1999 beldequote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef Smoofie het volgende:
Ooit zullen jullie weer kampioen zijn ja.
Omdat hij de opvolger is van zijn maatje Beenhakker.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom heeft Derksen het eigenlijk altijd zo tegen Martin ?
Volgens mij had hij het ervoor ook al.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef BerryFR het volgende:
[..]
Omdat hij de opvolger is van zijn maatje Beenhakker.
Feyenoord heeft interesse in Louis.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou lees ik in het vorige topic dat JD in Tour du Jour iets ging zeggen, wat zei ie?
Johan baseert meestal zijn mening op eerste indrukken waar hij vervolgens nauwelijks meer van afwijkt. Zo is dat in Martins geval de overduidelijke aanwezigheid van zijn vrouw (dan kun je het bij hem al vergeten) en de spelers die hij naar zijn nieuwe werkgever haalde.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het ervoor ook al.
Klopt, zegt ook wel veel over Derksen zelf.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:12 schreef Sportex het volgende:
[..]
Johan baseert meestal zijn mening op eerste indrukken waar hij vervolgens nauwelijks meer van afwijkt. Zo is dat in Martins geval de overduidelijke aanwezigheid van zijn vrouw (dan kun je het bij hem al vergeten) en de spelers die hij naar zijn nieuwe werkgever haalde.
Het nieuws was niet de interesse in van Gaal maar het ultieme bewijs dat "van Geel nu helemaal de weg kwijt is."quote:
Stel je niet zo aan zeg, hij beledigt niemand. Probeer de dingen wat relaxed op te vatten.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
Hij is ook wel vermakelijk en hij mag van mij van spelers vinden wat hij wil maar mensen die hij nooit heeft ontmoet op tv maar gaan beledigen vind ik erg zwak.
Ga eerst maar eens ff leren schrijven. En nou wegwezen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een arrogatie, 'wij worden kampioen' ..
Feyenoord
Ninjaeditquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens ff leren schrijven. En nou wegwezen!
Ik bepaal zelf wel hoe ik dingen opvat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg, hij beledigt niemand. Probeer de dingen wat relaxed op te vatten.
Tuurlijk, dat kun je best. Maar zo af en toe open staan voor een goede tip kan nooit kwaad natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel hoe ik dingen opvat.
Voor een goede tip niet nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat kun je best. Maar zo af en toe open staan voor een goede tip kan nooit kwaad natuurlijk
Louis niet in Feyenoord.quote:
quote:Louis van Gaal zegt 'nee' tegen zoekend Feyenoord
18/07/2011 11:59
Louis van Gaal heeft Feyenoord laten weten niet geïnteresseerd te zijn in het trainerschap bij de Rotterdamse club. De topcoach stond bovenaan het lijstje van Feyenoords technisch directeur Martin van Geel, die Van Gaal eerder al naar AZ haalde.
De trainer die vorig seizoen zijn congé kreeg bij Bayern München bedankte voor de eer omdat hij zijn sabbatical wil afmaken. Daarna hoopt Van Gaal op het bondscoachschap van een land. Hij is bang dat hij die droom ziet vervliegen als hij zich voor meerdere jaren zou verbinden aan Feyenoord.
Het nee van Van Gaal is een flinke streep door de plannen van Martin van Geel, die zijn andere droomkandidaat Co Adriaanse bij FC Twente ziet werken. Dat de club zonder geld toch uitkwam bij Van Gaal, zegt iets over de ambities in Rotterdam.
De club kijkt niet naar het budget, maar naar de trainer. Pas daarna zal Feyenoord bekijken of het financieel mogelijk is. 'De nieuwe trainer wordt de belangrijkste man in de club', is het enige dat td Martin van Geel kwijt wil.
Ondertussen zijn de assistenten Leon Vlemmings en Patrick Lodewijks bezig aan hun laatste dagen in De Kuip. Feyenoord ziet in het duo geen toekomst, omdat de kritiek uit de spelersgroep richting ex-trainer Mario Been ook hen raakte. Op hun beurt zijn de trainers teleurgesteld in de spelersgroep van Feyenoord.
Die verzender hoort in het delta!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:09 schreef onlogisch het volgende:
In de papieren versie van het AD staat dat Leroy Fer zijn eigen rouwbrief heeft gekregen.
Welke pauperjosti doet nou zoiets
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:09 schreef onlogisch het volgende:
In de papieren versie van het AD staat dat Leroy Fer zijn eigen rouwbrief heeft gekregen.
Dat was die fysieke bedreiging i.i.g wel. Met dit weet je het nooit. Genoeg gekken bij Feijenoord die er toe in staat zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:58 schreef Stokstaart het volgende:
Het AD.
Grote kans dat het dus (wederom) een verzinsel betreft.
Of iets uit de koker van Fer (al dan niet via zijn zaakwaarnemer) .
Of het komt van een tukker af, om de zaak nog meer op te naaien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was die fysieke bedreiging i.i.g wel. Met dit weet je het nooit. Genoeg gekken bij Feijenoord die er toe in staat zijn.
Als hij in dit geval wel aangifte doet, lijkt het me een stuk waarschijnlijker dat dit echt is. Vreemd genoeg kan het ook een gek uit Twente zijn geweest die hem zo wil 'helpen' bij Feyenoord weg te komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was die fysieke bedreiging i.i.g wel. Met dit weet je het nooit. Genoeg gekken bij Feijenoord die er toe in staat zijn.
quote:Feyenoord zet zinnen op De Kromme
Nu Louis van Gaal heeft aangegeven niet de nieuwe trainer van Feyenoord te willen worden, hebben de Rotterdammers hun zinnen gezet op Willem van Hanegem. Een dezer dagen brengt de 67-jarige oefenmeester een bezoek aan De Kuip om een eerste gesprek te voeren met de directie van de club, bevestigen diverse bronnen aan Sp!ts.
Technisch directeur Martin van Geel wil niet op namen ingaan. ''Maar we willen wel zo snel mogelijk een nieuwe trainer aanstellen. Uiteraard met de zorgvuldigheid die daarbij gepaard hoort te gaan.'' Van Geel bevestigt dat er contact is geweest met Van Gaal en dat de oud-trainer van de Snavels het niet zag zitten een avontuur met Feyenoord aan te gaan.
De hoop in Rotterdam-Zuid is nu gevestigd op 'De Kromme', die vorig seizoen stevige kritiek had op het elftal van Mario Been. Dat schoot in het verkeerde keelgat bij de Feyenoordtrainer, waarna er een ruzie ontstond die via de media werd uitgevochten. ''Mario bekijkt het maar", zei Van Hanegem ter afsluiting van de vete. Nu Been door de spelers is weggestemd, ligt de weg voor zijn 'rivaal' open om zijn oude liefde Feyenoord uit de brand te helpen.
De 52-voudig international sprak vorige week vol lof over de wijze waarop aanvoerder Ron Vlaar met de kritiek van de spelers op Been was omgegeaan. Van Hanegem noemde het moedig van de verdediger dat hij het heft in handen had genomen en naar de directie was gestapt. Her en der werd dit als open sollicitatie aan het adres van Feyenoord gezien.
lets hope notquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:27 schreef Einthovuh het volgende:
Ik hoor ook namen als Koeman vallen. Is die kans reëel?
Misschien omdat praktisch iedere Nederlandse trainer zonder baan gevraagd wordt door het AD om iets te zeggen over Feyenoord.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:37 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom loopt Foppe zich opeens in de media uit te laten over Feyenoord.
Zou hij azen op een baan als hoofdtrainer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |