Hardcore neem Ik aan? Moet je even YouTube raadplegen, goeie guide. Wel een beetje glitchen maar is nodig, want anders is die wel érg moeilijk hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef larry_flynt het volgende:
Ik krijg de eindbaas bij Fracture niet verslagen![]()
![]()
Nee normalquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Hardcore neem Ik aan? Moet je even YouTube raadplegen, goeie guide. Wel een beetje glitchen maar is nodig, want anders is die wel érg moeilijk hoor
Ik kom bij het punt dat hij weer wordt opgeladen en dan schiet ik die pijlers kapot, maar dan wordt ik gepakt door die kut crabs.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh... Waar heb je precies moeite mee dan? Normal was erg makkelijk vond Ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb even spoiler tags gezet, gewoon omdat
[ Bericht 12% gewijzigd door msnk op 04-08-2011 22:50:36 ]AFC AJAX
Hahaha, wat ziet dat er kut uit zegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:33 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik kom bij het punt dat hij weer wordt opgeladen en dan schiet ik die pijlers kapot, maar dan wordt ik gepakt door die kut crabs.
Heb nu een wel hele makkelijke manier gevonden
http://www.youtube.com/us(...)92DBA/12/AGqGN5eUNs4
Wil je hem over kopen voor een zacht prijsje? :pquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, wat ziet dat er kut uit zeg![]()
NICE !quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:14 schreef DJ_ het volgende:
FM4![]()
http://www.gametrailers.c(...)za-motorsport/718589
me gusta
Ziet er uit als een Mass Effect ripoff.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, wat ziet dat er kut uit zeg![]()
Helemaal mee eens. Vond het erg leuk om het terrein aan te passen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:17 schreef msnk het volgende:
Is gewoon een simpele knal alles dat beweegt shooter met de unieke eigenschappen dat je terrein kan deformerenLeuke actie, easy achievements, verder niets boeiend. De 10 euro meer dan waard
Heb ik pas ook gehad. Bij mij was het opgelost toen ik mijn computer uitschakelde. Netwerk probleempje dus. Volgens mij niet het juiste IP adres toegewezen aan de Xbox. Heb wat gevogeld in mijn router en nu werkt het allemaal weer. Had vaakmoeite met updates en RDR kon ik bijvoorbeeld nooit online spelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef Rijstbal het volgende:
Ik kan niet updaten. Tijdens het downloaden krijg ik deze melding![]()
[ afbeelding ]
je mag mijn xbox kopen voor 100 euroquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef Rijstbal het volgende:
Mn hardeschijf heeft het begeven. Worden die oude HDD's nog verkocht in winkels? Zoals mediamarkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Lijnloos op 05-08-2011 20:25:27 ]
vanuit DK?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:03 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ben zojuist hier lid geworden: http://www.oneplays.com Voor 5 euro per maand kun je een maand lang een spel huren/lenen... De bezorging en terugzending worden via hun geregeld. Ik ben heel benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |