Dat ligt echter zeer lastig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die bepaal je n.a.v. baten-kosten.
Je kan van derden niet verwachten dat emoties een rol spelen, noch van een instantie of regering.
Het gebeurt gewoon natuurlijk. De vraag of iemand een dure behandeling moet krijgen wordt o.a. bepaald aan de hand van levensverwachting. Dan kwantificeer je het menselijk leven impliciet gewoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lijkt me leuk... zullen we het eens proberen?
Niet wanneer je rendement gaat koppelen aan een mensenleven.quote:
Ja ach heb dan ook weinig met superhelden, geef mij maar een goede biografische film over oorlogshelden, Patton was bijvoorbeeld een geweldige film. Ben het wel eens dat Spacey een geweldige acteur is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jah duh, het is een superhelden film.
Die man is zo veelzijdig als acteur, ongekend.
Het CPB wel, zorginstellingen niet.quote:
Patton, wat een drama was dat zegquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach heb dan ook weinig met superhelden, geef mij maar een goede biografische film over oorlogshelden, Patton was bijvoorbeeld een geweldige film. Ben het wel eens dat Spacey een geweldige acteur is.
Het was dan ook niet een film gemaakt voor explosieve filmbeelden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Patton, wat een drama was dat zeg
Zelden zo slecht geacteerde film gezien. Ook exact dezelfde tanks gebruiken voor zowel Axis als Allies
Beter:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jah duh, het is een superhelden film.
Die man is zo veelzijdig als acteur, ongekend.
Sowieso zijn er maar heel weinig films waar correcte Duitse voertuigen voor worden gebruikt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Patton, wat een drama was dat zeg
Zelden zo slecht geacteerde film gezien. Ook exact dezelfde tanks gebruiken voor zowel Axis als Allies
Oke.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:28 schreef fokthesystem het volgende:
kevin spacey is zwaar overrated.
Altijd zelfde soort rollen en manier van spelen, semi-oneindig ver weg kijkend.
Naar 1 punt kijkend, ook als degene tegen wie hij sprak wegloopt
treurwilg blik 1e klas
bijna 0,0 variëteit in zijn mimiek...
3e maal: waarom komt ie in hp de tijd, of weet je het niet en wilde je gewoon iets nietigs melden?quote:
Die moest ik ff zoeken, en ja dat is ie zeker, hij speelde ernest films, maar ook serieuze rollen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:30 schreef betyar het volgende:
Jim Varney was nog beter dan Kevin Spacey.
Niet helemaal hetzelfde vind ik. Er wordt dan vaak gekeken naar kwaliteit van leven en vooruitzichten, waarbij x kosten voor de behandeling ten minste y toegevoegde waarde moet hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:22 schreef Monolith het volgende:
Het gebeurt gewoon natuurlijk. De vraag of iemand een dure behandeling moet krijgen wordt o.a. bepaald aan de hand van levensverwachting. Dan kwantificeer je het menselijk leven impliciet gewoon.
Grappig dat jij dat zegt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
3e maal: waarom komt ie in hp de tijd, of weet je het niet en wilde je gewoon iets nietigs melden?
Goede teaser dan van hp de tijd....(not)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:31 schreef eriksd het volgende:
Maargoed noorderlichtje, aangezien het de 29ste uitkomt heb ik logischerwijs nog geen idee hé
Werd me toch een portie in overgeacteerd, niet normaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
Maar de beste oorlogsfilm die ik ken is onderstaande, die laat pas echt goed zien hoe ellendig soldaten aan het front creperen, zowel lichamelijk en geestelijk.
Dat is jouw mening, vanuit historisch oogpunt acht ik deze film echter zeer realistisch, al helemala vergeleken met de films die uit Amerika komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Werd me toch een portie in overgeacteerd, niet normaal.
Net als Outpost, dat was toch wel een van de slechtste films die ik heb gezien
Schijnt een erg goede film te zijn. Doet het goed in de USA.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:34 schreef fokthesystem het volgende:
Mja,
Release Date:
28 July 2011 (Netherlands) See more »
hij komt dus horrible bosses pluggen in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |