quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen met al dat gefap.
Don't do itquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:14 schreef gogosweden het volgende:
ik schop m weer omhoog!
Vanavond ga ik het weer doen, gewoon voor de lol. Dan zien we wel wat de uitkomst is![]()
misschien dat ik voor het eerst een "slaapverlamming" op ga roepen, dan kan ik gelijk zien hoe dat eruit ziet
Ik weet niet of ik dat wel wil weten van mezelfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef Lin93 het volgende:
Filmen nooit gedaan, maar wel eens zo'n app gebruikt die bij geluid alles opneemt. Erg grappig. Ja...ik praat in mijn slaap
Diezelfde app als die meet hoe diep je slaapt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef Lin93 het volgende:
Filmen nooit gedaan, maar wel eens zo'n app gebruikt die bij geluid alles opneemt. Erg grappig. Ja...ik praat in mijn slaap
Misschen heeft hij schokkende beelden aangetroffen..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
krijgen wij het resultaat nog te zien?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
Misschen heeft hij schokkende beelden aangetroffen..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
Misschen heeft hij schokkende beelden aangetroffen..
[ afbeelding ]
Als ik nou op "opnemen" had gedrukt....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
krijgen wij het resultaat nog te zien?
slimquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef tomaat52 het volgende:
[..]!
[..]
Als ik nou op "opnemen" had gedrukt....
Denk het niet. Licht van de webcam was bloed irritant.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
slim
ga je het vanavond nog een keer proberen?
jammerquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Denk het niet. Licht van de webcam was bloed irritant.
Link is dood?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Halfnaakte Fok!kers!! Tweemaal blijft het beeld hangen om een of andere reden, was te lui om dit er uit te knippen.
Bekijk deze YouTube-video
Heb je al naar de datum gekeken?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |