Heb ik ook aan gedacht. En ook dat is heel erg mogelijk... Misschien zit het zo welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:08 schreef Frey het volgende:
Tenzij de foto's zijn gemaakt tijdens een van de laatste opnamedagen van Aukje en Lieke daar ook voor gekomen is.
Ik blijf hopen dat dit een grote grap is en dat we binnenkort de échte cover te zien krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Laten we hopen dat-ie nep is, want het ziet er wel heel lelijk en amateuristisch uit.
Op maandag bezorgen ze volgens mij niet, op zaterdag wel.quote:En seizoen 1 wordt blijkbaar binnen 2 à 4 werkdagen bezorgd.
Met een beetje pech heb ik hem volgende week maandag pas binnen.
...................
Het lijkt me eigenlijk dat Herman daar met Linda naar Amerika ging en nooit meer terugkwam. Het is wel zo dat Frits en Rien daar nog halfbroers bleken te zijn, maar vlak daarna gingen beiden acteurs uit de serie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens, nog een Restless Years vraag degenen die het weten. Hoe was de rol van Herman Hogendoorn daar eigenlijk? Beperkte zich dat alleen tot het begin van seizoen 1? Of kwam hij net als hier nog een paar keer terug?
Ja, de Nederlandse makers wilden haar graag terug in seizoen 2, maar wisten volgens mij totaal niet wat ze met haar aan moestenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond Linda sowieso best afwezig in seizoen 2 en 3. Seizoen 2 viel nog wel mee, maar in seizoen 3 vertrok ze aan het begin en ze kwam pas aan het einde terug. Toen heb ik wel hard om haar moeten lachen, zich een beetje arrogant gedragen, niemand een hand geven, enz
Inderdaad, pas in seizoen 4 kreeg ze een duidelijkere plek in de serie met Linda Look en dergelijke. Toen dat failliet ging in seizoen 5 dwaalde ze ook maar een beetje rond between jobs totdat ze later bij Suzanne en Variety ging werken, eigenlijk is ze na Arnie's vertrek pas echt helemaal volwassen gewordenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, de Nederlandse makers wilden haar graag terug in seizoen 2, maar wisten volgens mij totaal niet wat ze met haar aan moesten
Ik denk dat je gelijk hebt, ze nemen altijd 4 a 5 foto's, eentje publiceren ze. Het zou best kunnen dat ze nu een van die andere foto's genomen hebben, dat verklaart ook waarom sommige mensen iets anders staan. Voor de rest heeft iedereen hetzelfde aan en sommige mensen staan ook ongeveer hetzelfde. Lijkt me ook echt wel weer iets voor Lieke om daarover te gaan zanikenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dit ging zeggen. Echter, het klopt niet wat je zegt. Of Lieke was al aanwezig bij de shoot (Iets wat me niet echt mogelijk lijkt), of ze is erin geshopt. Waarom zou je zeggen? Simpel. Als een complete castfoto met Lieke een andere dag is genomen dan de castfoto met Aukje, dan zou er hoe dan ook enig verschil van continuïteit in de kleding, make-up of wat dan ook zitten. En dat zit er niet in. De verschillende poses noem ik geen verschil in continuïteit, omdat dat heel normaal is bij een fotoshoot. Kijk alleen al naar Harmsen en Yasmin, hoe die haast hetzelfde zitten op de 2 foto's. Hoezo heel andere pose?
Mwah, ik geef liever Lieke de schuldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:08 schreef Frey het volgende:
Tenzij de foto's zijn gemaakt tijdens een van de laatste opnamedagen van Aukje en Lieke daar ook voor gekomen is.
Naar mijn weten nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:37 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze toen ook nog foto's gemaakt met Ludo?
Rik staat op de foto, terwijl hij pas in seizoen 6 in de serie komtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:21 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Castfoto 1994-1995
Hier klopt ook iets niet?
Die tent van Dorothea.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:26 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is naar mijn mening één van de lelijkste castfoto's, ook al is dit één van de weinigen waarop Erik de Vogel écht lacht (ook al een wonder)
Jazeker:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand trouwens of er een grotere versie van deze foto is?
Even kijken wie erop staan:quote:
Yepquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:51 schreef Frey het volgende:
De leader werd in de eerste seizoenen ook niet vaak aangepast. Alleen voor Helen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |