Lijkt me eigenlijk juist geen fuck aan. De afstanden worden dan zo groot dat je wel in je lane MOET blijven omdat je anders heel veel XP misloopt. Roamen kun je dan wel vergeten en ganken ook. Dan wordt het dus gewoon een heel saaie 1v1 of 2v2 omdat je op jezelf bent aangewezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Logisch dan natuurlijk, maar een 9x9 of 7x7 over vijf lanes o.i.d. klink ook wel tof
Malz is inderdaad de enige die ik nog wel interessant vind in deze rotation.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mij ook wel, en malzahar om te proberen of ik die eerst wil kopen
AD Sionquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:03 schreef ems. het volgende:
Gister leuk 3v3 gedaan met vrienden, tegen vrienden. Taric/ADsion/Akali ftw
Met zijn ultimate en zijn shield is hij met Attack Damage een tank met belachelijk veel damage.quote:
En dan taric met healz en akali met mad spellvamp want gunblade. Die ignites kunnen beter niet op cooldown zijn!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Met zijn ultimate en zijn shield is hij met Attack Damage een tank met belachelijk veel damage.
Heb ik toch nog iets aan mijn teleportquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk juist geen fuck aan. De afstanden worden dan zo groot dat je wel in je lane MOET blijven omdat je anders heel veel XP misloopt. Roamen kun je dan wel vergeten en ganken ook. Dan wordt het dus gewoon een heel saaie 1v1 of 2v2 omdat je op jezelf bent aangewezen.
Tanky DPS ftw in 3v3. In een 5v5 kun je een semi-tanky character nog eenvoudig wegbursten met 5 man, in een 3v3 is dat wat lastiger. Top picks in 3v3:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:24 schreef ems. het volgende:
[..]
En dan taric met healz en akali met mad spellvamp want gunblade. Die ignites kunnen beter niet op cooldown zijn!
That being said, ik ben voor de rest compleet noob wat 3v3 setups betreft. Deze werkte gisteravond in ieder geval zonder al te veel problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |