Ik ga als ik klaar ben met het bewerken van de foto's van de afgelopen weken eens aan de blurb!quote:
Nice, voorzichtig gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:39 schreef Puala het volgende:
[me=Puala] hypert
[/me]
Ik heb na 2 jaar ingeschreven te staan bij de woningbouw en ondertussen ook nog het halve internet wekelijks op zijn kop te zetten.. me als 2e weten te plaatsen voor een huisje in de plaats waar ik zo graag wil wonen! Afgelopen keren allemaal plek 20 - 40 en nu zomaar ineens 2e![]()
En nu ga ik heel hard duimen dat #1 hem eigenlijk niet zo graag wilt en dus nee zegt
En je hebt net een verhuizing achter de rug!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:39 schreef Puala het volgende:
[me=Puala] hypert
[/me]
Ik heb na 2 jaar ingeschreven te staan bij de woningbouw en ondertussen ook nog het halve internet wekelijks op zijn kop te zetten.. me als 2e weten te plaatsen voor een huisje in de plaats waar ik zo graag wil wonen! Afgelopen keren allemaal plek 20 - 40 en nu zomaar ineens 2e![]()
En nu ga ik heel hard duimen dat #1 hem eigenlijk niet zo graag wilt en dus nee zegt
Tof! Ik hoop echt voor je dat je het huis krijgtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Puala het volgende:
Ik sta nummer 1![]()
![]()
Net gebeld. Moet een brief afwachten, dan op intake en als ik goedgekeurd ben word de afspraak voor sleutel overdracht gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |