Ik hoorde al wat via msnquote:Op maandag 18 juli 2011 19:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oei, deze kent de nieuwe harde hand van Renesite nog niet.
We mogen ook niet meer bashen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik hoorde al wat via msnKomt allemaal goed mensen. Ik gedraag me altijd heeeel netjes
![]()
![]()
Succes! Macbookquote:Op maandag 18 juli 2011 19:44 schreef Renesite het volgende:
Mijn macbook is batterijleeg. ff lader en zo. Niet weg gaan!
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:44 schreef Renesite het volgende:
Ow. Fout.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
WhutIk voorspel dat dit een saaie SC wordt
![]()
ha, even uitleven allemaalquote:Op maandag 18 juli 2011 19:44 schreef Renesite het volgende:
Dat sowieso, hier moeten we serieus zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
WhutIk voorspel dat dit een saaie SC wordt
![]()
Ken je moblo nog niet blijkt.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:45 schreef Dastan het volgende:
want motorbloempje hebben we toch wel onder de duim.
Nouja, ik weet niet hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:45 schreef Dastan het volgende:
want motorbloempje hebben we toch wel onder de duim.
Jij snapt het.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij wilt sowieso niet discussiëren in een SC.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
Ik zit ook niet in een SC om een discussie te voeren, maar om Emma te bashenplezier te hebben.
Het regende vandaagquote:Op maandag 18 juli 2011 19:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Moblo ik ben btw echt jaloers op je, je woont in Engeland, omfg.
Het feest kan nu ook in de vakantie beginnen want wij zijn binnen!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, welkom in de SOG SC schatjes
Het is hier in de vakantie dus niet zo druk, want er valt niet zoveel te SOGgen, maaaar in de tentamenperiodes is het hier feest
Ik ben je schatje niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
Het is hier in de vakantie dus niet zo druk, want er valt niet zoveel te SOGgen, maaaar in de tentamenperiodes is het hier feest
Hier regende het ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het regende vandaag![]()
de hele dag, zoals 't hoort
Het is hier sowieso vanaf nu altijd feest want ik ben er.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
Da's Engeland hè.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het regende vandaag![]()
de hele dag, zoals 't hoort
Bedoel ik, geen party zonder R_R.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is hier sowieso vanaf nu altijd feest want ik ben er.
quote:
quote:
quote:
quote:
Btw niet alleen onze posts zijn kort, modjes kunnen er ook wat van!quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:50 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Btw niet alleen onze posts zijn kort, modjes kunnen er ook wat van!
Die staan `boven de regels`.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:50 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Etsu die een opmerking van mij kan waarderen. Nu is m'n hele dag weer goed!quote:
Etsu je dag laten beïnvloedenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:51 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Etsu die een opmerking van mij kan waarderen. Nu is m'n hele dag weer goed!
kort maar krachtigquote:Op maandag 18 juli 2011 19:50 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Belerend toontjequote:
Zou je dat misschien met ons kunnen delen?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Belerend toontjeAaaaw. jij wordt mijn mascotte! En Heroinjunk weet wat ik daarmee bedoel
Hihi.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Belerend toontjeAaaaw. jij wordt mijn mascotte! En Heroinjunk weet wat ik daarmee bedoel
Maar ik zet me juist altijd af tegen de ordehandhavers.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
Hai.
Ik ben René, woon in Groningen reeds 22 jaar en na mijn MBO en HBO ga ik straks een vrije master op de Uni doen.
Reeds jaren lang mod op SES en zélfs tweemaal EXA.
Oud GCSC -slowchatter, PUB-SCer.
Wanneer je mijn kwaliteiten omtrent manipulatie en zo wilt horen: zeg het maar
Ik wil wel weten wat .je met je mascotte bedoelt.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
Hai.
Ik ben René, woon in Groningen reeds 22 jaar en na mijn MBO en HBO ga ik straks een vrije master op de Uni doen.
Mijn vriendje, die ik heel lief ga vinden.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik wil wel weten wat .je met je mascotte bedoelt.
En dan sarcastisch?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn vriendje, die ik heel lief ga vinden.
Hoi.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
Hai.
Oftewel degene die je een note geeft of een ban aansmeert als hij te lastig voor je wordt. Zo rollen de mods op FOK!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn vriendje, die ik heel lief ga vinden.
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:54 schreef Dastan het volgende:
Heroinjunk, betekent het `mascotte-zijn` dat ik bepaalde lichaamsdelen van de zekere `mascottehouder` in mijn mond dien te nemen terwijl hij weldoordacht een serie slotjes zet?
HAHA JIJ WOONT IN DIEMquote:Op maandag 18 juli 2011 19:55 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben Gideon, woon in Didam reeds 18 jaren jong en naam mijn 3jaar gymnasium en 3 jaar havo Ga ik nu naar het HBO.
Reeds een aantal weken te vinden in het EXA subforum waaronder vooral de slowchat.
Gr Gr.
Impliceren dat ik dat impliceer, want daar eb ik het helemaal niet overquote:Op maandag 18 juli 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat homoseksualiteit niet kan.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat homoseksualiteit niet kan.
quote:
NT met NLT en KuBvquote:Op maandag 18 juli 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt geen geschiedenis gehad in je pakket?
Hoiquote:Op maandag 18 juli 2011 19:55 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben Gideon, woon in Didam reeds 18 jaren jong en naam mijn 3jaar gymnasium en 3 jaar havo Ga ik nu naar het HBO.
Reeds een aantal weken te vinden in het EXA subforum waaronder vooral de slowchat.
Gr Gr.
Da's pas een taaie inderdaad!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:58 schreef Renesite het volgende:
Owja, leer binnenkort Glowmouse maar kennen. Joe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |