oke dit topic ging over pinnen. Niet over het wel of niet gerechtvaardigd zijn van deportaties.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat dacht je van dwingen weg te gaan
Vast wel, maar dan word het altijd snel opgelostquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef delpit het volgende:
volgens mij begrijpen sommigen van jullie de betekenis van het vraagteken niet. Ik vraag in mijn openingspost of meer mensen deze ervaring hebben. zo ja dat het toch wel enigszins verontrustend is.
Het gaat wel ver om meteen de cassiere te beschuldigen van fraudequote:En ja, het zou zelfs nog kunnen dat de kassa meneer (of beter knul) onbetrouwbaar is. Zou wel vrij stom zijn (klein dorp) en voldoende bewijs dat er ook elektronisch betaald is.
Volgens mij doet de winkelier niets fout, maar is het meer een probleem van de bank of de leverancier van de pinautomaat.quote:Probleem is dat volgens mij de enige die dat kan doen de winkelier is.
Er is dan ook geen enkele reden om mij illegaal te maken, dus dat lijkt me erg overdreven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef borbit het volgende:
[..]
+ dat je niet blind kan vertrouwen dat de overheid jou niet opeens illegaal maakt.
De winkelier heeft een onverschuldigde betaling ontvangen. Kan de bank of Equens ook vrij weinig mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:20 schreef karr-1 het volgende:
Volgens mij doet de winkelier niets fout, maar is het meer een probleem van de bank of de leverancier van de pinautomaat.
zegt TSquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De winkelier heeft een onverschuldige betalen ontvangen. Kan de bank of Equens ook vrij weinig mee.
Ik wil het wel weten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:23 schreef kovenant het volgende:
pinnen is niet 100% maar wel voor 99.9999%
is nog altijd beter dan betalen met contanten je wilt niet weten hoe vaak je al valse biljetten in je handen hebt gehad zonder dat je het zelf door hebt of zonder dat de winkelier het doorheeft.
pinnen is wel 100%quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:23 schreef kovenant het volgende:
pinnen is niet 100% maar wel voor 99.9999%
is nog altijd beter dan betalen met contanten je wilt niet weten hoe vaak je al valse biljetten in je handen hebt gehad zonder dat je het zelf door hebt of zonder dat de winkelier het doorheeft.
Systemen zijn geen 100%quote:
Dus al niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
http://www.funtrivia.com/askft/Question33685.html
Gaat over amerikaans geld, maar toch
sommige systemen welquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er is dan ook geen enkele reden om mij illegaal te maken, dus dat lijkt me erg overdreven.
the only good system is a sound system.quote:
Dat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De winkelier heeft een onverschuldigde betaling ontvangen. Kan de bank of Equens ook vrij weinig mee.
TS kan met een aangifte, via equens de gegevens van de ontvanger achterhalen en een incasso bureau erop af sturen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De winkelier heeft een onverschuldigde betaling ontvangen. Kan de bank of Equens ook vrij weinig mee.
Waarom zou hij?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:13 schreef Renaldo het volgende:
[..]
TS kan met een aangifte, via equens de gegevens van de ontvanger achterhalen en een incasso bureau erop af sturen.
Ik zeg doen en natuurlijk even hart van Nederland opbellen dat je nu 80 euro kwijt bentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:13 schreef Renaldo het volgende:
[..]
TS kan met een aangifte, via equens de gegevens van de ontvanger achterhalen en een incasso bureau erop af sturen.
Niet zonder bewijs.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |