Think again.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef Hooidraad het volgende:
Langzaam aan begin ik hem het Helwani-incident te vergeven
Denk dat hij op deze manier wel het merendeel van het publiek achter zich krijgt.
Ik las het net ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Think again.
Wat een kneus is het toch ook: Rampage/Couture fight on Twitter gets ugly
shake weight, duh!quote:
Zou ik ook doen als ik door 4 lui gepakt zou worden. Boontje komt om zijn trap in je fucking gezicht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die laatste trap was echt een no-go, verschrikkelijke filmpjes altijd zoiets
Zijn reactie is een beetje kinderlijk maar wel begrijpelijk denk ik. In zijn predictions pickt Couture altijd tegen Rampage, maar noemt hem wel zijn vriend. Bij de prediction van Page - Hammill zat ie te ijlen dat Rampage out of shape op zou komen dagen en dat Hammill daarom zou winnen. Maar ondertussen wel lief doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
Rampage is gewoon dom en impulsief. Hij is tenminste niet zo fake als Jones, dus ik hoop nog steeds dat hij die knul down to earth brengt.
Even so.. Van Captain America moet je gewoon afblijven.
Je doet wel heel erg je best om alle vooroordelen over mensen die in mma trainen te bevestigen, hè?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik door 4 lui gepakt zou worden. Boontje komt om zijn trap in je fucking gezicht.
Hehe, MMA training of niet, als je dat over je heen laat gaan ben je gewoon een unterman.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best om alle vooroordelen over mensen die in mma trainen te bevestigen, hè?
Ja, nja, mwah, wel mee eens eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Neh, fuck Randy Couture. Meest overrated vechter in de history van de UFC.
Ik zou mijn training juist gebruiken om extra hard te trappenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best om alle vooroordelen over mensen die in mma trainen te bevestigen, hè?
Er is een verschil tussen terugvechten en iemand die al half bewusteloos op de grond ligt in z'n gezicht soccerkicken..quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hehe, MMA training of niet, als je dat over je heen laat gaan ben je gewoon een unterman.
Dat zal, maar daar geef ik op zo'n moment weinig om. Ik vecht niet vaak ofzo, bijna nooit eigenlijk, omdat de meeste mensen ook wel beter weten. Maar ik doe niks half.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen terugvechten en iemand die al half bewusteloos op de grond ligt in z'n gezicht soccerkicken..
Zo van... "Holy shit. Een MMA vechter. Ik doe niks meer Jajong." ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zal, maar daar geef ik op zo'n moment weinig om. Ik vecht niet vaak ofzo, bijna nooit eigenlijk, omdat de meeste mensen ook wel beter weten. Maar ik doe niks half.
Ja, precies zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zo van... "Holy shit. Een MMA vechter. Ik doe niks meer Jajong." ?
Het zal je misschien verbazen, maar sommige mensen hebben een uitstraling dat je bij voorbaat al weet dat het niet handig is om ruzie te zoeken. Zelf heb ik die ook (ondanks dat ik nog verre van goedgetraind ben), waar maken jullie je verder druk om zegquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zo van... "Holy shit. Een MMA vechter. Ik doe niks meer Jajong." ?
Pics!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar sommige mensen hebben een uitstraling dat je bij voorbaat al weet dat het niet handig is om ruzie te zoeken. Zelf heb ik die ook (ondanks dat ik nog verre van goedgetraind ben), waar maken jullie je verder druk om zeg.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |