quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ondanks je faam als kleurplatenkleurder ben je toch lekker gewoon gebleven.
quote:
kut die is mooiquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
voila, mijn inzending:
[ afbeelding ]
Is daar iets mis mee?quote:
Ik neem het wel mee in de beoordeling, ik streef voor perfectie. Ik geef je nog wel de kans het aan te passen zolang de deadline nog niet is verstreken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:28 schreef de_huig het volgende:
[..]
jaaaa nu je het zegt.. dat zwarte randje is meegekleurd ja..maarja, zo'n klein foutje houdt het menselijk hè..
Dit is echt mooi.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
voila, mijn inzending:
[ afbeelding ]
hehequote:Op woensdag 20 juli 2011 15:18 schreef StM het volgende:
De kloon van Mike Wiering voor de pc was veel toffer!
[ afbeelding ]
vanzelfsprekend neem ik feedback van de voorzitter van de jury ter harte; zie hier de licht aangepaste versie. veel dank voor de mogelijkheid tot aanpassen, oh machtige en wijze juryvoorzitter.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik neem het wel mee in de beoordeling, ik streef voor perfectie. Ik geef je nog wel de kans het aan te passen zolang de deadline nog niet is verstreken.
quote:
Ik waardeer je doorzettingsvermogen, ik zie dat je echt je best doet en de opdracht serieus neemt. Ook dit neem ik mee in de beoordelingquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:22 schreef de_huig het volgende:
[..]
vanzelfsprekend neem ik feedback van de voorzitter van de jury ter harte; zie hier de licht aangepaste versie. veel dank voor de mogelijkheid tot aanpassen, oh machtige en wijze juryvoorzitter.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook een stuk beter dan wat ie de laatste tijd heeft gemaaktquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hij is vast gepost toen ik op vakantie was:
Ik vind die intro wel vetde climax is er eentje waar ik me niet aan stoor. Eindelijk weer iets van hem wat ik wel aan kan horen.
Vertel?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:07 schreef T-Force het volgende:
Ik wacht nog steeds op een 5 uur lange set van hem!
Nou als je die set van 5uur van hem hebt, dan heb ik die heel graag in mijn PMquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vertel?of is dat een droom van je?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:42 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Nou als je die set van 5uur van hem hebt, dan heb ik die heel graag in mijn PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |