Er zijn achterlangs vast prijsafspraken gemaakt... T-mobile en Vodafone zullen vast snel volgen met deze achterlijke prijzenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Hopelijk gaat KPN failliet, deze prijzen zijn echt een gevalletje overkill much
Gelukkig heb ik Ben en kan ik opzeggen/abbo veranderen wanneer ik wil, en ik betaal 5 euro p/m voor 100 minuten/smsjes. Waar je bij KPN nu 20 euro voor betaald, en dan zit je ook nog eens er aan vast voor 2 jaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn achterlangs vast prijsafspraken gemaakt... T-mobile en Vodafone zullen vast snel volgen met deze achterlijke prijzen
Ja, maar Ben hoort bij T-Mobile he. Dus als T-Mobile gaat verhogen, dan zal Ben niet achter blijven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:30 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Ben en kan ik opzeggen/abbo veranderen wanneer ik wil, en ik betaal 5 euro p/m voor 100 minuten/smsjes. Waar je bij KPN nu 20 euro voor betaald, en dan zit je ook nog eens er aan vast voor 2 jaar____ wat waren ze denkende...
28 tiles leftquote:Hoe ver ben je met WordFeud eigenlijk?Ik moet tegen een van jullie straks
Oow, dat is waar jaquote:Ja, maar Ben hoort bij T-Mobile he. Dus als T-Mobile gaat verhogen, dan zal Ben niet achter blijven.
Nice, gaat het een beetje gelijk op?quote:28 tiles left
Je zou binnen 8 werkdagen - of dagen, weet ik niet zeker - aanpassingen aan je abonnement moeten kunnen maken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
Godvernet een week terug mijn abonnement verlengd, als ik dit had geweten had ik wel een 2jarig abo genomen.
quote:Annuleren
U kunt binnen 8 dagen na aanmelding uw contract bij de nieuwe aanbieder annuleren. Dit is een wettelijke termijn. U kunt hierover het beste contact opnemen met de aanbieder waarbij u zich heeft aangemeld. Door te annuleren wordt de opzegging bij ons automatisch opgeheven.
Als u binnen 8 dagen annuleert dan worden er verder geen extra kosten door KPN in rekening gebracht. Na 8 dagen kunt u niet meer annuleren.
Het is al meer dan 8 werkdagen geledenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zou binnen 8 werkdagen - of dagen, weet ik niet zeker - aanpassingen aan je abonnement moeten kunnen maken.
Screwed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is al meer dan 8 werkdagen geleden
Ze zijn ineens terug naar 2000 gegaan, volgend jaar zitten we pas in 2001.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja tzt zijn ze vast wel weer bijgedraaid
Dat zegt niks. Als jouw provider hierin meegaat moet je er ook aan geloven of contractbreuk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:49 schreef themole het volgende:
Abo net een maand geleden met 2 jaar verlengd. Ben er blij mee.
Succes met overstappen: http://tweakers.net/nieuw(...)ming-abonnement.htmlquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef lipjes het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ege-nieuwe-abos.html
was te verwachten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |