Vids?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Vingeren in ieder geval nietXD
kijk je nou serius hoelang je elke dag jezelf aftrekt?-.-
pics accepteer ik ookquote:
Pics jij geile sloeriequote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Vingeren in ieder geval nietXD
kijk je nou serius hoelang je elke dag jezelf aftrekt?-.-
Nee, ik heb ontslag genomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alsof jij niet elke dag aan het sjorren bent
Je onderschat de puber meisjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik moet jullie teleurstellen: het was maar een grapje...welke vrouw/meisje vingert nou weer 40 min per dag??
Mijn kloondetector gaat af bij jouw posts. FML.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 16, dus dan ben ik toch ook nog een puber...?
Je hoort te rukken nu en niet te Fokkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 16, dus dan ben ik toch ook nog een puber...?
Inb4 'wil je die van mij'quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Rukken? Ik kan niet rukken zonder een pik heXD
Superaids?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:51 schreef gers het volgende:
ja dat is zeer schadelijk als je teveel rukt krijg je superaids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:14 schreef vieze_freddie het volgende:
Ik ben 12 wat is rukken ?
Toen ik 12 was wist ik donders goed wat rukken was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buttplug mag ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:41 schreef LifeOnHeLL het volgende:
het is schadelijk ja
je kan het alleen compenseren door je kontje ook te vingeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
QFTquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:30 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Toen ik 12 was wist ik donders goed wat rukken was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Buttplug mag ook
Die van mij is namelijk zo groot dat ik twee handen nodig hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:10 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
Fappen is niet slecht voor je, TS.
Sterker nog, momenteel typ ik met één hand.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:20 schreef Wumb0 het volgende:
Beste TS. Ondanks dat dit ONZ is, zal ik toch nog even een serieus antwoord plaatsen. Het kan geen kwaad, maar hoe vaker je het doet, hoe meer je 'eraan gewend raakt', en hoe minder snel je zal komen (waarschijnlijk, niet altijd). Als je bijvoorbeeld een week best veel fapt, stel ik voor om hierna een dag of 2 te 'rusten' en daarna pas weer verder te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:38 schreef Fluxer het volgende:
Ik heb na 7 uur non-stop rukken zo'n erge krampen in mijn rechter hand/arm gehad dat ik 4 dagen thuis ben gebleven.
Heel mijn ding verschroeit en vol blaren (mijn handern ook trouwens). En heb nu heb ik inderdaad aids want mijn hand was aids positief en mijn hand en mijn stok hadden geslachtsgemeenschap dus heeft mijn hand het overgedragen aan mijn klokkenspel. Ik durf er eigenlijk niet over te praten maar het zij zo. Ik heb trouwens na 5 maanden nog steeds littekens van blaren van die nacht/avond/morgen. Ik raad het je wel aan want het is gewoon best wel heel fijn. Probeer wel zoveel mogelijk fapsel op te vangen (bekertje anyone?) En het dan op te drinken, dat is goed voor je tanden want het dood de bacterien. En Zoek iets van een voorwerp wat vergelijkbaar is met een tampeloeres en stop dat in je achterste want dat helpt inderdaad tegen superaids. En je hebt 2 handen over om je fapstruberen wat dus dubbel zo lekker is. Maar dan moet je wel plek genoeg hebben voor 2 handen.
Dit was mijn spreekbeurt over fapstruberen.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad.
Sorry dat er geen plaatjes zijn maar mijn moeder vond de plaatjes niet zo leuk. Bij spellingsfouten bij mijn pa zijn want die heeft alles gecontroleert.
grgr succes! grgr flux.
je vergeet hont basquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:38 schreef Fluxer het volgende:
Ik heb na 7 uur non-stop rukken zo'n erge krampen in mijn rechter hand/arm gehad dat ik 4 dagen thuis ben gebleven.
Heel mijn ding verschroeit en vol blaren (mijn handern ook trouwens). En heb nu heb ik inderdaad aids want mijn hand was aids positief en mijn hand en mijn stok hadden geslachtsgemeenschap dus heeft mijn hand het overgedragen aan mijn klokkenspel. Ik durf er eigenlijk niet over te praten maar het zij zo. Ik heb trouwens na 5 maanden nog steeds littekens van blaren van die nacht/avond/morgen. Ik raad het je wel aan want het is gewoon best wel heel fijn. Probeer wel zoveel mogelijk fapsel op te vangen (bekertje anyone?) En het dan op te drinken, dat is goed voor je tanden want het dood de bacterien. En Zoek iets van een voorwerp wat vergelijkbaar is met een tampeloeres en stop dat in je achterste want dat helpt inderdaad tegen superaids. En je hebt 2 handen over om je fapstruberen wat dus dubbel zo lekker is. Maar dan moet je wel plek genoeg hebben voor 2 handen.
Sorry dat er geen plaatjes zijn maar mijn moeder vond de plaatjes niet zo leuk. Bij spellingsfouten bij mijn pa zijn want die heeft alles gecontroleert.
grgr succes! grgr flux.
Ja je hond kan ook handig zijn. Maar alleen in noodgevallen of als je een maatje nodig hebt en geen gayfriends of bifriends of expirimenteleheterofriends hebt. anders is het NOT DONE. Maar anders welquote:
Ik kan niet goed van uitleg leren,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:38 schreef Fluxer het volgende:
grgr succes! grgr flux.
De gezonde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
welke vrouw/meisje vingert nou weer 40 min per dag??
is het gelukt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Geen ruk te doen, tijd om nog een ruk te doen.
Je moeder bakt er niets vanquote:
Gezond wel...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:37 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
tjah, dat krijg je.....
ze gebruikt moedermelk ipv koemelk bij het maken van pannekoeken
Nu kun je jezelf lekker vingeren whats the problemquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef yoppiesaus het volgende:
Aah,NIWT AAN RUKKE BEGINNR, IK WAS VERSLAAFD AAN RUKKEN,IK DEED TE VAAK,NU HEB IK MINN PIK ERAFGERUKT,DOE HET nIET,IK MOESR NAAR MN OUDERS LUISTERE
Last van hoofdletterrittus?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef yoppiesaus het volgende:
Aah,NIWT AAN RUKKE BEGINNR, IK WAS VERSLAAFD AAN RUKKEN,IK DEED TE VAAK,NU HEB IK MINN PIK ERAFGERUKT,DOE HET nIET,IK MOESR NAAR MN OUDERS LUISTERE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |