Hoi R_R.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoi ik ben R_R en ik ben een vervelend, klootzakkerig ventje maar toch schijnen er mensen rond te lopen die mij lief vinden.
Ik ga volgend jaar rechten studeren in Tilburg en heb geen idee of dat een succes gaat worden, wel weet ik dat ik erg goed ben in SOG dus wat dat betreft bent ik hier nog wel lichtelijk op mijn plaats ook.
Dat bleek wel uit het examenforumafscheidtopic. Toen kreeg ik ineens kutjong naar mijn hoofd geslingerd.quote:
Ja, je spreekt het ook uit zoals het er staat.quote:
Ah. Ik had eigenlijk snel het idee datje een kloon was hahahaquote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoi ik ben R_R en ik ben een vervelend, klootzakkerig ventje maar toch schijnen er mensen rond te lopen die mij lief vinden.
Ik ga volgend jaar rechten studeren in Tilburg en heb geen idee of dat een succes gaat worden, wel weet ik dat ik erg goed ben in SOG dus wat dat betreft bent ik hier nog wel lichtelijk op mijn plaats ook.
Jij bent ook actief in het Nijmegen topicquote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Californium het volgende:
Las ik nou iets over Didam?
Echte Diemse meldt!Tevens al 5 jaar weg daar, godzijdank!
Ik moest gniffelen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat bleek wel uit het examenforumafscheidtopic. Toen kreeg ik ineens kutjong naar mijn hoofd geslingerd.
Terwijl ik het niet bedoelde.
Okay, maar 'underslash' of 'onderstreep'?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, je spreekt het ook uit zoals het er staat.
Dit is toch echt mijn eerste account.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah. Ik had eigenlijk snel het idee datje een kloon was hahahaDunnnnno wai.
Hihi, ik ken jou nog niet. Ben je nieuw hier?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Zal ik mezelf ook voorstellen?
Hoi, ik ben Heroinjunk maar mijn roepnaam is Suzanne, maar wordt ook wel Suus of Suuzzle genoemd.Ik ben sinds afgelopen vrijdag 21 jaren oud en ik ga komend jaar Algemene Sociale Wetenschappen studeren in Utrecht na jaren zoeken van wat ik nu ook wel eens wil gaan doen.
En daar woon ik nu gelukkig al 5 jaarquote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jij bent ook actief in het Nijmegen topic
Ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hihi, ik ken jou nog niet. Ben je nieuw hier?
Dat laat ik mensen zelf bepalen. Doen ze het niet goed, sla ik ze. Zo rol ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Okay, maar 'underslash' of 'onderstreep'?
Je klinkt wel mysterieus. Wil je daten?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat laat ik mensen zelf bepalen. Doen ze het niet goed, sla ik ze. Zo rol ik.
Ik wil wel daten, maar niet met jou. Andere gegadigden hier?quote:
Hoiquote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil wel daten, maar niet met jou. Andere gegadigden hier?
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat laat ik mensen zelf bepalen. Doen ze het niet goed, sla ik ze. Zo rol ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |