Etsu die een opmerking van mij kan waarderen. Nu is m'n hele dag weer goed!quote:
Etsu je dag laten beïnvloedenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:51 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Etsu die een opmerking van mij kan waarderen. Nu is m'n hele dag weer goed!
kort maar krachtigquote:Op maandag 18 juli 2011 19:50 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Btw niet alleen onze posts zijn kort, modjes kunnen er ook wat van!
Belerend toontjequote:
Zou je dat misschien met ons kunnen delen?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Belerend toontjeAaaaw. jij wordt mijn mascotte! En Heroinjunk weet wat ik daarmee bedoel
Hihi.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Belerend toontjeAaaaw. jij wordt mijn mascotte! En Heroinjunk weet wat ik daarmee bedoel
Maar ik zet me juist altijd af tegen de ordehandhavers.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
Hai.
Ik ben René, woon in Groningen reeds 22 jaar en na mijn MBO en HBO ga ik straks een vrije master op de Uni doen.
Reeds jaren lang mod op SES en zélfs tweemaal EXA.
Oud GCSC -slowchatter, PUB-SCer.
Wanneer je mijn kwaliteiten omtrent manipulatie en zo wilt horen: zeg het maar
Ik wil wel weten wat .je met je mascotte bedoelt.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
Hai.
Ik ben René, woon in Groningen reeds 22 jaar en na mijn MBO en HBO ga ik straks een vrije master op de Uni doen.
Reeds jaren lang mod op SES en zélfs tweemaal EXA.
Oud GCSC -slowchatter, PUB-SCer.
Wanneer je mijn kwaliteiten omtrent manipulatie en zo wilt horen: zeg het maar
Mijn vriendje, die ik heel lief ga vinden.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik wil wel weten wat .je met je mascotte bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |