haha ze heeft nooit veel stof om haar lijf gehad, ik geloof dat haar moeder altijd de pakjes voor hun uitzocht in de Destiny's child tijd...toen was het ook al tegen het randje aan maar nu idd wordt het steeds ergerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Beyonce was vroeger toch zo gelovig en alles? Ik moet er wel om lachen, ze staat tegenwoordig met jarretels in haar videoclipen de foto in de OP is wederom ook weer spannend!
Waarom moest je dat dan?:Dquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:27 schreef female81 het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je hier niet om lachen, maar ik doe het toch.
Ja oke, maar dan was het idd superkort en strak, maar die lingerie...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
haha ze heeft nooit veel stof om haar lijf gehad, ik geloof dat haar moeder altijd de pakjes voor hun uitzocht in de Destiny's child tijd...toen was het ook al tegen het randje aan maar nu idd wordt het steeds erger
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:32 schreef Sushimonster het volgende:
En maar zingen over Nasty Girls zonder kleren aan...
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:32 schreef Sushimonster het volgende:
En maar zingen over Nasty Girls zonder kleren aan...
whoops dan moet ik nog even verder kijken maar vind dit al erg genoeg, hoort niet echt op het podium thuis..dat ze dat maar voor haar man bewaard in de slaapkamer...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Dat was het begin, een jaar of 1,5 geleden
nouja lingerie blijft lingerie he, volgen smij is het niet voor ''on stage'' uitgevondenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:59 schreef Copycat het volgende:
Ik vind streetwear en stage wear nogal een wereld van verschil ...
En wat een prachtig hardbody, die Beyoncé.
Dit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:59 schreef Copycat het volgende:
Ze kan het overduidelijk hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:59 schreef Copycat het volgende:
eens ja, Madonna ziet er echt uit als een gespierde breinaald tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:06 schreef Dizer het volgende:
Tssk... ik zie liever haar in die outfitsdan bijvoorbeeld Madonna
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |