Technische Analyse wordt in dit topic meestal met cynisme en hoongelach begroet. Als je graag met gelijkgezinden over TA wilt discussieren, dan zou ik daarvoor een apart topic openen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:38 schreef Radiopiet het volgende:
Ik denk dat Netflix binnenkort naar de $300 kan Binnen een jaar naar de $400
je ziet duidelijk het trendkanaal.
Inderdaad, klinkt bekend. Als je een TA uitvoert en je bent nieuwsgierig hoe anderen er over denken, dan wordt het afgedaan met :quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:50 schreef jaco het volgende:
[..]
Technische Analyse wordt in dit topic meestal met cynisme en hoongelach begroet. Als je graag met gelijkgezinden over TA wilt discussieren, dan zou ik daarvoor een apart topic openen.
Of je nu vindt dat de aandelen laag of hoog staan, dat heeft niks met de beleggingstermijn te maken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:16 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
De aandelen staan best laag, als je voor een jaar wilt beleggen kun je best aandelen kopen.
Op lange termijn bewegen ze naar een gemiddelde K/W verhouding, dat zal hij wel bedoeld hebben. Maar dat ze nu laag zouden staan is natuurlijk nonsens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:57 schreef LXIV het volgende:
Of je nu vindt dat de aandelen laag of hoog staan, dat heeft niks met de beleggingstermijn te maken.
Nee, maar ze staan ook niet hoog. Er valt weinig van te zeggen, naar mijn mening. Maar als je 500 euro hebt en een jaar de tijd, zou ik iig niet de beurs op gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:15 schreef dvr het volgende:
[..]
Op lange termijn bewegen ze naar een gemiddelde K/W verhouding, dat zal hij wel bedoeld hebben. Maar dat ze nu laag zouden staan is natuurlijk nonsens.
Wil 't lukken? Ikzelf ben de perfecte contra-indicator; moest ik zeggen wat ik koop kan iedereen hier gerust short gaan en winst pakken. Op lange termijn komt 't vaak wel goed, en zeker direct calls schrijven loont bij mij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Inderdaad, klinkt bekend. Als je een TA uitvoert en je bent nieuwsgierig hoe anderen er over denken, dan wordt het afgedaan met :![]()
Of er wordt gezegd dat aandelen al jaren te hoog gewaardeerd zijn. Lekker belangrijk, ik investeer speculeer toch op de korte termijn.
solar powered blimpquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef JimmyJames het volgende:
Als ik zoiets lees: http://www.businessinside(...)hip-goes-down-2011-7
Dan denk ik toch dat er zat dingen zijn waarop ze moeten kunnen bezuinigen daar in de VS
Maar zeppelins zijn echt een uitstekend middel om heel goedkoop, heel veel, en schoon cargo te vervoeren. Na die grote ramp tientallen jaren geleden is er weinig meer naar omgekeken wat erg jammer is. Juist dit soort projecten zouden in crisistijd heel nuttig kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef JimmyJames het volgende:
Als ik zoiets lees: http://www.businessinside(...)hip-goes-down-2011-7
Dan denk ik toch dat er zat dingen zijn waarop ze moeten kunnen bezuinigen daar in de VS
Wij gaan binnenkort een zeppelin gebruiken als communicatie-satelliet. Is ook cool!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:40 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
solar powered blimp
ik vinnem geweldig
ik weet nu wat ik wil worden als ik groot ben: zepke piloot!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort een zeppelin gebruiken als communicatie-satelliet. Is ook cool!
+1.74% nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |