Ik ga als ik klaar ben met het bewerken van de foto's van de afgelopen weken eens aan de blurb!quote:
Nice, voorzichtig gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:39 schreef Puala het volgende:
[me=Puala] hypert
[/me]
Ik heb na 2 jaar ingeschreven te staan bij de woningbouw en ondertussen ook nog het halve internet wekelijks op zijn kop te zetten.. me als 2e weten te plaatsen voor een huisje in de plaats waar ik zo graag wil wonen! Afgelopen keren allemaal plek 20 - 40 en nu zomaar ineens 2e![]()
En nu ga ik heel hard duimen dat #1 hem eigenlijk niet zo graag wilt en dus nee zegt
En je hebt net een verhuizing achter de rug!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:39 schreef Puala het volgende:
[me=Puala] hypert
[/me]
Ik heb na 2 jaar ingeschreven te staan bij de woningbouw en ondertussen ook nog het halve internet wekelijks op zijn kop te zetten.. me als 2e weten te plaatsen voor een huisje in de plaats waar ik zo graag wil wonen! Afgelopen keren allemaal plek 20 - 40 en nu zomaar ineens 2e![]()
En nu ga ik heel hard duimen dat #1 hem eigenlijk niet zo graag wilt en dus nee zegt
Tof! Ik hoop echt voor je dat je het huis krijgtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Puala het volgende:
Ik sta nummer 1![]()
![]()
Net gebeld. Moet een brief afwachten, dan op intake en als ik goedgekeurd ben word de afspraak voor sleutel overdracht gemaakt
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Puala het volgende:
Ik sta nummer 1![]()
![]()
Net gebeld. Moet een brief afwachten, dan op intake en als ik goedgekeurd ben word de afspraak voor sleutel overdracht gemaakt
Hij is grijs/beige-achtig. En het is een gebruiksvoorwerp, boeiendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:37 schreef problematiQue het volgende:
Waar gaat die naar toe? Die blijft niet lang wit
Feli meid! Weet je wel al zeker dat het huis je bevalt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Puala het volgende:
Ik sta nummer 1![]()
![]()
Mijn donkerblauwe rugzak is na de afgelopen weken meer bruin dan blauwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij is grijs/beige-achtig. En het is een gebruiksvoorwerp, boeiend.
En waar 'ie naar toe gaat? Eerst maar eens beginnen met huttentochten in Oostenrijk (hopelijk wordt 't wel snel wat beter weer, vertrek morgen) en daarna met de tent rondtrekken in Schotland.
De buurt is goed, de straat is tof, de plaats is tof. Dan zou het appartement wel heel erg uitgeleefd/afgeragd moeten zijn wil ik het niet doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Feli meid! Weet je wel al zeker dat het huis je bevalt?
Ik ken het verschijnsel ja. Maar als de binnenkant maar schoon blijft vind ik 't prima.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Mijn donkerblauwe rugzak is na de afgelopen weken meer bruin dan blauw
Welke plaats hebben we het over eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef Puala het volgende:
[..]
De buurt is goed, de straat is tof, de plaats is tof. Dan zou het appartement wel heel erg uitgeleefd/afgeragd moeten zijn wil ik het niet doen eigenlijk.
Dorpje rondom Geldermalsenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke plaats hebben we het over eigenlijk?
Wasda? Lenshoes voor een 800mm?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
Het is dan geen fotovest maar toch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeli!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Puala het volgende:
Ik sta nummer 1![]()
![]()
Tricht toevallig? Daar heb ik familie wonen. En als 't niet opschiet met woonruimte in Utrecht vinden dan trek ik (misschien) daar tijdelijk in.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Dorpje rondom GeldermalsenEn ja, daar ben ik blij mee
Ik moest lachenquote:
Nee niet Tricht. Enneh, oordoppen niet nodig. Dijk is ver genoeg wegquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tricht toevallig? Daar heb ik familie wonen. En als 't niet opschiet met woonruimte in Utrecht vinden dan trek ik (misschien) daar tijdelijk in.
Enneh, schaf maar oordopjes aan.. als ik in Utrecht woon kom ik regelmatig de dijkjes onveilig maken daar.
Die banden/velgen doen mij op de één of andere manier aan de Canon-objectieven denkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
Ehhh, deze?
[ afbeelding ]
Je loopt achter kerel!
Leuk zo'n reünie!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:06 schreef SP22 het volgende:
woooow... Mn spaanse vrienden zijn iedereen die ik ken in spanje aan het optrommelen dat ze naar Madrid komen als ik er ben! How cool!
quote:Nikon Pro Series Ranks Highest in Online Buyer Satisfaction with DSLR Cameras
WESTLAKE VILLAGE, Calif.: 19 July 2011 — Owners of DSLR cameras indicate they are highly satisfied with the picture quality of their cameras, but are notably less satisfied with durability and shutter speed/lag time, according to the J.D. Power and Associates 2011 Digital Single-Lens Reflex Camera Online Buyer StudySM released today.
The study examines satisfaction among verified online buyers of digital single-lens reflex camera models. Responses were collected by PowerReviews and reflect the attitudes of actual DSLR camera owners who conducted their purchase using an e-commerce site. The study measures satisfaction among DSLR camera owners across five factors (listed in order of importance): picture quality (including picture clarity, sharpness and color); durability and reliability (including damage resistance, battery life and sturdiness); variety of features (including zoom, image stabilization and low light settings); ease of operation; and shutter speed/lag time (overall “speed” of the camera, including shutter lag time).
Jeej, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Puala het volgende:
Ik sta nummer 1![]()
![]()
Daarom kocht ik 'm ook. Nu rijd ik op een L-motor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die banden/velgen doen mij op de één of andere manier aan de Canon-objectieven denken
Zwaar leven joh!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef SP22 het volgende:
Of ze willen op toernee.. in 6 dagen Madrid, Granada, ALmeria, Málaga, Sevilla en weer Madrid ofzo..
Ehhquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef kanovinnie het volgende:
The study measures satisfaction among DSLR camera owners across five factors (listed in order of importance): picture quality (including picture clarity, sharpness and color); durability and reliability (including damage resistance, battery life and sturdiness); variety of features (including zoom, image stabilization and low light settings); ease of operation; and shutter speed/lag time (overall “speed” of the camera, including shutter lag time).
Daarvan is maar 3 dingen (damage resistance/sturdiness), low light settings en shutter speed/lag) iets wat echt alleen aan een body ligt
Dat zijn toch vooral combi's tussen je lens en body? Ook een pro body werkt niet optimaal met slechte lenzen.quote:
Hm, dat is wel handig. Een soort TinEye.com functionaliteit erbij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 06:39 schreef problematiQue het volgende:
Kennen jullie deze functie al van images.google.com? Je klikt op het fotocamera-icoontje, en dan kun je een foto opgeven, en dan zoekt 'ie vergelijkbare foto's. Zo kun je dus je eigen foto opgeven, en zien waar die allemaal beland is, zo is deze foto van mij, die een tijdje terug populair was op 500px, op allemaal russische en oosterse blogs terecht gekomen.
Leuk om te weten! Heb je de begeleidende teksten al door Google translate gehaald?quote:Op woensdag 20 juli 2011 06:39 schreef problematiQue het volgende:
Kennen jullie deze functie al van images.google.com? Je klikt op het fotocamera-icoontje, en dan kun je een foto opgeven, en dan zoekt 'ie vergelijkbare foto's. Zo kun je dus je eigen foto opgeven, en zien waar die allemaal beland is, zo is deze foto van mij, die een tijdje terug populair was op 500px, op allemaal russische en oosterse blogs terecht gekomen.
Ga je wéér verhuizenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Puala het volgende:
Ik sta nummer 1![]()
![]()
Ik heb de Chinese wel gelezen, heel veel 'oh wat schattig'quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Leuk om te weten! Heb je de begeleidende teksten al door Google translate gehaald?
Goede reis!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:44 schreef problematiQue het volgende:
Op naar het vliegveld - het volgende bericht is uit Nederland
Das ook een leuke voor een eigen topic!quote:Op woensdag 20 juli 2011 06:39 schreef problematiQue het volgende:
Kut, ik kom er met dit dus achter dat er een foto van mij is gebruikt bij een inmiddels failliete elektro-webwinkel. Het heeft dus geen zin meer om een factuur te sturen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 06:39 schreef problematiQue het volgende:
Hmmm... serieus?! Dat is wel erg onbeschoft...quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:47 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Kut, ik kom er met dit dus achter dat er een foto van mij is gebruikt bij een inmiddels failliete elektro-webwinkel. Het heeft dus geen zin meer om een factuur te sturen.
Plak deze maar eens in bij dat images.google ding:quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hmmm... serieus?! Dat is wel erg onbeschoft...
Mja, een kale kip kun je niet plukken...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:54 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Plak deze maar eens in bij dat images.google ding:
http://farm5.static.flickr.com/4101/4857084974_54a8b72d5c.jpg
Kijk maar: http://images.google.com/(...)1440&bih=717&prmdo=1
Daar zat ik dus ook al mee, heb wel de foto's met redelijk wat views gechecked. Dit was tot nog toe de enige.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar om nou al mijn foto's af te gaan
Waar stond die foto dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:50 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al mee, heb wel de foto's met redelijk wat views gechecked. Dit was tot nog toe de enige.
Ja idd,... bij Flickr kun je aangeven welke rechten je afgeeft (Volledige eigenaar, Creative Commons etc.).quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:56 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Waar ik de foto heb gezet bedoel je?
Op flickr en op mijn eigen site.
Dan nog, ook al geef ik er geen aparte rechten aan en staat het als standaard, dan staat er nog copyright All rights reserved. En heeft een bedrijf geen recht om zomaar een foto van mij voor zijn website te gebruiken zonder mijn toestemming.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja idd,... bij Flickr kun je aangeven welke rechten je afgeeft (Volledige eigenaar, Creative Commons etc.).
Gelijk heb je, hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:33 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dan nog, ook al geef ik er geen aparte rechten aan en staat het als standaard, dan staat er nog copyright All rights reserved. En heeft een bedrijf geen recht om zomaar een foto van mij voor zijn website te gebruiken zonder mijn toestemming.
Dat heeft op dit moment geen zin, ik sta als laatste in de rij van schuldeisers dan. Daarbij is de site op dit moment offline. Zodra de site toch weer online zou komen en de foto staat er nog op, ga ik wel een mail o.i.d. sturen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gelijk heb je, hoorMaar goed,... ga je de vorige eigenaar er nog op aanspreken?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat heeft op dit moment geen zin, ik sta als laatste in de rij van schuldeisers dan. Daarbij is de site op dit moment offline. Zodra de site toch weer online zou komen en de foto staat er nog op, ga ik wel een mail o.i.d. sturen.
http://www.opgelichtopint(...)pl?num=1308053864/80
Hehe dat is wel heel erg bizar. En ze jatten een foto en dan kom je ze daar ook nog eens tegen. Wat een "bedrijf" zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat heeft op dit moment geen zin, ik sta als laatste in de rij van schuldeisers dan. Daarbij is de site op dit moment offline. Zodra de site toch weer online zou komen en de foto staat er nog op, ga ik wel een mail o.i.d. sturen.
http://www.opgelichtopint(...)pl?num=1308053864/80
Weet jij ook al zeker of je naar die meet gaat? Lijkt mij erg gaaf, alleen wel afhankelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:20 schreef problematiQue het volgende:
Ik ben er weeeeeeeeer! Nederland is raar, het voelt een beetje aan als buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |