Think again.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef Hooidraad het volgende:
Langzaam aan begin ik hem het Helwani-incident te vergeven
Denk dat hij op deze manier wel het merendeel van het publiek achter zich krijgt.
Ik las het net ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Think again.
Wat een kneus is het toch ook: Rampage/Couture fight on Twitter gets ugly
shake weight, duh!quote:
Zou ik ook doen als ik door 4 lui gepakt zou worden. Boontje komt om zijn trap in je fucking gezicht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die laatste trap was echt een no-go, verschrikkelijke filmpjes altijd zoiets
Zijn reactie is een beetje kinderlijk maar wel begrijpelijk denk ik. In zijn predictions pickt Couture altijd tegen Rampage, maar noemt hem wel zijn vriend. Bij de prediction van Page - Hammill zat ie te ijlen dat Rampage out of shape op zou komen dagen en dat Hammill daarom zou winnen. Maar ondertussen wel lief doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
Rampage is gewoon dom en impulsief. Hij is tenminste niet zo fake als Jones, dus ik hoop nog steeds dat hij die knul down to earth brengt.
Even so.. Van Captain America moet je gewoon afblijven.
Je doet wel heel erg je best om alle vooroordelen over mensen die in mma trainen te bevestigen, hè?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik door 4 lui gepakt zou worden. Boontje komt om zijn trap in je fucking gezicht.
Hehe, MMA training of niet, als je dat over je heen laat gaan ben je gewoon een unterman.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best om alle vooroordelen over mensen die in mma trainen te bevestigen, hè?
Ja, nja, mwah, wel mee eens eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Neh, fuck Randy Couture. Meest overrated vechter in de history van de UFC.
Ik zou mijn training juist gebruiken om extra hard te trappenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best om alle vooroordelen over mensen die in mma trainen te bevestigen, hè?
Er is een verschil tussen terugvechten en iemand die al half bewusteloos op de grond ligt in z'n gezicht soccerkicken..quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hehe, MMA training of niet, als je dat over je heen laat gaan ben je gewoon een unterman.
Dat zal, maar daar geef ik op zo'n moment weinig om. Ik vecht niet vaak ofzo, bijna nooit eigenlijk, omdat de meeste mensen ook wel beter weten. Maar ik doe niks half.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen terugvechten en iemand die al half bewusteloos op de grond ligt in z'n gezicht soccerkicken..
Zo van... "Holy shit. Een MMA vechter. Ik doe niks meer Jajong." ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zal, maar daar geef ik op zo'n moment weinig om. Ik vecht niet vaak ofzo, bijna nooit eigenlijk, omdat de meeste mensen ook wel beter weten. Maar ik doe niks half.
Ja, precies zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zo van... "Holy shit. Een MMA vechter. Ik doe niks meer Jajong." ?
Het zal je misschien verbazen, maar sommige mensen hebben een uitstraling dat je bij voorbaat al weet dat het niet handig is om ruzie te zoeken. Zelf heb ik die ook (ondanks dat ik nog verre van goedgetraind ben), waar maken jullie je verder druk om zegquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zo van... "Holy shit. Een MMA vechter. Ik doe niks meer Jajong." ?
Pics!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar sommige mensen hebben een uitstraling dat je bij voorbaat al weet dat het niet handig is om ruzie te zoeken. Zelf heb ik die ook (ondanks dat ik nog verre van goedgetraind ben), waar maken jullie je verder druk om zeg.
quote:
Dat geloof ik best. Sinds ik train heb ik ook niet meer gevochten, al jaren niet meer. Terwijl ik toen ik nog basketbalde bijna elk weekend wel mot had.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar sommige mensen hebben een uitstraling dat je bij voorbaat al weet dat het niet handig is om ruzie te zoeken. Zelf heb ik die ook (ondanks dat ik nog verre van goedgetraind ben), waar maken jullie je verder druk om zeg.
Haha, dan noem je ook wel iemand. Ik denk ook niet dat deze mannen veel problemen hebben op straat:quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:35 schreef Paxlie het volgende:
Al ben ik zo natuurlijk een mietje naast een echt beest
[ afbeelding ]
sowieso een snackbarharses, magoed
Als je mensen in hun gezicht trapt als ze down zijn ben je lager dan een untermanquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hehe, MMA training of niet, als je dat over je heen laat gaan ben je gewoon een unterman.
Vertel dat even aan de Pride mensen, kusjedag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 04:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je mensen in hun gezicht trapt als ze down zijn ben je lager dan een unterman
Maar ik had van jou eerlijk gezegd ook niet anders verwacht
He had it coming, het was 4 tegen 1.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 04:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je mensen in hun gezicht trapt als ze down zijn ben je lager dan een unterman
Maar ik had van jou eerlijk gezegd ook niet anders verwacht
Dat is volgens MMA regels daar, is wat anders dan je gezonde verstand op straat gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 06:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vertel dat even aan de Pride mensen, kusjedag.
Mwah, ik ben slechts een casual fanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog mensen die Strikeforce Challengers gaan kijken dit weekend?
dit is wel 50 kilo later, he Paxquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:35 schreef Paxlie het volgende:
Al ben ik zo natuurlijk een mietje naast een echt beest
[ afbeelding ]
sowieso een snackbarharses, magoed
20quote:
Bellator wil hem niet heb ik gehoord, las woensdag ergens een quote van Bjorn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nate heeft niets te zoeken bij BAMMA. Snap niet dat hij niet naar bellator gegaan is..
Wat nu weerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:18 schreef Tazmaniac het volgende:
In other news:
• Bobby Lashley Pulls Out of Titan Fighting Championship Card
Jawelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog mensen die Strikeforce Challengers gaan kijken dit weekend?
Is dan ook geregisseerd door Steven Soderbergh.. niet bepaald de minstequote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:59 schreef dapluiz het volgende:
ziet er nog niet eens zo heel slecht uit
http://trailers.apple.com/trailers/independent/haywire/
En ze lijkt er beter uit te zien als op die setpics in een wetsuit, toen leek ze wel net aangespoeld :p
Op het moment niet.. ben een beetje aan het nadenken welke mijn volgende gaat worden namelijk. Dus als iemand tips heeft?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je zelf nog met highlight vids bezig?
Een highlight vid over wat iemand moet doen om echt hoog te komen, beelden van trainen, voedsel, meer trainen, stuk gaan, wedstrijden, verliezen, winnen, media, huilen, lachen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:03 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Op het moment niet.. ben een beetje aan het nadenken welke mijn volgende gaat worden namelijk. Dus als iemand tips heeft?
Dat klinkt als een highlight vid over Jens Pulverquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Een highlight vid over wat iemand moet doen om echt hoog te komen, beelden van trainen, voedsel, meer trainen, stuk gaan, wedstrijden, verliezen, winnen, media, huilen, lachen.
Verhelderend artikel: Behind The Dana White-Frank Shamrock Twitter Beefquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is dan ook geregisseerd door Steven Soderbergh.. niet bepaald de minste
+
Twitter war between Frank Shamrock and Dana White/Mike Swick
i'll eat her themquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Miesha vind het leuk om taartjes te bakken
Bereid alvast eentje voor van Filipovic, aangezien hij met een grootse overwinning op de proppen komtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:03 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Op het moment niet.. ben een beetje aan het nadenken welke mijn volgende gaat worden namelijk. Dus als iemand tips heeft?
Flikker op met die meuk hier, daar is een pro-wrestling topic voorquote:Op zondag 24 juli 2011 21:11 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)rt-4-6-hq_shortfilms
WWE vrouwen worstelen
Vanaf 6.57
of je kijkt 5 post naar boven,lolquote:Op zondag 24 juli 2011 21:12 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-pt1-3-hq_shortfilms
Inside MMA 22/7 met Chris Leben, Melvin Guillard en Misha Tate
Ben 'm aan het binnenhalen, morgenavond ga ik het eens rustig bekijkenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Rus bij Strikeforce gemist? kijk iniedergeval dat gevecht, was oprecht mooi
Not againquote:With Alessio Sakara forced out of August's UFC 133 event, Constantinos Phillippou (7-2 MMA, 0-1 UFC) has been pulled from a preliminary card bout with Rafael "Sapo" Natal (12-3-1 MMA, 0-1-1 UFC) and will now face Jorge Rivera (19-8 MMA, 7-6 UFC) on the evening's pay-per-view broadcast.
Ik heb als het goed is een invite naar je gestuurdquote:Op maandag 25 juli 2011 22:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik mis overigens een boel mensen op www.mmaplayground.com
Hoogstaande, n00cl30n, cardizzle, fyodor, brawler, happel, omega, pwned, litmanenafca, roepdeman, mcnulty, kevin
where ya at?
Jij staat er gewoon bij hoor, heeft Taz overheen gelezen denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is een invite naar je gestuurd
Dan moet je even wachten tot Taz je accepteert.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:57 schreef n00cL30n het volgende:
Help mij eens joinen? Heb al een invite request gedaan enzo..
Ach.. als hij verliest dan weet hij in ieder geval dat het gods wil was geweest..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:00 schreef McNulty het volgende:
Fedor zal toch echt moeten winnen van Henderson om niet compleet afgeschreven te worden.
x2quote:Op maandag 25 juli 2011 23:09 schreef McNulty het volgende:
Ik ken dat mmaplayground verder niet maar ik vind het sowieso leuker om de picks hier op fok te plaatsen.
quote:As @mauroranallo notes, Zuffa has changed naming of the Strikeforce women's titles. 135 is once again bantamweight. 145 is featherweight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |