Dank je wel loecje. Foto's zijn aangepast. Oh, en pakketten laten ophalen/langsbrengen is ook een mogelijkheid, ik zag dat er weer veel mensen vervoer aanbodenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:04 schreef loecje het volgende:
imageshack werkt niet op fok.
verder leuk aanbod. daar kan je vast meerdere mensen blij mee maken
Wat lief van jequote:Op woensdag 20 juli 2011 10:45 schreef _Dizzy_ het volgende:
Oh wat leuk! En lief ! Ik zou graag mee willen doen voor pakketje 2, verzendkosten is geen enkel probleem. Mocht ik de gelukkige zijn dan zou het naar mijn oma gestuurd worden, dan kan ze weer verder smeren![]()
![]()
Hey Sally,quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:13 schreef Sally het volgende:
*eens met Dizzy: wat leuk! En lief!
Ik ding graag mee naar:
- Pakket 1: Compleet bad & douche pakket
Bestaat uit mini-bruisballen, body lotion, body scrub en douchegel met olijf en Vijg geur
en
- 1 Magisch Memory Spel.
(krijg-herinneringen aan een heel dik, ingebonden sprookjesboek-met-bijzondere-illustraties van de Gebroeders Grimm
)
In verzendkosten bijdragen lijkt me geen probleem![]()
Leuke spanning: meedoen met een 'loterij'!!![]()
![]()
Thnxquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:18 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hey Sally,
Het magisch memory spel is heel klein, maar wel lief en leuk. Ik heb je op de lijst gezet!
Als je het pakket wint dan gaat het spel er bij, anders verzend ik hem los naar je!
Heb je er bij gezet! Tja, ik vind loten een beetje eerlijker dan wie het eerst komt, die het eerst maalt... sommige mensen hebben kinderen of zijn net even een boodschapje aan het doen. Kom je terug... denk je: "oh, jammer, voorbij!". En iemands situatie beoordelen op basis van PM's enzo kan ik niet, ik vind altijd dat iedereen het verdient!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:19 schreef GimmeGore het volgende:
Als er toch een mogelijkheid tot loten is, dan wil ik ook wel mee doen voor pakket 2
Lieve schat, zoiets als jij hebt, heb ik ook... en de kast staat al volquote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:40 schreef kahlie het volgende:
Niemand die ik blij kan maken met wat wijntjes?
Oh, das rot als je vanwege gezondheidsredenen niet meer kan genieten. Ik mocht heel lang i.v.m. pijnstillers geen alcohol drinken. Eigenlijk hou ik het meest van af en toe rood bij het vlees en af en toe wit omdat ik daar van hou. Of een whiskey. Dus tja... ik ben zo'n regelmatige drinker... eens in de 3-4 maanden een glas.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Lieve schat, zoiets als jij hebt, heb ik ook... en de kast staat al vol![]()
![]()
Klein verschil wellicht: ik houd wel van rood (en rosé, en wit, en moelleux, enz. enz).
Alleen is er bij mij vorig jaar geconstateerd dat ik last van galstenen heb (heftige pijn is dat, zeg), en ik heb gemerkt dat ik het beter erg rustig aan kan doen met de alcohol. Dus staat mijn heerlijke voorraad maar te verstoffen
![]()
Ik zou hetzelfde kunnen doen als jij: aanbieden aan wie wil, mits die er zijn!
Daar ben ik dan ook weer zwaar tegen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:50 schreef kahlie het volgende:
Misschien net zoals bij het boek-ruil-topic een alcohol-ruil-topic opzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katten niet op het spek binden, zeg maar
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Psst...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:58 schreef kahlie het volgende:
Nieuwe gegadigde! Kom ik toch nog van m'n wijntjes af!
Heb geupdate!
Nog 3 daagjes en dan ga ik loten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht er trouwens een enkeling meer voor pakket 3 (de wijn dus) gaan, dan heb ik vast ook nog wat in m'n kasten staan![]()
Wel graag bijdrage aan verzendkosten, net als kahlieOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |