1999 beldequote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef Smoofie het volgende:
Ooit zullen jullie weer kampioen zijn ja.
Omdat hij de opvolger is van zijn maatje Beenhakker.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom heeft Derksen het eigenlijk altijd zo tegen Martin ?
Volgens mij had hij het ervoor ook al.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef BerryFR het volgende:
[..]
Omdat hij de opvolger is van zijn maatje Beenhakker.
Feyenoord heeft interesse in Louis.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou lees ik in het vorige topic dat JD in Tour du Jour iets ging zeggen, wat zei ie?
Johan baseert meestal zijn mening op eerste indrukken waar hij vervolgens nauwelijks meer van afwijkt. Zo is dat in Martins geval de overduidelijke aanwezigheid van zijn vrouw (dan kun je het bij hem al vergeten) en de spelers die hij naar zijn nieuwe werkgever haalde.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het ervoor ook al.
Klopt, zegt ook wel veel over Derksen zelf.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:12 schreef Sportex het volgende:
[..]
Johan baseert meestal zijn mening op eerste indrukken waar hij vervolgens nauwelijks meer van afwijkt. Zo is dat in Martins geval de overduidelijke aanwezigheid van zijn vrouw (dan kun je het bij hem al vergeten) en de spelers die hij naar zijn nieuwe werkgever haalde.
Het nieuws was niet de interesse in van Gaal maar het ultieme bewijs dat "van Geel nu helemaal de weg kwijt is."quote:
Stel je niet zo aan zeg, hij beledigt niemand. Probeer de dingen wat relaxed op te vatten.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
Hij is ook wel vermakelijk en hij mag van mij van spelers vinden wat hij wil maar mensen die hij nooit heeft ontmoet op tv maar gaan beledigen vind ik erg zwak.
Ga eerst maar eens ff leren schrijven. En nou wegwezen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een arrogatie, 'wij worden kampioen' ..
Feyenoord
Ninjaeditquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens ff leren schrijven. En nou wegwezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |