abonnement Unibet Coolblue
pi_99794325
Mensen die zeggen dat ze alles kunnen eten en niet een gram aankomen :'). Deze mensen zijn hetzelfde als de mensen die zeggen dat hoe hard ze het ook proberen, ze niet kunnen afvallen. Meestal denken deze mensen dat ze veel eten, maar eten ze gewoon troep en blijven ze onder hun kcal behoefte per dag, waardoor ze niks aankomen. Aankomen is vooral een kcals in > kcals out principe. Als je meer eet dan je verbrand, kom je aan.

Ook zijn het meestal skinny motherfuckers die 0,0 spiermassa hebben die zulke uitspraken doen.
pi_99794482
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:26 schreef Splutje het volgende:
Jouw bmi is echt niet prima, zeg ik uit mijn hoofd
BMI is volgens zo'n berekening 16,8. Is idd niet heel gezond want de Special K plannen zijn niet geschikt voor haar :')
  Forum Admin vrijdag 22 juli 2011 @ 14:34:28 #153
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_99794561
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:32 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

BMI is volgens zo'n berekening 16,8. Is idd niet heel gezond want de Special K plannen zijn niet geschikt voor haar :')
Zo rond de 15 is goed hoor, vaak zijn het de dikkertjes die zeggen dat dat ongezond is.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_99794582
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:28 schreef Saturos het volgende:
Mensen die zeggen dat ze alles kunnen eten en niet een gram aankomen :'). Deze mensen zijn hetzelfde als de mensen die zeggen dat hoe hard ze het ook proberen, ze niet kunnen afvallen. Meestal denken deze mensen dat ze veel eten, maar eten ze gewoon troep en blijven ze onder hun kcal behoefte per dag, waardoor ze niks aankomen. Aankomen is vooral een kcals in > kcals out principe. Als je meer eet dan je verbrand, kom je aan.

Ook zijn het meestal skinny motherfuckers die 0,0 spiermassa hebben die zulke uitspraken doen.
En vergeet niet de dichtgeslipte aderen, van al dat junk food, omdat ze denken dat ze alles kunnen eten omdat ze niet aankomen :')
pi_99794594
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Pharkus het volgende:
Zo rond de 15 is goed hoor, vaak zijn het de dikkertjes die zeggen dat dat ongezond is.
Voor een man misschien :')
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:37:35 #156
294141 tarantism
hups in die kont
pi_99794701
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Okay, de titel is een beetje overdreven maar nu heb ik jullie attentie. Ter info, ik gebruik de term `volslank` omdat `dik` een onnodig denigrerende term is :).

eufemismen zijn vaak onnodig vaag. doordat mensen overgewicht niet willen erkennen zitten wij nu met torenhoge kosten voor de ziekteverzekering.

Overigens kun je in plaats van 'dik' beter 'obees' gebruiken
pi_99794727
Met regelmaat opletten dat je niet aankomt. Eén periode te veel eten en daardoor te veel vetcellen aanmaken en je bent de lul. Je kan die 'vetopslagcellen' wel leeg trainen, maar als het even kan zal het lichaam toch proberen deze weer te vullen. Dit is medeverantwoordelijk voor je 'biologische gewicht'.

Daarom werkt crashen ook niet zo erg goed.
Eén van de weinige opties is je ruststofwisseling omhoog halen, zorgen dat je lichaam zo snel mogelijk opstart en regelmaat in eten aanbrengen. Dus wat meer spieren kweken, een paar dagen honger hebben als je gewend bent om na 20:30 nog wat eten naar binnen te gooien en een goed ontbijt als je net wakker bent (en zelfs dat kan iedereen zich zelf aanleren). Bij ontbijt en 's avonds nog wat eten is het een paar dagen afzien, maar je zult merken dat het je met de dag makkelijker afgaat.

Overigens is er een hele kleine groep die op de één of andere manier heel veel calorieën om weet te zetten naar spieren. Eerst komt deze groep wel qua vetpercentage aan, maar op een bepaalde piek gaat het lichaam daarna door op spieren aanmaken.

Geen haat tegen dikke mensen, mensen. Door deze groep hebben we de middeleeuwen overleefd.
pi_99794761
BMI is sowieso niet echt een goede gezondheidsgraadmeter, imo. Iemand met veel spiermassa zal vanzelfsprekend meer wegen, maar volgens de BMI zou deze persoon dan "te zwaar" zijn. Beter kijk je gewoon naar vetpercentage. Dat zegt veel meer over de gezondheid van iemand.
pi_99794914
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:38 schreef Saturos het volgende:
BMI is sowieso niet echt een goede gezondheidsgraadmeter, imo. Iemand met veel spiermassa zal vanzelfsprekend meer wegen, maar volgens de BMI zou deze persoon dan "te zwaar" zijn. Beter kijk je gewoon naar vetpercentage. Dat zegt veel meer over de gezondheid van iemand.
Zodoende hadden Arnold Schwarzenegger BMI 33 en Sylvester Stallone BMI 34 :')
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_99795197
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:28 schreef Saturos het volgende:
Mensen die zeggen dat ze alles kunnen eten en niet een gram aankomen :'). Deze mensen zijn hetzelfde als de mensen die zeggen dat hoe hard ze het ook proberen, ze niet kunnen afvallen. Meestal denken deze mensen dat ze veel eten, maar eten ze gewoon troep en blijven ze onder hun kcal behoefte per dag, waardoor ze niks aankomen. Aankomen is vooral een kcals in > kcals out principe. Als je meer eet dan je verbrand, kom je aan.

Ook zijn het meestal skinny motherfuckers die 0,0 spiermassa hebben die zulke uitspraken doen.
Mensen die oordelen over andere mensen zonder goede argumentatie :')

Ik eet gewoon wat er op m'n pad komt of waar ik zin in heb, en ik sport nooit. En denk niet dat ik mezelf dus de hele dag met chips en Cola light volgiet, ik heb een stoomkoker en krijg dus voldoende mineralen van groente binnen, en eet ook gevarieerd fruit.

Voor mijn geen rede om extra te gaan eten. :D
pi_99796100
Binnenkort 4 liter volle melk per dag up in this bitch.
pi_99796598
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:02 schreef Panzermaus het volgende:
Binnenkort 4 liter volle melk per dag up in this bitch.
GOMAD neem ik aan? Dat is wat deze gast ook 3 maanden deed:


quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:46 schreef xChar het volgende:

[..]

Mensen die oordelen over andere mensen zonder goede argumentatie :')

Ik eet gewoon wat er op m'n pad komt of waar ik zin in heb, en ik sport nooit. En denk niet dat ik mezelf dus de hele dag met chips en Cola light volgiet, ik heb een stoomkoker en krijg dus voldoende mineralen van groente binnen, en eet ook gevarieerd fruit.

Voor mijn geen rede om extra te gaan eten. :D
Met mijn post doelde ik op mensen die zogezegd veel eten, en geen gram aan zouden komen. Soort van opschepperij over hoe ze zichzelf de hele dag kunnen volstouwen met troep en slank blijven. Ik zeg, dat is bullshit. Meestal eten deze mensen wel veel troep, maar blijven ze wel onder hun kcal behoefte waardoor ze niet aankomen. Als ze daadwerkelijk zoveel zouden eten als ze beweren, zouden ze wel degelijk aankomen. Ik snap niet wat er fout is aan deze redenatie?
pi_99797865
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:11 schreef Saturos het volgende:

[..]

GOMAD neem ik aan? Dat is wat deze gast ook 3 maanden deed:
[ afbeelding ]

[..]

Met mijn post doelde ik op mensen die zogezegd veel eten, en geen gram aan zouden komen. Soort van opschepperij over hoe ze zichzelf de hele dag kunnen volstouwen met troep en slank blijven. Ik zeg, dat is bullshit. Meestal eten deze mensen wel veel troep, maar blijven ze wel onder hun kcal behoefte waardoor ze niet aankomen. Als ze daadwerkelijk zoveel zouden eten als ze beweren, zouden ze wel degelijk aankomen. Ik snap niet wat er fout is aan deze redenatie?

Is niks fout aan, ik dacht alleen dat je het over mij had :) Mijn excuses :D
pi_99798058
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:11 schreef Saturos het volgende:

[..]

GOMAD neem ik aan? Dat is wat deze gast ook 3 maanden deed:
[ afbeelding ]

[..]

Met mijn post doelde ik op mensen die zogezegd veel eten, en geen gram aan zouden komen. Soort van opschepperij over hoe ze zichzelf de hele dag kunnen volstouwen met troep en slank blijven. Ik zeg, dat is bullshit. Meestal eten deze mensen wel veel troep, maar blijven ze wel onder hun kcal behoefte waardoor ze niet aankomen. Als ze daadwerkelijk zoveel zouden eten als ze beweren, zouden ze wel degelijk aankomen. Ik snap niet wat er fout is aan deze redenatie?

Omdat dat niet voor iedereen op gaat. Misschien hebben ze geluk, maar het is toch wel erg raar dat ik altijd op hetzelfde gewicht zit (tot op de 100 gram), waarbij er periodes zijn dat ik totaal iets anders eet. Winter of zomer, het maakt niet uit. Ik zit altijd precies op hetzelfde gewicht. Alleen drinken maakt het verschil (net wel, of net niet hebben gedronken). Maar goed, dat gaat om een paar honderd gram, maximaal.

Ik ben daarnaast ook altijd als laatste klaar met eten, doordat ik de restjes ook nog even naar binnen gooi. Zelfs een eetschema, en die nog aanvullen met extra calorieën, werkt niet. Ik ben daarom ook blij dat ik geen wielrenner in de tour ben. Ik zou na 2 dagen al af moeten haken. :)

Zelf zat ik rond de 4000kcal per dag. 28 jaar en 78,8 kg, zonder lichamelijk zwaar werk (zit 8 uren per dag). Als ik een rustig eetdagje heb denk ik dat ik zo'n 3500 kcal (een maandag met een slechte nachtrust) weg eet.

Maar goed, vind het niet erg. Ondanks dat ik een paar jaar terug er wel echt van baalde. Ik moet alleen erg oppassen dat ik niet al te vet moet eten. Daar let ik nu nog niet op, maar je kan maar beter vet op je buik hebben dan vet om je organen. Dat lijkt mij echt een sluipmoordenaar.
pi_99798383
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_99800340
Ik ben 1.90m en weeg 71kg terwijl ik toch echt veel eet

Door zo'n kankerblessure kan ik ook niet sporten :r
  zaterdag 23 juli 2011 @ 05:30:34 #167
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_99828222
Ik ken je probleem, kan mezelf zelfs wel een former fatty noemen eigenlijk :'). Ongezond eten is veel lekkerder, met mannen mee-eten is stom als je vrouw bent (mijn vrienden eten veel pizza, patat, drinken veel bier en het kan allemaal, maar hun gewicht bij mij is kut en als vrouw kom je nog eerder aan ook). Wees blij dat je in ieder geval meer dan de meeste vrouwen kunt eten. Serieus. Ik ga totaal tegen mijn eetverslaafde natuur in om slank te blijven ;(.
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:50:37 #168
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_100007950


Wes heeft het ook.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:53:16 #169
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_100008035
Bij mij moet er 5 a 10 kilo af idealiter. Maar 1.5 jaar niet kunnen sporten :( gelukkig eind augustus weer beginnen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:53:50 #170
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_100008056
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:50 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]

Wes heeft het ook.
lol WAT?
Deathlift or Die.
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:56:37 #171
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_100008166
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:53 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

lol WAT?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-op-zijn-buik.dhtml

thx to wise
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:57:35 #172
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_100008195
Wat heeft Yolanthe eigenlijk in d`r muil :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:57:50 #173
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_100008204
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:04 schreef Sealnova het volgende:
ok

[ afbeelding ]
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')