achja de tijd dat je een telefoon nodig had om te kunnen internetten ligt al lang en breed achter ons gelukkigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
Overigens gaan we nu wel flink terug in de tijd...
Ik verwacht niet dat er uberhaupt mensen zijn die 150 euro p/m over hebben voor 2g.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef HenkieVdV het volgende:
Mensen die denken dat de rest van de providers niet meegaan en hier blij lopen te verkondigen meteen weg te gaan bij KPN.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef HenkieVdV het volgende:
Mensen die denken dat de rest van de providers niet meegaan en hier blij lopen te verkondigen meteen weg te gaan bij KPN.
Ongetwijfeld wel, maar ik heb NU (zeg 1 uur geleden) een nieuw abbo afgesloten. Dus moet goed zitten voor de komende 2 jaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja jij hebt het zo te lezen wel goed geregeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel, maar ik heb NU (zeg 1 uur geleden) een nieuw abbo afgesloten. Dus moet goed zitten voor de komende 2 jaar.
Daarnaast had ik sowieso zat van Hi, en wilde ik sowieso overstappen. Dit was een extra stok om het ECHT en ook NU te doen.
Is dat een serieuze, gemeende reactie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja jij hebt het zo te lezen wel goed geregeld.
Op zeldzame storingen na voor 2 jaarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
!!!!
Ik betaal een 10tje per maand en ik heb UN-LI-MI-TED
T-Mobile![]()
Ik zit al zo lang bij T-Mobile ik lul er zo een paar jaar aan vast.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:56 schreef Vierkant. het volgende:
[..]
Op zeldzame storingen na voor 2 jaar
Welke provider?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Thas het volgende:
Ik betaal 5 euro voor een FUP van 1 gb ofzo, sim-only
zit je bij Hi? dan kan je smsen. Moet je ff googlen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:14 schreef pussywillow het volgende:
lol wut
En door die wijziging van een tijd terug kan ik pas half september verlengen inplaats van in augustus
Nou ja, ik zie het allemaal wel als ik moet verlengen.quote:Je kunt nu in plaats van 4 maanden, vanaf 2 maanden vóór het einde van je huidige contract verlengen op hi.nl, telefonisch via 0800-0346 of bij een Hi winkel bij jou in de buurt.
Tot 1 juli 2011 heb je de mogelijkheid gehad om toch nog vanaf 4 maanden voor het einde van je contract te verlengen. Dit had je kunnen doen door een sms met de tekst “NEE” naar 7171. Dit is nu niet meer mogelijk.
Dit wil ik ook. Welke provider?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Thas het volgende:
Ik betaal 5 euro voor een FUP van 1 gb ofzo, sim-only
Ik zit nu op 700MB data verkeer zonder veel dingen te doen op de 27e dag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:23 schreef FF het volgende:
Ik zit even te kijken naar mijn dataverkeer.
Alleen vanmorgen al tussen 06:00 en 07:00 1 MB aan verkeer.
Wat heb ik gedaan? Naar mijn mail gekeken, twitter gelezen en een spelletje gespeeld op mijn toestel.
De 12e en de 14e heb ik iets meer dan 100 MB dataverkeer gehad (uitgaand). Wat dat is weet ik niet eens, eens uitzoeken.
EDIT: volgens mij heb ik in die week slechtedekking.nl uitgeprobeerd...
Niet iedereen zit de hele dag op het zolderkamertje achter het pc'tjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe kom je met je mobiel boven de 1GB verbruik per maand. Hebben mensen geen geld voor een degelijke computer ofzo?
Video gaat nogal snel lijkt me.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:00 schreef Snever het volgende:
[..]
Niet iedereen zit de hele dag op het zolderkamertje achter het pc'tje
Ik red het het net met 2gb per maand
KPN
twitter:martijn_zegt twitterde op woensdag 20-07-2011 om 07:41:44Als je prijs van smsje met nieuw KPN-tarief (35 cent) naar megabytes (182 bytes/sms) omrekent betaal je dik 2000 euro voor één MB aan sms... reageer retweet
Er zijn achterlangs vast prijsafspraken gemaakt... T-mobile en Vodafone zullen vast snel volgen met deze achterlijke prijzenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Hopelijk gaat KPN failliet, deze prijzen zijn echt een gevalletje overkill much
Gelukkig heb ik Ben en kan ik opzeggen/abbo veranderen wanneer ik wil, en ik betaal 5 euro p/m voor 100 minuten/smsjes. Waar je bij KPN nu 20 euro voor betaald, en dan zit je ook nog eens er aan vast voor 2 jaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn achterlangs vast prijsafspraken gemaakt... T-mobile en Vodafone zullen vast snel volgen met deze achterlijke prijzen
Ja, maar Ben hoort bij T-Mobile he. Dus als T-Mobile gaat verhogen, dan zal Ben niet achter blijven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:30 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Ben en kan ik opzeggen/abbo veranderen wanneer ik wil, en ik betaal 5 euro p/m voor 100 minuten/smsjes. Waar je bij KPN nu 20 euro voor betaald, en dan zit je ook nog eens er aan vast voor 2 jaar____ wat waren ze denkende...
28 tiles leftquote:Hoe ver ben je met WordFeud eigenlijk?Ik moet tegen een van jullie straks
Oow, dat is waar jaquote:Ja, maar Ben hoort bij T-Mobile he. Dus als T-Mobile gaat verhogen, dan zal Ben niet achter blijven.
Nice, gaat het een beetje gelijk op?quote:28 tiles left
Je zou binnen 8 werkdagen - of dagen, weet ik niet zeker - aanpassingen aan je abonnement moeten kunnen maken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
Godvernet een week terug mijn abonnement verlengd, als ik dit had geweten had ik wel een 2jarig abo genomen.
quote:Annuleren
U kunt binnen 8 dagen na aanmelding uw contract bij de nieuwe aanbieder annuleren. Dit is een wettelijke termijn. U kunt hierover het beste contact opnemen met de aanbieder waarbij u zich heeft aangemeld. Door te annuleren wordt de opzegging bij ons automatisch opgeheven.
Als u binnen 8 dagen annuleert dan worden er verder geen extra kosten door KPN in rekening gebracht. Na 8 dagen kunt u niet meer annuleren.
Het is al meer dan 8 werkdagen geledenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zou binnen 8 werkdagen - of dagen, weet ik niet zeker - aanpassingen aan je abonnement moeten kunnen maken.
Screwed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is al meer dan 8 werkdagen geleden
Ze zijn ineens terug naar 2000 gegaan, volgend jaar zitten we pas in 2001.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja tzt zijn ze vast wel weer bijgedraaid
Dat zegt niks. Als jouw provider hierin meegaat moet je er ook aan geloven of contractbreuk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:49 schreef themole het volgende:
Abo net een maand geleden met 2 jaar verlengd. Ben er blij mee.
Succes met overstappen: http://tweakers.net/nieuw(...)ming-abonnement.htmlquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef lipjes het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ege-nieuwe-abos.html
was te verwachten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |