ik heb anders nog geen filmpje gezienquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:05 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als ik een live-stream zou hebben was het me niet gelukt.
Ik kom uit op iets minder dan 1 Gb.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Vannacht mezelf weten te filmen voor 7 uur lang. Eindresultaat is een filmpje van 100gbMisschien had ik het niet in .avi moeten opslaan
Met wat heb je het opgenomen? En op hoeveel fps?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik kom uit op iets minder dan 1 Gb.
Webcam.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met wat heb je het opgenomen? En op hoeveel fps?
Wat de fuck, 100 gb?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Vannacht mezelf weten te filmen voor 7 uur lang. Eindresultaat is een filmpje van 100gbMisschien had ik het niet in .avi moeten opslaan
SHD.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat de fuck, 100 gb?Wat voor kwaliteit is dat?
UHDquote:
Ohh ik dacht al! Die droomt dat ie in t spookhuis zit ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef erikkll het volgende:
Let op, dit is dus geen timelapse he! Rechtsonderin zie je het tijdstip, maar momenten dat ik niet heb bewogen staan hier dus niet in - alleen bewegingen
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Halfnaakte Fok!kers!! Tweemaal blijft het beeld hangen om een of andere reden, was te lui om dit er uit te knippen.
Ik win, ik kwam uit op 14 MB. Je bent ict'er of je bent het niet he.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik kom uit op iets minder dan 1 Gb.
quote:
Leuk flimpje geworden ook!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Halfnaakte Fok!kers!! Tweemaal blijft het beeld hangen om een of andere reden, was te lui om dit er uit te knippen.
Als je een Macbook hebt of een iMac kan je gewoon de ingebouwde camera gebruiken toch? En de video opnemen doe je gewoon met Photobooth. Daarna kan je de video met 800% versnellen in iMovie en uploaden op YouTube.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:20 schreef Twinky het volgende:
Ik wil dit ook wel doenhoe moet dat? (Mac)
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Nog bedankt hiervoor, tranen over m'n wangen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:46 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
http://sleeptalkinman.blogspot.com/
: D
Ik heb Mac en had EyeSight gedownload en die laat ik gewoon om de twee minuten een foto maken, resultaat is goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:20 schreef Twinky het volgende:
Ik wil dit ook wel doenhoe moet dat? (Mac)
bij nader inzien toch maar niet slaapverlamming doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:53 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk dat er weinig gebeurt als je verlamd bent
als je een laptop hebt met webcam is het al genoeg om die 1 meter van je bed aan te laten staan. dan film je met de webcam en het geeft ook net genoeg licht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:43 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik volg deze maar even, lijkt me interessant om te zien.
Zelf ga ik niks opnemen, want ik weet van mezelf dat ik gewoon niet kan slapen met de lichten aan. En met de lichten uit zie je niks.
vanavond gelijk doenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
Ik moet dit gewoon een keer doen. Al is het maar omdat mijn vriend zeurt dat ik zoveel draai in mijn slaap, waardoor hij wel eens een slechte nacht heeft. We zullen zien of ik echt zo vervelend ben.
Okéquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als je een laptop hebt met webcam is het al genoeg om die 1 meter van je bed aan te laten staan. dan film je met de webcam en het geeft ook net genoeg licht.
Zo doe ik het ook elke keer
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké.
Moet ik wel eerst even wat opruimen hier voordat er een laptop kan staan.
leuk initatief! en leuk filmpje welquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:54 schreef xzaz het volgende:
Weet je dat het nog steeds niet duidelijk is waarom de mens uberhaupt slaapt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen met al dat gefap.
Don't do itquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:14 schreef gogosweden het volgende:
ik schop m weer omhoog!
Vanavond ga ik het weer doen, gewoon voor de lol. Dan zien we wel wat de uitkomst is![]()
misschien dat ik voor het eerst een "slaapverlamming" op ga roepen, dan kan ik gelijk zien hoe dat eruit ziet
Ik weet niet of ik dat wel wil weten van mezelfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef Lin93 het volgende:
Filmen nooit gedaan, maar wel eens zo'n app gebruikt die bij geluid alles opneemt. Erg grappig. Ja...ik praat in mijn slaap
Diezelfde app als die meet hoe diep je slaapt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef Lin93 het volgende:
Filmen nooit gedaan, maar wel eens zo'n app gebruikt die bij geluid alles opneemt. Erg grappig. Ja...ik praat in mijn slaap
Misschen heeft hij schokkende beelden aangetroffen..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
krijgen wij het resultaat nog te zien?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
Misschen heeft hij schokkende beelden aangetroffen..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
Misschen heeft hij schokkende beelden aangetroffen..
[ afbeelding ]
Als ik nou op "opnemen" had gedrukt....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
krijgen wij het resultaat nog te zien?
slimquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef tomaat52 het volgende:
[..]!
[..]
Als ik nou op "opnemen" had gedrukt....
Denk het niet. Licht van de webcam was bloed irritant.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
slim
ga je het vanavond nog een keer proberen?
jammerquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Denk het niet. Licht van de webcam was bloed irritant.
Link is dood?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Heb je al naar de datum gekeken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |