quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef EpicKnife het volgende:
Maar je ziet het toch vaak genoeg, je word niet zomaar op de bank gezet als je een paar keer ego't.
Verder ben ik ook niet de leaver, maar ik report ze gewoon nooitheb er niets tegen. Irritant kan het wel zijn inderdaad, maar redenen om in principe te leaven zijn er wel genoeg.
23:30 GMT toch? Dus dat is hier 00:30 pasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:09 schreef nyny83 het volgende:
Goeie shit! Vanavond om 23.30 uur beginnen ze, dus eerder op de avond kun je nog gewoon spelen.
vind ik knap van je want dat is vrij vaak bij mij niet zo, al speel ik perfect met soraka. Maar soraka is dan ook een support die gewoon echt niet werkt als je niet in een premade group zit. gewoon random normal games dived lang niet iedereen op hetzelfde moment een gevecht in. Waar een soraka noujuist handig is, het gaat niet puur om je team in leven houden maar vooral om ze iets langer levend houden zodat ze meer schade kunnen doen. Dus vooral je carry's etc. en die doen het vaak zat echt slecht in normal games. als je een carry wilt spelen die wel werkt in Personally Uknown Groups (PUGs) kun je beter sona of taric spelen (alhoewel taric ook met een carry moet die een zeer hoge hit rate heeft op bottom) maar vooral sona, en zilean natuurlijk. Maar dat is eigenlijk niet echt een zeer goede carry (als je naar rated games kijkt).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:07 schreef Zeroku het volgende:
.
Het lijkt wel alsof ik alleen kan winnen met Soraka. Iedere andere hero die ik speel eindigt in een lose, terwijl het lang niet altijd aan mezelf ligt.
Het kan soms ook handig zijn om de tank te healen, juist bij een dive. Zo kun je zorgen dat die de hele tijd turretdamage kan tanken waardoor jouw team zich volledig kan focussen op de tegenstander. Het is puur situationeel wie je in leven moet houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:47 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb niemand nodig die dived, ik zorg er gewoon voor dat 'mijn' carry niet doodgaat. Zolang dat lukt, winnen we.
Ja, ik had het ook over lanenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het kan soms ook handig zijn om de tank te healen, juist bij een dive. Zo kun je zorgen dat die de hele tijd turretdamage kan tanken waardoor jouw team zich volledig kan focussen op de tegenstander. Het is puur situationeel wie je in leven moet houden.
Mja, of hij weet gewoon hoe hij moet spelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:35 schreef EpicKnife het volgende:
Nee man, Xin Zhao, als die even gefeed is, krijg je hem zelfs niet met 5 man dood.
Hij moet echt oprotten uit het spel. Altijd met een Xin tegen me verliezen we, en dan hebben wij een mooie miss fortune (met skin) en morgana die hem feeden, na 5 minuten heeft ie dan al 4 kills.
Dan valt ie echt gewoon niet meer te stoppen. Wat een kut champ is dat toch.
.
Daar zou ik toch wat anders van maken ipv Master Yiquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:19 schreef EpicKnife het volgende:
Nou ik heb Mordekaiser eens geprobeerd, maar ik vind hem niet zo.
Niet echt bepaald goed tegen ontzettend goede anivia's en nocturnes, en ook niet echt leuk om te spelen.
Ik kots echt van master yi. wat een eikel is dat zeg
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:55 schreef EpicKnife het volgende:
Fiddlesticks?
je bedoeld zeker Morde boring 2 play Kaiser?
noob leaver:Pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef EpicKnife het volgende:
2 leaves in 120 games in niet veel nee.
Dan speel je mordekaiser dus echt verkeerd want mordekaiser kan alles aan..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:19 schreef EpicKnife het volgende:
Nou ik heb Mordekaiser eens geprobeerd, maar ik vind hem niet zo.
Niet echt bepaald goed tegen ontzettend goede anivia's en nocturnes, en ook niet echt leuk om te spelen.
Ik kots echt van master yi. wat een eikel is dat zeg
Xin zhao is zeker een sterke champ, maar een XZ is nog steeds poep tegen een jax zelfs als die XZ al 5 kills heeft ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:35 schreef EpicKnife het volgende:
Nee man, Xin Zhao, als die even gefeed is, krijg je hem zelfs niet met 5 man dood.
Hij moet echt oprotten uit het spel. Altijd met een Xin tegen me verliezen we, en dan hebben wij een mooie miss fortune (met skin) en morgana die hem feeden, na 5 minuten heeft ie dan al 4 kills.
Dan valt ie echt gewoon niet meer te stoppen. Wat een kut champ is dat toch.
- leblancquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Xin zhao is zeker een sterke champ, maar een XZ is nog steeds poep tegen een jax zelfs als die XZ al 5 kills heeft ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |