Ow daar is ze alquote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Eigenlijk moeten we een nieuwe OP maken.
29quote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe zal ik me ook voorstellen dan? Ik ben klinker en ik kreeg vandaag een negatief bindend studieadvies. Ik sog best veel helaas. Het is een ziekte.
Ik zit/zat op de pabo en ben 29 jaar.
ik hoop dat je 19 bedoelt!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe zal ik me ook voorstellen dan? Ik ben klinker en ik kreeg vandaag een negatief bindend studieadvies. Ik sog best veel helaas. Het is een ziekte.
geil.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
O. Dan zal iemand anders het moeten doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb geen adobe skills. In PUB hadden we nogal wat grafisch onderlegde mensen.
Ja. Ik weet alleen niet wie.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
O. Dan zal iemand anders het moeten doen.
2,5 jaar alweer.quote:
ha ha je maakte een typefoutquote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ja 19, ben mobiel enzo.
Gezellige boel hier.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klinker trekt zich de emogif altijd heel erg aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |