quote:
Trouwens, lekkere winkel als ze daar moeilijk over doen...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:34 schreef unox_worst het volgende:
Dus omdat er bij jou iets misgaat moet het volledige electronische betalen op de schop?
Wetenschapper jij!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:31 schreef delpit het volgende:
Mijn conclusie is dat pinnen onbetrouwbaar is!
pinbetalingen kun je niet stornerenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ohja, gewoon storneren natuurlijk!!
Doe ik altijd, vooral na de weekendboodschappen.quote:
uhm ik wist al dat je niet serieus was, maar we zitten in wgr dus ik denk ik zal het voor de duidelijkheid even vermelden voordat sommige fokkers weer helemaal in verwarring zijnquote:
Ja, afgelopen augustus bij een Intermarché in Bretagne... Nog voor ik contact kon opnemen met hen om te melden dat het zowel per pin als contant betaald was, hadden zij het al teruggeboekt op mijn rekening met de vermelding 'dubbele betaling'quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:31 schreef delpit het volgende:
Zijn er mensen die een dergelijk verhaal ook hebben meegemaakt?
Je bent niet grappig, al eeuwen niet meer...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ohja, gewoon storneren natuurlijk!!
Storneer mequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je bent niet grappig, al eeuwen niet meer...
Jij leest fijn. En raar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef delpit het volgende:
fijn om te lezen dat jullie met alle plezier dubbel betalen.
en daarbij geen probleem hebben met moeilijk doende winkeliers.
lezen is niet echt je sterkste kant héquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef delpit het volgende:
fijn om te lezen dat jullie met alle plezier dubbel betalen.
en daarbij geen probleem hebben met moeilijk doende winkeliers.
Ik lees dat ik paniek zaai. Dat ik niet kan pinnen. Dat contant betalen uitsterft en dat dat maar goed is ook. Dat dit soort problemen 'altijd' snel opgelost worden.quote:lezen is niet echt je sterkste kant hé
Hij trekt concclusies maar vergeet zijn geld uit de pinautomaat te trekken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:07 schreef PeZu het volgende:
wat een rare conclusies trek jij TS, geen wonder dat je niet kan pinnen
Mijn conclusie is dat de kassiere onbetrouwbaar is! Zijn er mensen die een dergelijk verhaal ook hebben meegemaakt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Foutje van TS, je bent namelijk opgelicht door de kassiere. Die zegt dat t fout is gegaan en jij met je domme kop gelooft het ook nog en betaalt haar lekker contant. Natuurlijk is er geen kasverschil, de kassiere heeft het mooi in eigen zak gestoken.
Ik heb er wel eens eerder van gehoord. Uiteindelijk is het het woord van TS tegen dat van de kassiere. Die zegt natuurlijk gewoon dat ze geen contant geld heeft ontvangen en dat de pintransactie zonder problemen is voltooid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dat de kassiere onbetrouwbaar is! Zijn er mensen die een dergelijk verhaal ook hebben meegemaakt?
Dat...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Foutje van TS, je bent namelijk opgelicht door de kassiere. Die zegt dat t fout is gegaan en jij met je domme kop gelooft het ook nog en betaalt haar lekker contant. Natuurlijk is er geen kasverschil, de kassiere heeft het mooi in eigen zak gestoken.
Hoe wilde je dat doen zonder hulp van de ontvanger?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:14 schreef Worteltjestaart het volgende:
. Gewoon terug laten boeken, klaar, slotje.
Illegale mensen zijn wel misbaar in de samenleving.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:14 schreef borbit het volgende:
dat contant geld verdwijnt. (dit jaar zouden de grote supers over moeten zijn) Is niet echt een goede zaak. Het wordt namelijk een stuk lastiger om dingen met zwart geld te doen. Zwart geld is niet altijd goed maar wel onmisbaar in een samenleving. Bijvoorbeeld illegale mensen hebben geen bank rekening/ wit werk/ uitkering. Deze mensen kunnen nu nog zwart bij klussen om zo in hun eigen onderhoud te voorzien. Met een systeem zonder cash geld zijn deze mensen aangewezen op diefstal/ bedelen. Lijkt me niet goed.
Daarnaast hebben we een groot probleem mocht de stroom/ het internet een keer uitvallen. Ongeveer een maand geleden was er nog een pin storing van enkele uren.
Probleem is dat volgens mij de enige die dat kan doen de winkelier is.quote:Simpel: geen bon met geslaagde pintransactie, maar wel een afboeking. Gewoon terug laten boeken, klaar, slotje.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat...
TS heb je de bon van het pinnen meegekregen, waarop staat dat de transactie mislukt is?
Dus moeten we ze maar dwingen te jattenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Illegale mensen zijn wel misbaar in de samenleving.
Volgens mij is nog niet zo lang geleden door de overheid gesteld dat illegale mensen altijd onwenselijk zijn, dus ik zie niet in waarom we deze mensen dan nog zouden moeten faciliteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:14 schreef borbit het volgende:
dat contant geld verdwijnt. (dit jaar zouden de grote supers over moeten zijn) Is niet echt een goede zaak. Het wordt namelijk een stuk lastiger om dingen met zwart geld te doen. Zwart geld is niet altijd goed maar wel onmisbaar in een samenleving. Bijvoorbeeld illegale mensen hebben geen bank rekening/ wit werk/ uitkering. Deze mensen kunnen nu nog zwart bij klussen om zo in hun eigen onderhoud te voorzien. Met een systeem zonder cash geld zijn deze mensen aangewezen op diefstal/ bedelen. Lijkt me niet goed.
Daarnaast hebben we een groot probleem mocht de stroom/ het internet een keer uitvallen. Ongeveer een maand geleden was er nog een pin storing van enkele uren.
Wat dacht je van dwingen weg te gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:18 schreef borbit het volgende:
[..]
Dus moeten we ze maar dwingen te jatten
+ dat je niet blind kan vertrouwen dat de overheid jou niet opeens illegaal maakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Volgens mij is nog niet zo lang geleden door de overheid gesteld dat illegale mensen altijd onwenselijk zijn, dus ik zie niet in waarom we deze mensen dan nog zouden moeten faciliteren.
Kick naar BNWquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef borbit het volgende:
[..]
+ dat je niet blind kan vertrouwen dat de overheid jou niet opeens illegaal maakt.
Er staat ook letterlijk op de bon dat er contant is betaald? Kassieres zijn over het algemeen niet de meest slimme personen, er zijn er zat die zullen proberen je op te lichten. Ik ben nog steeds van mening dat dit niks met het nieuwe pinnen te maken heeftquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef delpit het volgende:
volgens mij begrijpen sommigen van jullie de betekenis van het vraagteken niet. Ik vraag in mijn openingspost of meer mensen deze ervaring hebben. zo ja dat het toch wel enigszins verontrustend is.
En ja, het zou zelfs nog kunnen dat de kassa meneer (of beter knul) onbetrouwbaar is. Zou wel vrij stom zijn (klein dorp) en voldoende bewijs dat er ook elektronisch betaald is.
Ik heb namelijk EN een kassabon van contante betaling EN afschrift van elektronische betaling.
[..]
Probleem is dat volgens mij de enige die dat kan doen de winkelier is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |