum anders over dacht ik me te herinneren. Die vond het kennelijk iets voor heel FOK!
Das een grapje mag ik hopen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ex dacht daar op het forum anders over dacht ik me te herinneren. Die vond het kennelijk iets voor heel FOK!
OMG, waarom?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hoopte ik toen ook. Maar het was volgens mij bloed serieus.
Dit is dan ook mijn verkapte manier van vragen naar een linkjequote:
Ja ja...quote:
Nee die 2 gasten die alles testen of het waar is of niet hebben die test gedaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet tekenfilmbijgeloof?
Of een olifant?
Ik niet #geheugenvaneengoudvisquote:
Ja klopt. Maar voor barb nog een keer danquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb je al eens een foto laten zien, toch. MissB?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar voor barb nog een keer danen waarom wil je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat iequote:
Myth Busters, bazenprogrammaquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee die 2 gasten die alles testen of het waar is of niet hebben die test gedaan.
Muisje onder een potje vandaag en de olifanten zetten gewoon stappen naar achteren en liepen er onwijs ver omheen
nee nee, het zijn "die 2 gasten"quote:
Watskebeurt dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
Het veulen van m'n vriendin is verongelukt. 2,5 maand oud. Dood.
Meh.
Meh zegt een schaap niet een veulenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
Het veulen van m'n vriendin is verongelukt. 2,5 maand oud. Dood.
Meh.
slechte foto.. staat geen scottie opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Onder 't draad door gegleden. Achterbeentjes zaten erin verstrikt, dus die heeft zich als een gek los liggen worstelen. Pezen en huid van de achterbenen finaal door, kaal tot op 't bot. En door het schrikdraad een hartaanval gehad.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:12 schreef clevy het volgende:
[..]
slechte foto.. staat geen scottie ophier ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Roze olifant = LSD als je het mij vraagtquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ieis! Roze olifantje!
Maar hij wordt niet precies zo hoor, hij gebruikt 'm als inspiratie.
En het idee van Ganesh vind ik ook mooi.
wat dan wel?quote:
Een "je plaatje is kapot" plaatje...quote:
Hahahaquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Roze olifant = LSD als je het mij vraagt
das ook geen pretjequote:Op woensdag 20 juli 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onder 't draad door gegleden. Achterbeentjes zaten erin verstrikt, dus die heeft zich als een gek los liggen worstelen. Pezen en huid van de achterbenen finaal door, kaal tot op 't bot. En door het schrikdraad een hartaanval gehad.
Dat diertje heeft een doodstrijd geleverd....
ik zag een blonde dame op zijn foto.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een "je plaatje is kapot" plaatje...
Diertje heeft net zo lang klappen stroom gehad tot 't hart het begaf.quote:
ik ook..quote:
Bah, wat een narigheid.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Diertje heeft net zo lang klappen stroom gehad tot 't hart het begaf..
Dat is geen prettige dood geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
Diertje heeft net zo lang klappen stroom gehad tot 't hart het begaf..
Sja, er is nogal wat kliekjesvorming, en dat gelul over koters houdt ook geen vers bloed binnenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Wat is dit een dodelijksaai topic geworden??? Topic is al een dag open!!
Nee, totaal niet. Het is wat met de paarden, hier. Ze hebben allemaal wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |